Wyprawa Quadowa w Sudety 20 - 21 czerwca 2009
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
Wyprawa Quadowa w Sudety 20 - 21 czerwca 2009
Pojedź z nami na wspólną wyprawę quadową, zespół F&F zaprasza swoich przyjaciół oraz sympatyków.
Przepiękne Sudety staną przed nami otworem, dwa dni w pełni legalnej jazdy w przepięknych Sudetach. Dotrzemy w miejsca gdzie był rozgrywany rajd ATV Polska „Sudety Challenge”.
Planowana łączna ilość uczestników: 12 quadów, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
• Chcesz przetestować swojego quada i porównać go z innymi, konkurencyjnymi markami to zapraszamy Cię na nasza wyprawę. W planach są jazdy testowe najnowszym Polarisem XP 850 Rally Edition.
• Jeżeli chcesz zabrać ze sobą rodzinę lub przyjaciół , którzy nie mają swojego quada, nasza firma Ci go wypożyczy.
• Zapraszamy do udziału zarówno doświadczonych jak i początkujących pasjonatów ATV .
• W programie pokazy zdjęć i relacje z wypraw na Ukrainę , do Rumunii i Islandii, wykład Michała Mazurka na tematy związane z quadowaniem i nawigacją w terenie, zajęcia praktyczne w terenie ze zwycięzcą najcięższego rajdu przeprawowego Croatia Trophy.
• Zawieziemy i przywieziemy Twojego quada na miejsce specjalnie wynajętym Tirem, byś mógł bezstresowo dotrzeć samochodem osobowym
Termin: 20-21 czerwca 2009
Koszt całkowity udziału: 200zł
W cenie: Pozwolenia przejazdu, tracki, roadbooki, profesjonalna obsługa instruktorów Free&Fun oraz koordynacja rezerwacji noclegu.
Nocleg według cennika agroturystyki nie jest wliczony w cenę.
Lokalizacja: Lubiechowa - Agroturystyka Monika Bębenik
N50 58.979 E15 49.943
kontakt: +48 790 385 612
Program wyjazdu:
Piątek
Przyjazd do Lubiechowej, wieczorna integracja, pokazy zdjęć i relacje z wypraw na Ukrainę , do Rumunii i Islandii, wykład Michała Mazurka na tematy związane z quadowaniem i nawigacją w terenie.
Sobota
10:00 Odprawa.
10:30 Wyjazd na trasę zajęcia praktyczne w terenie ze zwycięzcą najcięższego rajdu przeprawowego Croatia Trophy, testowanie Polarisa 850 XP Rally Edition
14:00 Posiłek polowy na trasie przejazdu
18:00 Powrót do bazy
Wieczorna integracja, prezentacja zdjęć i filmów o tematyce ATV oraz wymiana doświadczeń
Niedziela
10:00 Odprawa
10:30 Wyjazd chętnych na trasę
13:00 Powrót do bazy, zakończenie imprezy.
Zgłoszenia na wyjazd przyjmujemy meilowo do 13 czerwca.
Tomasz Górnicki
tomasz.gornicki@3fun.pl
504 032 884
Czekamy na Ciebie:
Przepiękne Sudety staną przed nami otworem, dwa dni w pełni legalnej jazdy w przepięknych Sudetach. Dotrzemy w miejsca gdzie był rozgrywany rajd ATV Polska „Sudety Challenge”.
Planowana łączna ilość uczestników: 12 quadów, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
• Chcesz przetestować swojego quada i porównać go z innymi, konkurencyjnymi markami to zapraszamy Cię na nasza wyprawę. W planach są jazdy testowe najnowszym Polarisem XP 850 Rally Edition.
• Jeżeli chcesz zabrać ze sobą rodzinę lub przyjaciół , którzy nie mają swojego quada, nasza firma Ci go wypożyczy.
• Zapraszamy do udziału zarówno doświadczonych jak i początkujących pasjonatów ATV .
• W programie pokazy zdjęć i relacje z wypraw na Ukrainę , do Rumunii i Islandii, wykład Michała Mazurka na tematy związane z quadowaniem i nawigacją w terenie, zajęcia praktyczne w terenie ze zwycięzcą najcięższego rajdu przeprawowego Croatia Trophy.
• Zawieziemy i przywieziemy Twojego quada na miejsce specjalnie wynajętym Tirem, byś mógł bezstresowo dotrzeć samochodem osobowym
Termin: 20-21 czerwca 2009
Koszt całkowity udziału: 200zł
W cenie: Pozwolenia przejazdu, tracki, roadbooki, profesjonalna obsługa instruktorów Free&Fun oraz koordynacja rezerwacji noclegu.
Nocleg według cennika agroturystyki nie jest wliczony w cenę.
Lokalizacja: Lubiechowa - Agroturystyka Monika Bębenik
N50 58.979 E15 49.943
kontakt: +48 790 385 612
Program wyjazdu:
Piątek
Przyjazd do Lubiechowej, wieczorna integracja, pokazy zdjęć i relacje z wypraw na Ukrainę , do Rumunii i Islandii, wykład Michała Mazurka na tematy związane z quadowaniem i nawigacją w terenie.
Sobota
10:00 Odprawa.
10:30 Wyjazd na trasę zajęcia praktyczne w terenie ze zwycięzcą najcięższego rajdu przeprawowego Croatia Trophy, testowanie Polarisa 850 XP Rally Edition
14:00 Posiłek polowy na trasie przejazdu
18:00 Powrót do bazy
Wieczorna integracja, prezentacja zdjęć i filmów o tematyce ATV oraz wymiana doświadczeń
Niedziela
10:00 Odprawa
10:30 Wyjazd chętnych na trasę
13:00 Powrót do bazy, zakończenie imprezy.
Zgłoszenia na wyjazd przyjmujemy meilowo do 13 czerwca.
Tomasz Górnicki
tomasz.gornicki@3fun.pl
504 032 884
Czekamy na Ciebie:
3fun - bo quady są naszą pasją
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
Tekst i zdjęcia: Michał Mazurek
Dziewiętnasty czerwca był deszczowym dniem. Kiedy zapakowaliśmy quady na samochód i ruszyliśmy do jak zawsze gościnnej Lubiechowej koło Jeleniej Góry pogoda nie wróżyła nic przyjemnego. Jedyne co mogliśmy zrobić to zabrać po dodatkowej parze butów i komplecie ubrań do jazdy.
Jakże miło rozczarował nas sobotni poranek kiedy spojrzeliśmy przez okno. Słońce i tylko kilka chmurek na niebie. Dookoła nas bezkres gór których szlaki są znane wielu amatorom quadów i Enduro uczestniczących w rajdach. Pełnię szczęścia uzupełnił sam teren skutecznie rozmiękczony niedawnymi deszczami. Pozostało odpalić pojazdy i ruszać.
Na wyprawę wybraliśmy się kilkoma modelami Polarisa. Były siedemsetki i osiemsetki ale największe pożądanie budził zabrany do testów Polaris 850 XP. Quad wyposażony we wspomaganie i silnik o największej na rynku mocy jest stworzony do długotrwałej jazdy w ciężkich warunkach. Zastosowanie układu kierowniczego ze wspomaganiem dba o to aby po całym dniu zmagań z terenem mieć siłę w rękach na kolejne jazdy. Dzięki 70 koniom mocy nawet najbardziej strome wzniesienia nie były straszne a reduktor był uruchamiany dość rzadko. Ponieważ celem wyprawy była przede wszystkim nauka jazdy w trudnym terenie. Zajęcia zaczęły się od krótkiego wprowadzenia w podstawowe zagadnienia związane z bezpieczeństwem i zasadami poruszania w terenie. Z górami nie ma żartów i to co często na nizinach możemy ominąć tu niestety jest wyzwaniem. Odwrót z podkulonym ogonem raczej nie wchodzi w grę. W związku z tym po sformowaniu kolumny ruszyliśmy. Pierwszy dzień to długa pętla znana z rajdu Sudety Challenge. Dziewięćdziesiąt kilometrów off-road z przepięknymi dolnośląskimi widokami w tle. Charakter i tempo trasy były raczej turystyczne. Zmagania z przeciwnościami następowały z rzadka co kilkanaście kilometrów. Wtedy w ruch szły siły całej grupy a czasami i wyciągarki których zasady użytkowania były istotne dla tematu spotkania. Wspaniałe zdyscyplinowanie ekipy zapewniło pełne bezpieczeństwo i miłą atmosferę. Po osiemnastej wszyscy byli w bazie gotowi na prysznic i ucztę. To bynajmniej nie był koniec zajęć związanych z ATV. Po kolacji grupa zebrała się na wykładach teoretycznych związanych z techniką i zasadami jakimi rządzi się quadowa dziedzina motoryzacji.
Drugi dzień jazd to trasa krótsza. Niewiele ponad dwadzieścia kilometrów za to naszpikowanych trudnościami. Zjazdy i podjazdy przyjęły bardziej stromą postać. Pojawiły się głębokie koleiny po zrębowych ciągnikach. Zaczęło się balansowanie na trawersach. Stopniowanie trudności zaowocowało bezpiecznym i sprawnym pokonywaniem trasy. Uczestnicy zamieniając miedzy sobą pojazdy mogli sami dostrzegać różnice i na koniec wiele tajemnic quadowych już nie stanowiło tabu.
Po południu pozostało już tylko mycie sprzętu i dzielenie się wrażeniami przy objedzie poprzedzającym wyjazd. Wszyscy zgodnie przyznali że nie zawahają się przed kolejnym wyjazdem w teren z ekipą F&Fun. W pamięci pozostało wiele wrażeń i wiedza która z nawiązką wynagradza kilka nowych rysek na sprzęcie.
wszystkie zdjęcia :
http://www.3fun.pl/offroad/galeria.php? ... 5#galstart
Dziewiętnasty czerwca był deszczowym dniem. Kiedy zapakowaliśmy quady na samochód i ruszyliśmy do jak zawsze gościnnej Lubiechowej koło Jeleniej Góry pogoda nie wróżyła nic przyjemnego. Jedyne co mogliśmy zrobić to zabrać po dodatkowej parze butów i komplecie ubrań do jazdy.
Jakże miło rozczarował nas sobotni poranek kiedy spojrzeliśmy przez okno. Słońce i tylko kilka chmurek na niebie. Dookoła nas bezkres gór których szlaki są znane wielu amatorom quadów i Enduro uczestniczących w rajdach. Pełnię szczęścia uzupełnił sam teren skutecznie rozmiękczony niedawnymi deszczami. Pozostało odpalić pojazdy i ruszać.
Na wyprawę wybraliśmy się kilkoma modelami Polarisa. Były siedemsetki i osiemsetki ale największe pożądanie budził zabrany do testów Polaris 850 XP. Quad wyposażony we wspomaganie i silnik o największej na rynku mocy jest stworzony do długotrwałej jazdy w ciężkich warunkach. Zastosowanie układu kierowniczego ze wspomaganiem dba o to aby po całym dniu zmagań z terenem mieć siłę w rękach na kolejne jazdy. Dzięki 70 koniom mocy nawet najbardziej strome wzniesienia nie były straszne a reduktor był uruchamiany dość rzadko. Ponieważ celem wyprawy była przede wszystkim nauka jazdy w trudnym terenie. Zajęcia zaczęły się od krótkiego wprowadzenia w podstawowe zagadnienia związane z bezpieczeństwem i zasadami poruszania w terenie. Z górami nie ma żartów i to co często na nizinach możemy ominąć tu niestety jest wyzwaniem. Odwrót z podkulonym ogonem raczej nie wchodzi w grę. W związku z tym po sformowaniu kolumny ruszyliśmy. Pierwszy dzień to długa pętla znana z rajdu Sudety Challenge. Dziewięćdziesiąt kilometrów off-road z przepięknymi dolnośląskimi widokami w tle. Charakter i tempo trasy były raczej turystyczne. Zmagania z przeciwnościami następowały z rzadka co kilkanaście kilometrów. Wtedy w ruch szły siły całej grupy a czasami i wyciągarki których zasady użytkowania były istotne dla tematu spotkania. Wspaniałe zdyscyplinowanie ekipy zapewniło pełne bezpieczeństwo i miłą atmosferę. Po osiemnastej wszyscy byli w bazie gotowi na prysznic i ucztę. To bynajmniej nie był koniec zajęć związanych z ATV. Po kolacji grupa zebrała się na wykładach teoretycznych związanych z techniką i zasadami jakimi rządzi się quadowa dziedzina motoryzacji.
Drugi dzień jazd to trasa krótsza. Niewiele ponad dwadzieścia kilometrów za to naszpikowanych trudnościami. Zjazdy i podjazdy przyjęły bardziej stromą postać. Pojawiły się głębokie koleiny po zrębowych ciągnikach. Zaczęło się balansowanie na trawersach. Stopniowanie trudności zaowocowało bezpiecznym i sprawnym pokonywaniem trasy. Uczestnicy zamieniając miedzy sobą pojazdy mogli sami dostrzegać różnice i na koniec wiele tajemnic quadowych już nie stanowiło tabu.
Po południu pozostało już tylko mycie sprzętu i dzielenie się wrażeniami przy objedzie poprzedzającym wyjazd. Wszyscy zgodnie przyznali że nie zawahają się przed kolejnym wyjazdem w teren z ekipą F&Fun. W pamięci pozostało wiele wrażeń i wiedza która z nawiązką wynagradza kilka nowych rysek na sprzęcie.
wszystkie zdjęcia :
http://www.3fun.pl/offroad/galeria.php? ... 5#galstart
3fun - bo quady są naszą pasją
Oj, powinien być to tekst reklamowy uruchamiany bannerem FF.
"ale największe pożądanie budził zabrany do testów Polaris 850 XP. Quad wyposażony we wspomaganie i silnik o największej na rynku mocy jest stworzony do długotrwałej jazdy w ciężkich warunkach. Zastosowanie układu kierowniczego ze wspomaganiem dba o to aby po całym dniu zmagań z terenem mieć siłę w rękach na kolejne jazdy. Dzięki 70 koniom mocy nawet najbardziej strome wzniesienia nie były straszne a reduktor był uruchamiany dość rzadko"
co to jest?
"ale największe pożądanie budził zabrany do testów Polaris 850 XP. Quad wyposażony we wspomaganie i silnik o największej na rynku mocy jest stworzony do długotrwałej jazdy w ciężkich warunkach. Zastosowanie układu kierowniczego ze wspomaganiem dba o to aby po całym dniu zmagań z terenem mieć siłę w rękach na kolejne jazdy. Dzięki 70 koniom mocy nawet najbardziej strome wzniesienia nie były straszne a reduktor był uruchamiany dość rzadko"
co to jest?
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 600
- Rejestracja: wt 01 sty, 2008
- Lokalizacja: w-wa
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
I to uprawnia Cię do kwestionowania jego niezależnej dziennikarskiej opinii? Brawo !ale Autor (goraco go pozdrawiam z pełnym uznaniem dla jego pracy organizacyjnej!) jest pracownikiem FF, czyli podobnie jak Ty 2CAN.
To temu co w mięsnym pracuje nie wolno mówić , że mu szynka smakuje tak?
Z całym szacunkiem ale dla mnie to chore...
3fun - bo quady są naszą pasją
Niezależna dziennikarska opinia pracownika dealera.I to uprawnia Cię do kwestionowania jego niezależnej dziennikarskiej opinii? Brawo !
Nie mieszajmy pojęć. Tu nie chodzi Pan AB tylko to co napisał pracując tu gdzie pracuje. Skoro pracuje, tzn, ze mu płaca za pracę i stąd konflikt interesów. To chyba oczywiste?
Poproś pracownika Microsoft o niezależną dziennikarską opinię o Internet Explorerze.
Ostatnio zmieniony śr 24 cze, 2009 przez MaciekP, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
Aleś Ty uparty! Michał jest Dyrektorem samodzielnej jednostki organizacyjnej działającej pod wspólnym szyldem F&F , myślisz , że ktokolwiek mu płaci (kto właściwie? polaris - haha, kosmici?) by pisał to co mu ktoś (właśnie kto?) karze???? Michał jest niezależnym Dziennikarzem piszącym od lat do Świata Motocykli jak wiesz i obowiązuje go ETYKA dziennikarska.
To jest kompletny kretynizm za przeproszeniem, nie ciągnijmy już tego wątku bo to tylko utwierdza postronnych czytelników , że jest jakaś ogólnoświatowa zmowa by pisać czy mówić dobrze na temat XP... Co więcej pewnie przekupują ONI też tych co już kupili swoje pojazdy by dobrze o nich pisali
Miej świadomość , że nikt z ramienia fabryki czy importera nie zleca ani nie wspiera żadnych takich działań poza tym, że pożyczą czasem pojazd na imprezę! Nawet dealerzy muszą za cash kupić swoje pojazdy testowe , jedynym ukłonem jest 5% marży więcej, więc proszę Cię przestań już knuć spiskową teorię dziejów bo jest to co najmniej niesmaczne...
To jest kompletny kretynizm za przeproszeniem, nie ciągnijmy już tego wątku bo to tylko utwierdza postronnych czytelników , że jest jakaś ogólnoświatowa zmowa by pisać czy mówić dobrze na temat XP... Co więcej pewnie przekupują ONI też tych co już kupili swoje pojazdy by dobrze o nich pisali
Miej świadomość , że nikt z ramienia fabryki czy importera nie zleca ani nie wspiera żadnych takich działań poza tym, że pożyczą czasem pojazd na imprezę! Nawet dealerzy muszą za cash kupić swoje pojazdy testowe , jedynym ukłonem jest 5% marży więcej, więc proszę Cię przestań już knuć spiskową teorię dziejów bo jest to co najmniej niesmaczne...
3fun - bo quady są naszą pasją