sportsman 500 nie pali
sportsman 500 nie pali
Witam chciałem zapytać jaka może być przyczyna że SP500 nie zapala aku dobre iskra jest jak się mu psiknie do filtra starterem to pali i chodzi jak się zgasi i znów chce się zapalić to nie daje rady jakieś propozycje z waszej strony? Dodam że silnik i gaźnik są nowe
-
- Posty: 133
- Rejestracja: ndz 10 sty, 2010
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
- danilko668
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz 26 lip, 2009
- Lokalizacja: Chełm
- Kontakt:
-
- Posty: 133
- Rejestracja: ndz 10 sty, 2010
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
danilko...u Ciebie to na bank jakieś zatkanie....
zabrakło Ci paliwa, brudy jakieś zleciały do gaźnika albo zostały w filtrze paliwa jeżeli masz i zatkały na amen.....
zrób porządek z dopływem paliwa i czyszczenie gaźnika ....
tylko prawdziwe czyszczenie...czyli jakimś sprężonym powietrzem przedmuchaj dysze wszystkie i zaworek iglicowy
myśle że to na 99,9 % pomoże
przynajmniej ja od tego bym zaczął .......
zabrakło Ci paliwa, brudy jakieś zleciały do gaźnika albo zostały w filtrze paliwa jeżeli masz i zatkały na amen.....
zrób porządek z dopływem paliwa i czyszczenie gaźnika ....
tylko prawdziwe czyszczenie...czyli jakimś sprężonym powietrzem przedmuchaj dysze wszystkie i zaworek iglicowy
myśle że to na 99,9 % pomoże

Też sugerowałem chłopakom którzy z tym robią gaźnik ale wiecie jak to jest jak doradzasz mechanikowi - ten poprzedni u którego stał quad dostał go na chodzie ale nie palił jak się zagrzał a na zimnym bez problemu pan stwierdził że gaźnik ma luzy i go wymienił - więc może faktycznie coś jest niepoustawiane i to wina gaźnika
KOLEGO DANILKO widzę że masz podobnego polariska czy była by szansa na zrobienie fotek przyłączy i układu elektrycznego bo u mnie są nieoryginalne przyłącza i zamienione na inne moduły chodzi mi o fotki silnika takie z bliska - ewentualnie jeżeli ktoś z was posiada takiego polariska to proszę o info
PRZYCZYNĄ BYŁO BŁĘDNE PODŁĄCZENIE KABLI - KABELEK OD STARTU SILNIKA BYŁ PODŁĄCZONY BEZPOŚREDNIO DO PLUSA A TERAZ JEST TAK JAK POWINNO CZYLI PRZEZ STYCZNIK - ALE MINUSEM JEST TO ŻE JAK SIĘ ODŁĄCZY AKU TO GAŚNIE WIĘC PODEJRZENIE PADŁO NA PRĄDNICE CZY MAGNETO JAK ZWAŁ TAK ZWAŁ - CIEKAWE GDZIE I ZA ILE TO KUPIE - DRAMAT