hawkeye-opony?

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » czw 19 kwie, 2007

Mud Lite AT to dobra propozycja, opony te idealnie nadaję się do cięzkiego terenu ( błoto ) należy jednak pamiętać że są z miękkiej gumy, i nie nadają się na skały itp...
aleksz napisał: naprawde?bo właśnie czytam czy ma....
Co to miały znaczyć ? :shock: :P
Ostatnio zmieniony pt 20 kwie, 2007 przez KoKoS, łącznie zmieniany 1 raz.
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

aleksz
Posty: 475
Rejestracja: pn 16 kwie, 2007
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: aleksz » pt 20 kwie, 2007

A wiecie gdzie można je kupić?

aleksz
Posty: 475
Rejestracja: pn 16 kwie, 2007
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: aleksz » pt 20 kwie, 2007

w sklepach internetwoych znalazłem tylko opony do przodu...

Awatar użytkownika
Pawel-Pol
Posty: 23
Rejestracja: czw 11 sty, 2007
Kontakt:

Post autor: Pawel-Pol » pt 20 kwie, 2007

Aleksz napisał:
A co myślicie o takich?
ITP MUD LITE AT przód rozmiar 23x10-10
w Twoim quadzie felgi maja rozmiar 12 a ten który podajesz jest na felgę 10.

Hawkeye 4x4 SPECIFICATIONS:

Tires
Front Tires 22x7-12
Rear Tires 22x10-12

tutaj są wszystkie dostępne rozmiary Mud-lite AT

MUD LITE AT 22x11-8
MUD LITE AT 22x11-9
MUD LITE AT 25x12-9
MUD LITE AT 22x8-10
MUD LITE AT 22x11-10
MUD LITE AT 23x8-10
MUD LITE AT 23x10-10
MUD LITE AT 24x11-10
MUD LITE AT 25x11-10
MUD LITE AT 27x12-10
MUD LITE AT 23x8-11
MUD LITE AT 24x8-11
MUD LITE AT 24x9-11
MUD LITE AT 24x10-11
MUD LITE AT 25x8-11
MUD LITE AT 25x10-11
MUD LITE AT 24x8-12
MUD LITE AT 25x8-12
MUD LITE AT 25x10-12


Wnioskując nie ma takich opon na oryginalne felgi Twojego quada.
Mam jeszcze jedną złą wiadomość, nie ma opon ITP w rozmiarze od 22" do 24" , które pasowałyby na oryginalne felgi w Hawkeye.
W innym temacie pisałeś, że kupujesz Gryzzli. Ja wolałbym pożądnie doposażyć 700-kę a Polarisa zostawić takiego jakim jest tzn. lekko prowadzącym sie, nie ociężałym przez duże koła. To oczywiście moje zdanie, zrobisz jak będziesz uważał :wink:

Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » pt 20 kwie, 2007

Pawel-Pol napisał: W innym temacie pisałeś, że kupujesz Gryzzli.
Pisał też że kupuje YFZ450, chyba sam nie wie co w końcu będzie brał :twisted:
Ostatnio zmieniony pt 20 kwie, 2007 przez KoKoS, łącznie zmieniany 1 raz.
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

iras61
Posty: 1093
Rejestracja: pn 11 gru, 2006
Lokalizacja: stargard szcz.

Post autor: iras61 » pt 20 kwie, 2007

to już będzie cała flota quadowa :lol:
[size=75]extrema jest dobra na wszystko[/size]

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » pt 20 kwie, 2007

:( temat nie jest łatwy , wydaje sie ze na rynku polskim brak odpowiednich opon do tego quada :| kolega zamówił coś w stanach jak dojdą opiszę co to jest i jak się sprawuje....

natomiast nie fantazjowałbym o rozmiaże 25 nawet 24 kolega zamówił 23 i nie jestem pewny czy pociągnie....tak naprawde uważam że najlepsze by były po prostu oponki z mocniejszym ,wyższym bieżnikiem :wink:

osobiście uwazam ze nie zawsze opłaca sie za wszelką cenę zwiększać prześwit kosztem prowadzenia a hawkeye prowadzi sie znakomicie i szkoda było by mi to stracić.
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

racja

Post autor: Motyf » pn 23 kwie, 2007

mam takie samo zdanie. Może nie tyle co do zachowania prowadzenia bo tego nigdy nie da sie zachować jeżeli myśli się o błocie ale co do rozmiaru. Problem w tym, że Hawkeye nie jest mocny. Co by nie pisać nie czuć tego w seryjnych butach ale to dlatego, że to małe opony. Równiez uważam, że 23 to jest MAX. weźcie pod uwagę, ze nie tylko zwiększacie rozmiar ale i proponujecie opony o ogromnym biezniku. Widziałem jak sie grizzly czasem męczy na takich łopatach jak mudlite XL. więcej niż 23 bym nie wsadzał a nawet sugerował bym coś mniejszego a o mocniejszym biezniku. To są tylko moje przemyślenia bo pojazdem nie jeździłem. nie oszukujmy się, Hawkeye to niesmaowicie wygodny i zaradny pojazd ale nie został on stworzony do błota. Świadczy o tym brak reduktora. Ja używam zawsze reduktora gdy wjeżdżam do błota lub wody.

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » pn 23 kwie, 2007

:| motyf nie zupełnie tak że nie do błota...........bo na rr pokonał sportsmana w pewnej sytuacji :oops: ma sprytną skrzynkę i rusza tak jakby z reduktora,a moim zdaniem można by tęn "efekt" jeszcze podrasować........niemniej jednak szukałbym tylko mocniejszego bieżnika :)
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
Śliweczka
Posty: 123
Rejestracja: czw 18 sty, 2007
Lokalizacja: k/Otwock
Kontakt:

Post autor: Śliweczka » wt 24 kwie, 2007

prezziguzzi,
Bardzo chętnie z wami na tentemat pogadam ale za kilka dni jka odbiorę paczkę z USA moim zdaniem te opony co zamówiłem powinny sprawdzić się w 100% nie mają bardzo agresywnego bieżnika ale są w rozm. 24x8-12, 24x11-12 zobaczymy ja dopłyną.
A Michał jakie są realne szanse na wykręcenie jeszcze kilku koni z tego silnika. Może jakieś dysze i filtr. Nie wiem nic na temat filtra to podobno też jest jeden ze sposobów.
to jest link z tą oponą http://www.amstires.com/productDetails. ... ry_id=1186

Pozdrawiam
______
"NO TEAM"


pozdr. Śliweczka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”