No to zaczynamy...

Zanim zaczniesz przygodę z Quadzikiem, przywitaj się i napisz kilka słów o sobie...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
dareckiQ
Kontakt:

Post autor: dareckiQ » śr 16 wrz, 2009

Witam wszystki szanownych Qadowców ...koleżanki i kolegów :)
Jestem Darek, poruszam się od niedawna Suzuki Kingquad 700.

Awatar użytkownika
marcinlc
Kontakt:

Post autor: marcinlc » śr 16 wrz, 2009

Witam mam na imie Marcin i od tygodnis jestem posiadaczem Lucky Stara SP 250.
Jestem z okolic Lublinca- woj .śląskie(jakby ktos nie spotkał się wczesniej z taką miescinką ;) ). Jestem zielony w kwestii quadów, dopiero zaczynam więc liczę na pomoc KOLEGÓW i sorrki za głupie pytania z mojej strony....

wenicjusz

Witam wszystkich

Post autor: wenicjusz » pt 18 wrz, 2009

Witam Kolegów...
Jestem z Golubia-Dobrzynia (kuj-pom) mam 26 lat.
Na quadach pomykam od półtora roku, a od miesiąca mam swojego
Honda trx 250 TE (przeprawa).
Pozdrawiam

marcin777
Kontakt:

Post autor: marcin777 » sob 19 wrz, 2009

Witam wszystkich, mam na imie Marcin jestem ze Żnina 29 lat. jazdę quadowa rozpocząłem od lipca tego roku,kupiłem grizzly 350 jestem z niego zadowolony-zobaczymy jak długo :D ,mam dwójkę dzieciaczków, syn 5lat już od 5 miesiecy śmiga na 110-ce wiec rodzina quadowców sie powieksza.

Awatar użytkownika
waldizer

Post autor: waldizer » ndz 20 wrz, 2009

Witam. Mam na imię Waldek-Waldi. Latek mam tyle co mój jedyny prawdziwy motocykl - Junak wyprodukowany w 1959r. Od jesieni 2008 jeżdżę Polarisem. Mieszkam w Żyrardowie. Jazda "w koło komina" mnie nie bawi. Bardziej pasuje mi aktywna turystyka w nieznanym terenie, oraz dwa-trzy razy w roku wyjazd na "bezciśnieniowe" integracyjne zloty (byłem jest OK) . Jeżdżę sam, bo znajomi, choć zachwyceni przejażdżką quadem , to w działaniu są do .... . Szkoda gadać.
Pozdrowienia dla wszystkich.

Awatar użytkownika
granit777
Quad:: Kymco MXU 300R

Post autor: granit777 » pn 21 wrz, 2009