Nowy Quad Jak docierać jak konserwować??????

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wojni
Posty: 43
Rejestracja: śr 22 lip, 2009
Lokalizacja: Sulęcin
Kontakt:

Nowy Quad Jak docierać jak konserwować??????

Post autor: Wojni » śr 30 wrz, 2009

Witam

Koledzy napiszcie proszę jak dbać o nowego quada

Jak go docierać jak długo jak jeździć aby go nie zajechać na początku.
Prosze również o porade jak go konserwować przed i po jeździe
Chodzi mi tu o np:
Łańcuch jak czyścicie czym smarujecie????
Filtr powietrze?????
układ chłodzenia czy coś robicie przed zimą??
Olej co ile po gwarancji???? jaki najlepszy ????
jak często smarować kalamitki ??????
I ogólnie prosze o cenne wskazówki dotyczące eksploatacji nowego quada!!!!
Dziękuje

Awatar użytkownika
domin11
Lucky ATV Team
Posty: 642
Rejestracja: ndz 04 mar, 2007
Quad:: 800 HO
Imię: Dominik
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: domin11 » śr 30 wrz, 2009

Niewiem jakiego masz quada, ale przeważnie ważne jest pierwsze 300 - 400 kilometrów Ja docierałem dwa quady i zawsze przy jeździe starałem nie przekraczac 50-siatki ,co jakieś pół godziny robiłem krótkie postoje, obchodz się z nim łagodnie nie na pełnej faji, później zmiana oleju, smarowanie czego trzeba i juz po dotarciu. Do łańcucha ja stosowałem dwa spraje. Jeden działał jak czyściwo, po umyciu wodą dodatkowo wypłukiwał piasek z różnych zakamarków, drugi to typowy smar do łańcucha. Bobajże nazwa tego była "bell-rey" albo coś takiego. W układzie chłodzenia dbaj o czystośc chłodnicy i poziom płynu w zbiorniczku wyrónawczym. Filtr powietrza na oko, jak czarny to do mycia :lol: Jeżeli masz filtr gąbkowy zaopatrz się odrazu w specjalny płyn w sklepach bedą wiedzieli o co chodzi. Ja w swoim polarisku przeglądy robie co 50 mth

To chyba wszysko powodzonka z nową zabawką

Info Sklep Quadzik.pl: W naszym quadzikowym sklepie dostępny jest Smar do łańcucha Chain Wax firmy Maxima Racing
... inne hobby to tylko wymówka :)

Awatar użytkownika
Wojni
Posty: 43
Rejestracja: śr 22 lip, 2009
Lokalizacja: Sulęcin
Kontakt:

Post autor: Wojni » czw 01 paź, 2009

Dzięki za cenne wskazówki ...
Będę sie ich ściśle trzymał

Ps.
Mam zamiar kupić Lucky Stara 300
Ale Ryszko mi zawrócił w głowie pokazując swojego Tritrona

karlosatv
Posty: 26
Rejestracja: śr 10 lut, 2010
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: karlosatv » śr 10 lut, 2010

Domin11 ma racje :D . Ale dobrze jak się odpala quada żeby pochodził na ssaniu aż się rozgrzeje . :wink:

mariotorpedo
Posty: 133
Rejestracja: ndz 10 sty, 2010
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: mariotorpedo » śr 10 lut, 2010

wojni domin ma rację tylko pamiętaj co do łańcucha to jeszcze zależy jaki będzięsz miał im droższy (czyli z oringami gumowymi między innymi)obchodź się z nim delikatniej..
czyli żadne przemywanie ropką czy benzynką albo co najgorsze wodą pod ciśnieniem...jak
będzie zabłocony to delikatnie wodą oczyść z piasku i po wysuszeniu nasmaruj.....
co do smaru jak domin napisał tylko do łańcuchów MOTOCYKLOWYCH.... spryskujesz łańcuch smarem poczekasz a wyschnie smar i jazda...tą operację najlepiej zrobić po skończonej jeździe,wtedy nie musisz skakać z nogi na nogę aż smar dobrze wyschnie i piasek nie będzie się go czepiał
co do oleju i jazdy jak domin Ci napisał...delikatnie do 300-400 km zwal olej i w pedał a raczej w rączkę :D i tak z 500 następne iznowu oliwe wymienić... i pamiętaj na olej nigdy nie żałuj..
a co do kalamitek to już zależy jak i gdzie będziesz jeździł..... jak go będziesz nurzał wbłocie to lepiej po każdej takiej zabawie wcisnąc mu nowego łoju :lol:
co do oleju

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”