No to zaczynamy...
Re: No to zaczynamy...
WITAM, WITAM i odrazu pytam (w innym watku of course ).
Witam
Mam na imię Tomek mam 41 l .Jestem ze starachowic . Od stycznia jestem szczęśliwym ujeżdżacze m Grizli
Mam na imię Tomek mam 41 l .Jestem ze starachowic . Od stycznia jestem szczęśliwym ujeżdżacze m Grizli
-
Witam.Mam na imię Krzysiek jestem z okolic Płocka i mam zamiar kupić quada.A stwierdziłem to po kilku jazdach w wypożyczalniach że czas na własną maszyne.Pozdrawiam
Witam wszystkich Quadowiczów :)
Nazywam się Tomek i mam niespełna 20 lat . Uczę się w szkole policealnej
Od niedawna zacząłem interesować się quadami i szczerze mówiąc zafascynowały mnie one. Jestem "zielony" jeśli chodzi o temat quadów ale mam nadzieję, że szybko uzupełnie swoją niewiedzę ;p.
Od niedawna zacząłem interesować się quadami i szczerze mówiąc zafascynowały mnie one. Jestem "zielony" jeśli chodzi o temat quadów ale mam nadzieję, że szybko uzupełnie swoją niewiedzę ;p.
Witam wszystkich. Na imię mam Michał. Mam 29 lat i przygodę z quadami dopiero zaczynam. Na start kupiliśmy sobie z żoną po nowym quadzie Kymco (ja Maxxer'a 300, żona Maxxer'a 250).
Pomysł na quady pojawił się po tym jak przeprowadzilśmy się do pod wrocławskiej wioski. Uznaliśmy, że może to być świetny sposób na wspólne spędzanie czasu. Mamy dwu letniego synka i zapewne za 3 lata też zakupimy mu małego quadzika .
Kolejną moją pasją jest muzyka. Gram, słucham i nagrywam w swoim małym domowym studiu.
Pozdrawiam.
Pomysł na quady pojawił się po tym jak przeprowadzilśmy się do pod wrocławskiej wioski. Uznaliśmy, że może to być świetny sposób na wspólne spędzanie czasu. Mamy dwu letniego synka i zapewne za 3 lata też zakupimy mu małego quadzika .
Kolejną moją pasją jest muzyka. Gram, słucham i nagrywam w swoim małym domowym studiu.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony ndz 28 mar, 2010 przez Mors, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
Wojciech l.42 posiadacz Grizzly 700 2007r
Wojciech l.42 posiadacz Grizzly 700 2007r