[DB] Trzecia Dzicz Bieszczadzka 27-29.03.2009

Archiwum imprez przeprawowych, które już się odbyły.
ODPOWIEDZ
mizbi17
Posty: 39
Rejestracja: ndz 08 cze, 2008
Lokalizacja: Sucha/Białobrzegi

Post autor: mizbi17 » wt 10 mar, 2009

ja rajdów nie wygrywam ja sie dobrze bawie
ale stawiam każde pieniądze że żaden z japońców metra za mną w młace nie zrobi

Prezzi chyba ostatnim razem wiele japończyków cię ominęło, a moze i nie
Mizbi17 G700

Awatar użytkownika
cerrone
Posty: 567
Rejestracja: pn 07 sty, 2008
Quad:: Yamaha RingRoad
Lokalizacja: bieszczady
Kontakt:

Post autor: cerrone » wt 10 mar, 2009

Raider

na zdjęciu Łukasz masz 2-29.03 zamiast 27-29.03 :D trzeba poprawić :nie:

:plask: przeczytaj uwaznie mojego posta a pozniej ..... :język_oko:
Ostatnio zmieniony wt 10 mar, 2009 przez cerrone, łącznie zmieniany 1 raz.
Yamaha RingRoad

Awatar użytkownika
Raider
Posty: 12
Rejestracja: wt 27 sty, 2009
Lokalizacja: Przysłup-Bieszczady

Post autor: Raider » wt 10 mar, 2009

a sorki nie zczaiłem :bezradny: myślałem że bład :mniam:
"We must figth, to run away."
"Musimy walczyć, aby uciec."

Kapitan Jack Sparrow

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » wt 10 mar, 2009

zgadza sie miałem awarię od samego początku liczyła sie tylko walka z samym sobą i działanie w drużynie :wink: no i jechałem no nielubianych przez siebie oponach :D
.:GALEON:.

MaciekP
Posty: 615
Rejestracja: pn 17 paź, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MaciekP » wt 10 mar, 2009

Romulus napisał...
ale stawiam każde pieniądze że żaden z japońców metra za mną w młace nie zrobi
a może zrobić w regulaminie zapis o maksymalnej wielkości kół ??? (tak jak jest w regulaminach odnośnie samochodów terenowych) :figielek: bo tymi kołami na których się prezziguzzi, wybiera to wykopie transzeje głębsze niż były pod Studziankami i reszta uczestników będzie musiała mosty budować :wnerwiony:
albo szukać objazdów :bezradny:
Byłem na kilku rajdach, choć nie jestem stałym bywalcem, ale to co pisze Romulus jest bardzo rozsądne. Po przejechaniu grzaskiego terenu, typu wąwóz, gdzie jest tylko jedna ścieżka, przez quada na oponach XXL 30", reszta ma przechlapane i wisi na brzuchu. Trasa jest zmasakrowana.

Zwykle max wielkość opon to 26 cali, zdarzają sie 27 cali.
To sie nie spodoba sponsorowi :boisię: ...ale dobrze było, gdyby wprowadzono ograniczenie do 26 czy 27 cali...
Ostatnio zmieniony śr 11 mar, 2009 przez MaciekP, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
cerrone
Posty: 567
Rejestracja: pn 07 sty, 2008
Quad:: Yamaha RingRoad
Lokalizacja: bieszczady
Kontakt:

Post autor: cerrone » śr 11 mar, 2009

MaciekP napisał...
Romulus napisał...
ale stawiam każde pieniądze że żaden z japońców metra za mną w młace nie zrobi
a może zrobić w regulaminie zapis o maksymalnej wielkości kół ??? (tak jak jest w regulaminach odnośnie samochodów terenowych) :figielek: bo tymi kołami na których się prezziguzzi, wybiera to wykopie transzeje głębsze niż były pod Studziankami i reszta uczestników będzie musiała mosty budować :wnerwiony:
albo szukać objazdów :bezradny:
Byłem na kilku rajdach, choć nie jestem stałym bywalcem, ale to co pisze Romulus jest bardzo rozsądne. Po przejechaniu grzaskiego terenu, typu wąwóz, gdzie jest tylko jedna ścieżka, przez quada na oponach XXL 30", reszta ma przechlapane i wisi na brzuchu. Trasa jest zmasakrowana.

Zwykle max wielkość opon to 26 cali, zdarzają sie 27 cali.
To sie nie spodoba sponsorowi :boisię: ...ale dobrze było, gdyby wprowadzono ograniczenie do 26 czy 27 cali...
JESTEM ZDANIA ZE MACIE RACJE ZE W REGULAMINACH POWINEN BYC PODZIAL NA QUADY DO 26 CALI I DRUGA KLASA POWYZEJ BADZ NIE MA JEJ WCALE

ALE PROSZE PAMIETAC ZE DZICZ BIESZCZADZKA NIE JEST RAJDEM JEST EVENTEM :pa pa:
Ostatnio zmieniony śr 11 mar, 2009 przez cerrone, łącznie zmieniany 1 raz.
Yamaha RingRoad

Awatar użytkownika
DZIKI - husky
Posty: 198
Rejestracja: ndz 30 lis, 2008
Lokalizacja: Przysłup -Bieszczady

Post autor: DZIKI - husky » śr 11 mar, 2009

Bez podpuch , nie pękajcie . Dzicz ma inną charakterystykę od rajdów moczarowych :zły:
Niech prezzzi ryje ile wlezie a my będziemy kombinować :luzik: i się luzikować po to tam jedziemy :zacieszcz: :zacieszcz:
Choć zaczynam ciągnąć nosem za polarkiem , uważam , że nie ma maszyny do wszystkiego . Na dziczy jedzie rajder - maszyna go wspiera i basta :hejka:
prezzzi uważaj na trawersach i podjazdach bo na czymś takim robić to to trzeba mieć jaja jak słoń :bezradny: :jupi:

Polaris 850 XP
Polaris 550 XP
Polaris 500 X2

Polaris Hawkeye

grot
Posty: 209
Rejestracja: czw 08 lut, 2007

Post autor: grot » śr 11 mar, 2009

Podjazdy i zjazdy to jeszcze pól biedy bo Polarek długi jest i ładnie się trzyma - choć 30tki znacznie podnoszą środek ciężkości.
Trawersy natomiast to się zgadzam - przesrane na maksa :dobani: :strs: ale Prezzi to twardy gość da radę :figielek:
KQ 700

Awatar użytkownika
DZIKI - husky
Posty: 198
Rejestracja: ndz 30 lis, 2008
Lokalizacja: Przysłup -Bieszczady

Post autor: DZIKI - husky » śr 11 mar, 2009

Grocik masz racje , nie jestem do końca pewny co do tych podjazdów , dobór opony do mocy tego quada jest istotny nie zapominając o tym czy faktycznie ciągnie z dołu . Dla porównania king i pomnik czyli G potrzebuje paru metrów na wkręcenie się :smutny: , a polarek nie wiem . Pojazd o takiej masie i wielkości opony musi być jak naleśnik a jaki będzie :?:
Ta opona co ma prezzi przemawia do mnie na rajdy mega błotne :boisię: , na dzicz troszkę obniżyłbym środek ciężkości i na bank nie ma na niego górki :oklaski: jak ktoś wie co zrobić z maszyna na górce :luzik:

Polaris 850 XP
Polaris 550 XP
Polaris 500 X2

Polaris Hawkeye

Awatar użytkownika
JJasiek
Posty: 248
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: WZGÓRZE KRÓLÓW...
Kontakt:

Post autor: JJasiek » śr 11 mar, 2009

Hmm jeszcze jak się znajdzie jakaś przekopka pod położonym drzewem to już masakra w ogóle.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Imprezy przeprawowe”