tak, ale tylko tych dedykowanych dla silników pracujacych w wysokich obrotach i pod duzym obciazeniem...
nalezy pamietac, ze silnik w Buinie nie nalezal do tych najbardziej nowowczesnych...
jako ciekawostke napisze, ze idac za postepem skorzystalem z oleju dedykowanego dla ATV o parametrach odpowiadajacych wymogom producenta. W nowym produkcie (pierwsza wymiana oleju zgodnie z okresem i parametrami plynu przewidzianymi przez producenta) skonczylo sie to minimalnym przeciekiem z silnika do skrzyni pasowej przez uszczelnienie wałka zdawczego na przekładnie, a co za tym idzie slizganiem sie paska. Zastosowanie stosowanego przeze mnie od lat oleju pozwolilo na całkowite wyzbycie sie problemu i przy pilnowaniu okresów przegladu na dlugie uzytkowanie, oczywiscie bez wymiany uszczelniacza.
Dodam, ze oleje takie stosuje juz od kilku lat w swoich pojazdach pracujacych w warunkach wypozyczalni, gesty olej wymaga prawidłowego rozgrzania silnika przed jazda, ale za to pelni takze role dobrego uszczelniacza. Niektore moje pojazdy przejechaly ponad 7000 km w warunkach uzytkowania przez ludzi, ktorzy nie oszczedzaja pojazdów w ramach zabawy, za ktora zaplacili i quady maja sie calkiem dobrze. Bruinem zrobilem 12 000 i wymagal tylko regulacji zaworow oraz wymiany paska - silnik brzytwa...
.:GALEON:.