Różnice między KQ 700 a KQ750

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Suzuki
Awatar użytkownika
TomekD
Posty: 299
Rejestracja: czw 08 maja, 2008
Lokalizacja: wawa i okolice

Post autor: TomekD » czw 27 sie, 2009

tak. mają tendencję do szybkiego kończenia sie szczególnie jak sie ciężkie kapcie na koła zarzuci...
KQ750axi

botor
Posty: 91
Rejestracja: sob 28 lut, 2009
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: botor » czw 27 sie, 2009

a to narazie jeszcze mam spokoj bo opon jeszcze nie wymienialismy :)

a zauważyliscie to w jak kijowym miejscu jest położony wlot to skrzyni pasowej ??
caly syf z kół dostaje sie do przekładni dzisiaj wlasnie czyściłem oba kingi nawet myslimy czy nie wyprowadzic rury w góre :)
ale raczej nie :)
Suzuki Eiger automat

Awatar użytkownika
Rożny00
Posty: 139
Rejestracja: ndz 19 sie, 2007
Quad:: Suzuki KingQuad 750AXi
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rożny00 » sob 05 wrz, 2009

No i ten wyświetlacz.. Jest strasznie podatny na uszkodzenia przy rolce.. Miałem już dwie i wyświetlacz ledwo co się trzyma i drga niesamowicie.. :?
Pokochaj przyrodę tak i ona pokocha Ciebie.
Pokochaj rozwagę tak i ona uchroni Cię od złego.
Pokochaj radość tak i ona Cię nią obdarzy.
Pokochaj wszystko co godne kochania.

Suzuki KingQuad750AXi

ogar KingQuada = 89% :P

botor
Posty: 91
Rejestracja: sob 28 lut, 2009
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: botor » sob 05 wrz, 2009

noo ale gdybym startowal na nich w rajdach albo chociaz mogbym na codzien jezdzic kingiem to pewnie dospawal bym tam jaks rurke do kiery :)

w przypadku rincona zrobil bym to samo :)
Suzuki Eiger automat

Awatar użytkownika
rafall
Posty: 69
Rejestracja: pn 27 kwie, 2009
Quad:: Kymco MXU 150, Suzuki KQ 750, Can Am Spyder
Imię: Rafał
Lokalizacja: Łebień/Lębork

Post autor: rafall » ndz 13 wrz, 2009

rolek kilka było i kierownice też już prostowałem i jeszcze się trzyma. myśłałem już o jakiejś poprzeczce na kierownicy ale ma to swoje minusy, przy rolce się kierownica się nie wygnie a dostanie to wszystko co na kierownicy jest bo wtedy to będzie najsłabszym elementem i można też wygiąć całą kolumnę

botor
Posty: 91
Rejestracja: sob 28 lut, 2009
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: botor » pt 18 wrz, 2009

hmmm....


wydaje mi sie ze laepiej wyprostowac kierownice niz wymieniac licznik i jego obudowe ale w sumie tez mozna calkiem wywalic go i olac i nie trzeba nic montowac ani wymieniac:P
Suzuki Eiger automat

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”