ZIPP 200 4CROSS

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » pn 30 kwie, 2007

:D fajnie ze sie cieszysz..... to naprawde super woz!
bedzie latal z cala pewnoscia.... wrazie czego pisz i nie zapominaj ze jetesmy twoim portem macierzystym....
.:GALEON:.

HAUPTMAN
Posty: 29
Rejestracja: śr 28 mar, 2007

Post autor: HAUPTMAN » wt 01 maja, 2007

Z tym super wóz to bym polemizował moim osobistym zdaniem jest to pojazd za przystępne pieniądze i dobry pojazd na rozpoczęcie przygody z atv. Ale jak na nowy prosto z salonu to jest trochę za dużo do poprawiania i naprawiania.

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » wt 01 maja, 2007

do tego do czego został :)stworzony wystarcza na pewno i do tego normalnie kosztuje..

co wybieramy :?: z konkurencji..... kymco 150 :?: linghaja :?: czy dokładamy kilka złotych :?: :mrgreen:
.:GALEON:.

Blazer
Posty: 22
Rejestracja: sob 07 kwie, 2007

Post autor: Blazer » wt 01 maja, 2007

HAUPTMAN, a z czym jest do porawiania???? Wiesz nie licz drobnostek bo to moze zdarzyc cie sie w kazdym quadzie wiadomo nie jest to ani yamaha, ani honda itp., ale jezeli mam porownywac to np. Kymco MXU 150 jest duzo mniejszy, a kosztuje tyle samo co Zipp. I wlasnie w przypadku Kymco MXU 150 moze powiedziec ze przeplacasz. Żeby porownac wielkosc Zipp'ka trzeba by wziasc np. Kymco MXU 250, no coz z tego co widze to Zipp nowy kosztuje 12000 :lol: , a MXU250 17500 :shock: . za 5500 to crossa mozna poprawic tak ze bedzie jezdzil jak YAMAHA ALBO HONDA i jeszcze poprawiajac czegos sie nauczysz o budowie maszyn ruchomych.....
Ja jeszcze sie tak dobrze nie znam, ale mam nadzieje ze z pomocą wszystkich zgromadzonych na tym forum juz niedlugo bede mogł ten stan zmienic i sam bede umial zmodyfikowac nie tylko Zippa.

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » wt 01 maja, 2007

:D nawet mxu300 jest mniejsze :lol: i co prawda jest to nieco wyższa połka ale gorzej sie prowadzi....i dalekomu nie ucieknie anapewno nie na winklach :twisted:

ps.poszukajmy konkurencji dla zipka200,mam jeszcze jednego i chętnie porównam go z konkurencją :twisted:
.:GALEON:.

HAUPTMAN
Posty: 29
Rejestracja: śr 28 mar, 2007

Post autor: HAUPTMAN » wt 01 maja, 2007

BLAZER wyjasnie coś. Nawiazując ten temat oczekiwałem od kogoś z forum gotowych rozwiazań czyli np. tłumik leovince,spider lub boss albo kitpack do silnika polini a nie porównań z inną chinszczyzną. Wybrałem ZIPPA dla żony i zrobiłem żle bo gdybym wybrał używaną yamahę ( jestem fanatykiem tej marki ) to bym grzebał a tak kupiłem nowy i muszę grzebać. Nowy sprzęt z salonu powinien być daleki od takich usterek. Mam więc prośbę zamiast porównywać z inną chińszczyzną czy ktoś mogłby mi podpowiedzieć jakich podzespołów jakich firm użyć w celu ulepszenia w/w pojazdu. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » wt 01 maja, 2007

:D a czego ci brakuje, dzwieku? osiągów?

ja zacząłbym od hamulców :wink: ew.zawieszenia...
.:GALEON:.

HAUPTMAN
Posty: 29
Rejestracja: śr 28 mar, 2007

Post autor: HAUPTMAN » wt 01 maja, 2007

Wydech szukam gotowego rozwiązania mam pewne doswiadzenia w wydechach do enduro i motocross ale nie chcę kupować czegoś co musiałbym ciąć a potem spawać. Dokładniej potrzebuję propozycji konkretnego modelu całego układu wydechowego i to dobrej firmy. Do modeli yz i dt oraz xt ( yamaha ) i KTM stosowałem dotychczas LeoVince ale jakoś nic nie mogę znaleść do ZIPPA z tej firmy.

HAUPTMAN
Posty: 29
Rejestracja: śr 28 mar, 2007

Post autor: HAUPTMAN » wt 01 maja, 2007

Zastanawiam się jeszcze nad kitpaciem podnoszącym pojemność ale to z czasem nie chce tracic gwarancji. Mam zamiar powalczyć z wydechem ponieważ fabryczny sie rozpadł i uważam że zakup nowego takiego samego mija sie z celem. Hamulce i zawieszenie jest ok ale z czasem przydaczą się zmiany.

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » śr 02 maja, 2007

:D miałem szesc takich quadów i jedyny problem jaki byl to pękanie harmonijki łączącej wydech(wymienione na gwarancji).rozpadł się wydech czy rura :?:

moim skromnym zdaniem najważniejszą wadą są hamulce :| troche błota i koniec :? koniecznie trzeba wymieniać na układ hydrauliczny :wink:
zawiechy ..hmmm dobre nastawy geometrii plus inne amortyzatory :mrgreen: to jest to :!:
.:GALEON:.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”