A wydaje się, ze to juz taki ograny temet
Grizzly a G660 szczegółnie nie lubi wysokiej wody i przez odpowirzacze nalewa się do skrzyni pasowej, stad masz utratę napędu.
Kiedy już ktoś cię z wody wyciagnie, wyjmujesz korek pod spodem pod skrzynia iwylewasz wodę. Trwa to kilka minut. Wrzuć na luz (N) i dodawaj gazu, wtedy lepiej wylatuje. Pochyla quada na bok z ktorej storny masz wylo a wtedy wyjdzie reszta wody. Pogrzj potem quada, ze szkrzynia sie osuszy i delikatnie jezdzij przez jakis czas, tzn nie dodawaj raptowanie gazu na bigu i nie siluj sie na H, lesz przełaczaj czesciej na bieg L.
Jak bedziesz katował mogry pasek to szybciej sie sie zuzyje a slizganie sie po przekladni CVT bedzie ci zuzywalo koła dociskajace pasek.
UWAZAJ, bardzo latwo jest zgubic korek. Wyciagnij go calkowicie i schowaj na czas wylewania wody, lub wyciagnij go tylko torche i zatrzyma się na kilkucentymetrowym patyczku zakonczonym poprzeczką.
Nie wjezdzaj do wody wyzje niz do najniozszego punktu kanapy