GRIZZLY 660 SLIZGA NIE CHCE JECHAC???
GRIZZLY 660 SLIZGA NIE CHCE JECHAC???
WITAM MAM PROBLEM UTOPIłEM QUADA I MAM ZGRZYT !!!! PO WYCIAGNIECIU Z BLOTA NIE CHCE JECHAC TAK JAGBY COS W NPEDZIE SLIZGAłO ??? OD CZEGO ZACZAC PRZEGLAD I NA CO ZWRUCIC UWAGO PROSZE O POMOC MOZE KTOS MIAł TAKI PRROBLEM???
nie wiem czy brales pod uwage coś takiego jak woda w skrzyni pasowej bo ja nie widze innej możliwości niż właśnie to.trzeba ją spuśći i wszystko będzie dobrze.czasem nalezy to zrobić kilka razy by wszystko sie wylało.
Sory jeśłi to co napisałem było zbyt banalne ale nie wiem na jakim jesteście etapie, powodzenia
Sory jeśłi to co napisałem było zbyt banalne ale nie wiem na jakim jesteście etapie, powodzenia
A wydaje się, ze to juz taki ograny temet
Grizzly a G660 szczegółnie nie lubi wysokiej wody i przez odpowirzacze nalewa się do skrzyni pasowej, stad masz utratę napędu.
Kiedy już ktoś cię z wody wyciagnie, wyjmujesz korek pod spodem pod skrzynia iwylewasz wodę. Trwa to kilka minut. Wrzuć na luz (N) i dodawaj gazu, wtedy lepiej wylatuje. Pochyla quada na bok z ktorej storny masz wylo a wtedy wyjdzie reszta wody. Pogrzj potem quada, ze szkrzynia sie osuszy i delikatnie jezdzij przez jakis czas, tzn nie dodawaj raptowanie gazu na bigu i nie siluj sie na H, lesz przełaczaj czesciej na bieg L.
Jak bedziesz katował mogry pasek to szybciej sie sie zuzyje a slizganie sie po przekladni CVT bedzie ci zuzywalo koła dociskajace pasek.
UWAZAJ, bardzo latwo jest zgubic korek. Wyciagnij go calkowicie i schowaj na czas wylewania wody, lub wyciagnij go tylko torche i zatrzyma się na kilkucentymetrowym patyczku zakonczonym poprzeczką.
Nie wjezdzaj do wody wyzje niz do najniozszego punktu kanapy
Grizzly a G660 szczegółnie nie lubi wysokiej wody i przez odpowirzacze nalewa się do skrzyni pasowej, stad masz utratę napędu.
Kiedy już ktoś cię z wody wyciagnie, wyjmujesz korek pod spodem pod skrzynia iwylewasz wodę. Trwa to kilka minut. Wrzuć na luz (N) i dodawaj gazu, wtedy lepiej wylatuje. Pochyla quada na bok z ktorej storny masz wylo a wtedy wyjdzie reszta wody. Pogrzj potem quada, ze szkrzynia sie osuszy i delikatnie jezdzij przez jakis czas, tzn nie dodawaj raptowanie gazu na bigu i nie siluj sie na H, lesz przełaczaj czesciej na bieg L.
Jak bedziesz katował mogry pasek to szybciej sie sie zuzyje a slizganie sie po przekladni CVT bedzie ci zuzywalo koła dociskajace pasek.
UWAZAJ, bardzo latwo jest zgubic korek. Wyciagnij go calkowicie i schowaj na czas wylewania wody, lub wyciagnij go tylko torche i zatrzyma się na kilkucentymetrowym patyczku zakonczonym poprzeczką.
Nie wjezdzaj do wody wyzje niz do najniozszego punktu kanapy