Olej do slinika w grizzly 350.
Olej do slinika w grizzly 350.
Witam
Gdzie jest korek do spuszczania oleju. Jakiej firmy olej najlepiej wlać ?? O jakich parametrach ?? Quad ma przejechane 900 mil. Jaki filtr najlepiej ?? Jeżeli możecie to wyślijcie link na allegro. Z góry dzięki za pomoc
Gdzie jest korek do spuszczania oleju. Jakiej firmy olej najlepiej wlać ?? O jakich parametrach ?? Quad ma przejechane 900 mil. Jaki filtr najlepiej ?? Jeżeli możecie to wyślijcie link na allegro. Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam Paweł
poloz sie pod quadem i wymacaj otwor w plastikowej oslonie - sruba chyba 17stka - jak odkrecisz i zacznie leciec olej, to to jest korek spustu... co do parametrow oleju oraz filtra - poczytaj manuala, albo zadzwon do serwisu, takich informacji Ci udziela - filtr oleju jako zamiennik dostepny jest w kazdym sklepie z takimi rzeczami, przeczytaj co jest napisane na filtrze, albo wykrec go i udaj sie z nim do sklepu...
.:GALEON:.
tak, ale tylko tych dedykowanych dla silników pracujacych w wysokich obrotach i pod duzym obciazeniem...
nalezy pamietac, ze silnik w Buinie nie nalezal do tych najbardziej nowowczesnych...
jako ciekawostke napisze, ze idac za postepem skorzystalem z oleju dedykowanego dla ATV o parametrach odpowiadajacych wymogom producenta. W nowym produkcie (pierwsza wymiana oleju zgodnie z okresem i parametrami plynu przewidzianymi przez producenta) skonczylo sie to minimalnym przeciekiem z silnika do skrzyni pasowej przez uszczelnienie wałka zdawczego na przekładnie, a co za tym idzie slizganiem sie paska. Zastosowanie stosowanego przeze mnie od lat oleju pozwolilo na całkowite wyzbycie sie problemu i przy pilnowaniu okresów przegladu na dlugie uzytkowanie, oczywiscie bez wymiany uszczelniacza.
Dodam, ze oleje takie stosuje juz od kilku lat w swoich pojazdach pracujacych w warunkach wypozyczalni, gesty olej wymaga prawidłowego rozgrzania silnika przed jazda, ale za to pelni takze role dobrego uszczelniacza. Niektore moje pojazdy przejechaly ponad 7000 km w warunkach uzytkowania przez ludzi, ktorzy nie oszczedzaja pojazdów w ramach zabawy, za ktora zaplacili i quady maja sie calkiem dobrze. Bruinem zrobilem 12 000 i wymagal tylko regulacji zaworow oraz wymiany paska - silnik brzytwa...
nalezy pamietac, ze silnik w Buinie nie nalezal do tych najbardziej nowowczesnych...
jako ciekawostke napisze, ze idac za postepem skorzystalem z oleju dedykowanego dla ATV o parametrach odpowiadajacych wymogom producenta. W nowym produkcie (pierwsza wymiana oleju zgodnie z okresem i parametrami plynu przewidzianymi przez producenta) skonczylo sie to minimalnym przeciekiem z silnika do skrzyni pasowej przez uszczelnienie wałka zdawczego na przekładnie, a co za tym idzie slizganiem sie paska. Zastosowanie stosowanego przeze mnie od lat oleju pozwolilo na całkowite wyzbycie sie problemu i przy pilnowaniu okresów przegladu na dlugie uzytkowanie, oczywiscie bez wymiany uszczelniacza.
Dodam, ze oleje takie stosuje juz od kilku lat w swoich pojazdach pracujacych w warunkach wypozyczalni, gesty olej wymaga prawidłowego rozgrzania silnika przed jazda, ale za to pelni takze role dobrego uszczelniacza. Niektore moje pojazdy przejechaly ponad 7000 km w warunkach uzytkowania przez ludzi, ktorzy nie oszczedzaja pojazdów w ramach zabawy, za ktora zaplacili i quady maja sie calkiem dobrze. Bruinem zrobilem 12 000 i wymagal tylko regulacji zaworow oraz wymiany paska - silnik brzytwa...
.:GALEON:.