Licznik nie pokazuje kilometrów i nie rośnie przebieg :(

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Maxikaz
Kontakt:

Licznik nie pokazuje kilometrów i nie rośnie przebieg :(

Post autor: Maxikaz » pn 24 sie, 2009

Jak na świeżego quadowicza przystało, kolejna usterka w moim sprzęcie i nie wiem co się stało :prosi: Na liczniku wyświetla się wszystko to co przedtem, wskaźnik paliwa działa, prędkość zawsze wynosi 0 (jak jadę również :]) i przebieg jest stały (a ja jeżdżę).
Co tu mogło zawieść ? Przypuszczam, że to coś w okolicach kół, bo przy wywrotce quadzik położył się na bok (na 2 koła) i oparł się leko na plastikach (są tylko porysowane).
A jak chyba wiadomo mój Arctic Cat 500 waży lekko ponad 300kg, więc miałem dużo szczęścia :D
Proszę o rady, co mogło się zepsuć, bo jestem kompletnie zielony :)
Na wymianę płynów miałem jechać po 500 km, ale nie wiem kiedy tyle będzie bo z kąd ?
[color=red]Piszę poprawnie po polsku[/color]

Awatar użytkownika
Maxikaz
Kontakt:

Post autor: Maxikaz » czw 27 sie, 2009

Nikt mi nie powie o co chodzi ? Coś się naprawiło, bo pokazuje już mniej więcej prędkości, ale przeskakuje o 20 km/h w górę i w dół, czyli precyzyjnie nie wiadomo ile jade. Licznik km sam się naprawił. Liczy już przebieg.

Awatar użytkownika
Rożny00
Quad:: Suzuki KingQuad 750AXi

Post autor: Rożny00 » sob 12 wrz, 2009

może to wina tego czujnika co mierzy prędkość (nie wiem jak to sie zwie :P).. Mogło się np. podczas boku coś obsunąć albo zgnieść i nierównomiernie działa itd.
Pokochaj przyrodę tak i ona pokocha Ciebie.
Pokochaj rozwagę tak i ona uchroni Cię od złego.
Pokochaj radość tak i ona Cię nią obdarzy.
Pokochaj wszystko co godne kochania.

Suzuki KingQuad750AXi

ogar KingQuada = 89% :P

Awatar użytkownika
rafall
Quad:: Kymco MXU 150, Suzuki KQ 750, Can Am Spyder
Imię: Rafał