SP 850 Xp pierwsze loty w PL

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Polaris
Awatar użytkownika
roj
Posty: 256
Rejestracja: sob 13 wrz, 2008
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: roj » pn 08 cze, 2009

Jak się sprawują te boxy w mokrym? Kamerę można tam chować ?:)
Czy jest jakaś opona dająca tak pewną trakcję na szutrach jak alltrak ? Do XL'ek nie mam przekonania, trzęsą na suchym....
BH są ostre..zadowolony z nich jesteś jako uniwersalnych ?
G700

bartek78
Posty: 16
Rejestracja: wt 10 mar, 2009
Lokalizacja: ATV Włocławek

Post autor: bartek78 » pn 08 cze, 2009

Bardzo chętnie polatałbym na Big Hornach !

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » wt 09 cze, 2009

Big Horn jako opona uniwersalna jest wyśmienity: na szutry idealny, na błotko średni, na twarde podłoże - nie do zajechania... Jedynym minusem w BH 14" jest cena - około 1000 zł za oponę :(
3fun - bo quady są naszą pasją

bartek78
Posty: 16
Rejestracja: wt 10 mar, 2009
Lokalizacja: ATV Włocławek

Post autor: bartek78 » wt 09 cze, 2009

A jak z ich wagą? I czy zawieszenie nie dostaje?

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » wt 09 cze, 2009

Waga opon w XP :) To czolg jest przecież :) Materialy i przekroje mają odpowiedni zapas.
3fun - bo quady są naszą pasją

Awatar użytkownika
roj
Posty: 256
Rejestracja: sob 13 wrz, 2008
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: roj » wt 09 cze, 2009

Dobrze się prowadzi ten czołg, polubiłem go:)
Na żadnych Twoich zdjęciach nie widzę osłon spodu?? Są już dostępne? Na pewno się przydadzą. Pozdrawiam
G700

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » śr 10 cze, 2009

Na naszym rynku importerzy i producenci osłon zaspali i nikt ich nie oferuje :( Czekam , już jedną manszetę rozwaliłem ...
3fun - bo quady są naszą pasją

shogun
Posty: 1242
Rejestracja: wt 27 lut, 2007
Quad:: C 330

Post autor: shogun » śr 10 cze, 2009

...dzień dobry...

Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 1159
Rejestracja: ndz 21 paź, 2007
Kontakt:

Post autor: Ronin » ndz 14 cze, 2009

po wczorajszych testach na drawskich bagnach powiem jedno - maszyna jest niesamowita. Szedłem na 27' XLach.

Bałem się trochę jej "nadwagi", ale niepotrzebnie. Po 10km szutrów i czołgowisk przyszło opanowanie sprzętu, a po pierwszym bagnie jego wyczucie manewrowe.

Również co do offsetu jestem baaardzo zadowolony - Krzysztof, nie zawsze co szersze sprawdzi się w każdych warunkach. Akurat do tego co i GDZIE robi nasz team szerokość dość często jest spora wadą - wczoraj przyszło mi się już wręcz "ślizgać" na centymetry.

Napewno, sprzęt na chłopakach z teamu zrobił takie wrażenie, jakie Prezi zrobił na mnie na Ukrainie :lol: - 2 grizlaczki, miały raz jakąś uwagę nawet co do mojego "zadu", więc.....

Obrazek



Ale jest też jedno ale: prędkość na wspomnianych XL powyżej 80-90 jest co najmniej nieprzewidywalna w skutkach. Ktoś już pisał - XP zaczyna myszkować, a twarde opony na zalecanych 7 PSI wcale w tym nie pomaga. Vmax jakie osiągnąłem wczoraj to 110 (był jeszcze luz pod cynglem, ale droga się skończyła :haha: ) to już był (nie)mały dreszczyk emocji. To super wspomaganie przy takiej prędkości też nie pomaga, bo jest czule na każdy, nawet najmniejszy, ruch kierownicy.

Ale ocena ogólna sprzętu 5+ i to w każdych warunkach w jakich można było sprzęt sprawdzić (no może poza topieniem, co to to, to nie na dotarciu :no no no: ).
Prawdziwi mistrzowie nie jedzą miodu, prawdziwi mistrzowie żują pszczoły

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » wt 16 cze, 2009

Ronin - teraz to Ty jesteś przodownikiem w Teamie;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Polaris”