Witam
Koledzy napiszcie proszę jak dbać o nowego quada
Jak go docierać jak długo jak jeździć aby go nie zajechać na początku.
Prosze również o porade jak go konserwować przed i po jeździe
Chodzi mi tu o np:
Łańcuch jak czyścicie czym smarujecie????
Filtr powietrze?????
układ chłodzenia czy coś robicie przed zimą??
Olej co ile po gwarancji???? jaki najlepszy ????
jak często smarować kalamitki ??????
I ogólnie prosze o cenne wskazówki dotyczące eksploatacji nowego quada!!!!
Dziękuje
Nowy Quad Jak docierać jak konserwować??????
- domin11
- Lucky ATV Team
- Posty: 642
- Rejestracja: ndz 04 mar, 2007
- Quad:: 800 HO
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
Niewiem jakiego masz quada, ale przeważnie ważne jest pierwsze 300 - 400 kilometrów Ja docierałem dwa quady i zawsze przy jeździe starałem nie przekraczac 50-siatki ,co jakieś pół godziny robiłem krótkie postoje, obchodz się z nim łagodnie nie na pełnej faji, później zmiana oleju, smarowanie czego trzeba i juz po dotarciu. Do łańcucha ja stosowałem dwa spraje. Jeden działał jak czyściwo, po umyciu wodą dodatkowo wypłukiwał piasek z różnych zakamarków, drugi to typowy smar do łańcucha. Bobajże nazwa tego była "bell-rey" albo coś takiego. W układzie chłodzenia dbaj o czystośc chłodnicy i poziom płynu w zbiorniczku wyrónawczym. Filtr powietrza na oko, jak czarny to do mycia
Jeżeli masz filtr gąbkowy zaopatrz się odrazu w specjalny płyn w sklepach bedą wiedzieli o co chodzi. Ja w swoim polarisku przeglądy robie co 50 mth
To chyba wszysko powodzonka z nową zabawką
Info Sklep Quadzik.pl: W naszym quadzikowym sklepie dostępny jest Smar do łańcucha Chain Wax firmy Maxima Racing
![Laughing :lol:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_lol.gif)
To chyba wszysko powodzonka z nową zabawką
Info Sklep Quadzik.pl: W naszym quadzikowym sklepie dostępny jest Smar do łańcucha Chain Wax firmy Maxima Racing
... inne hobby to tylko wymówka :)
-
- Posty: 133
- Rejestracja: ndz 10 sty, 2010
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
wojni domin ma rację tylko pamiętaj co do łańcucha to jeszcze zależy jaki będzięsz miał im droższy (czyli z oringami gumowymi między innymi)obchodź się z nim delikatniej..
czyli żadne przemywanie ropką czy benzynką albo co najgorsze wodą pod ciśnieniem...jak
będzie zabłocony to delikatnie wodą oczyść z piasku i po wysuszeniu nasmaruj.....
co do smaru jak domin napisał tylko do łańcuchów MOTOCYKLOWYCH.... spryskujesz łańcuch smarem poczekasz a wyschnie smar i jazda...tą operację najlepiej zrobić po skończonej jeździe,wtedy nie musisz skakać z nogi na nogę aż smar dobrze wyschnie i piasek nie będzie się go czepiał
co do oleju i jazdy jak domin Ci napisał...delikatnie do 300-400 km zwal olej i w pedał a raczej w rączkę
i tak z 500 następne iznowu oliwe wymienić... i pamiętaj na olej nigdy nie żałuj..
a co do kalamitek to już zależy jak i gdzie będziesz jeździł..... jak go będziesz nurzał wbłocie to lepiej po każdej takiej zabawie wcisnąc mu nowego łoju
co do oleju
czyli żadne przemywanie ropką czy benzynką albo co najgorsze wodą pod ciśnieniem...jak
będzie zabłocony to delikatnie wodą oczyść z piasku i po wysuszeniu nasmaruj.....
co do smaru jak domin napisał tylko do łańcuchów MOTOCYKLOWYCH.... spryskujesz łańcuch smarem poczekasz a wyschnie smar i jazda...tą operację najlepiej zrobić po skończonej jeździe,wtedy nie musisz skakać z nogi na nogę aż smar dobrze wyschnie i piasek nie będzie się go czepiał
co do oleju i jazdy jak domin Ci napisał...delikatnie do 300-400 km zwal olej i w pedał a raczej w rączkę
![Very Happy :D](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_biggrin.gif)
a co do kalamitek to już zależy jak i gdzie będziesz jeździł..... jak go będziesz nurzał wbłocie to lepiej po każdej takiej zabawie wcisnąc mu nowego łoju
![Laughing :lol:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_lol.gif)
co do oleju