No to zaczynamy...
Witam wszystkich
Nazywam się Bartek mam 15 lat moją pasją są quady i muzyka.
Jeżdżę quadem Eagle i chodzi mi on bez zarzutów.
Śmigam nim w okolicy Kołbieli. Jestem początkujący także jakieś rady to proszę pisać.
Bardzo chciałbym wstawić sobie do mojego quada jakieś audio, bardzo proszę o jakieś rady
bart.dj@autograf.pl
Nazywam się Bartek mam 15 lat moją pasją są quady i muzyka.
Jeżdżę quadem Eagle i chodzi mi on bez zarzutów.
Śmigam nim w okolicy Kołbieli. Jestem początkujący także jakieś rady to proszę pisać.
Bardzo chciałbym wstawić sobie do mojego quada jakieś audio, bardzo proszę o jakieś rady
bart.dj@autograf.pl
Przywitanie
Serdecznie witam szerokie grono uczestników tego forum.
Mieszkam w Szczecinie i głównie tutaj bedę ujeżdżał moją nową zabawkę.
Pozdrawiam!
Mieszkam w Szczecinie i głównie tutaj bedę ujeżdżał moją nową zabawkę.
Pozdrawiam!
-
- Kontakt:
Witam serdecznie mam na imie Arnold, (l.27)
Pochodzę z Warszawy- Wesołej (okolice poligonu Wojskowego)
Maszyna jąka śmigam Topię Skacze i Przeprawiam sie to Yamacha G700 Taka srebrna (jak czysta)
Co do jazdy to kreci mnie Jazda przeprawowa tam gdzie sie nie da wiechac a juz napewno wyjechać
Mam nadzieje że miło spedze z wami czas
Pozdrowienia dla QuadoManiaków..
Pochodzę z Warszawy- Wesołej (okolice poligonu Wojskowego)
Maszyna jąka śmigam Topię Skacze i Przeprawiam sie to Yamacha G700 Taka srebrna (jak czysta)
Co do jazdy to kreci mnie Jazda przeprawowa tam gdzie sie nie da wiechac a juz napewno wyjechać
Mam nadzieje że miło spedze z wami czas
Pozdrowienia dla QuadoManiaków..
Pozdrawiam
A R N I
A R N I
Witam
Mam na imie Paweł mam 17 lat i Mieszkam w Okolicy Sławna ( 15 km od Darłowa ) od ok 2 tyg ( dzieki mojemu kochanemu Tacie ) . jestem posiadaczem czerwonej Yamahy Grizzly 350 jak na początek wystarczy... Lubie extremanla jazdę po górach, błocie i oczywiście przeprawy przez rzekę i temu podobne. Jeżeli ktoś chciałby się ustawić na jakiś wypad to zapraszam w okolicę Sławna.