Już w sumie kilka dni minelo od wypadu, ale, ze sporo fotek udalo sie nacykac - wrzucam fotorelacje z pojazdoweczki części lodzkiego Extreme Squadu.
Mimo nieprzychylnych prognoz na dzień dzisiejszy (8|2|9) postanowiliśmy (może zbyt napełnieni optymizmem po słonecznym +12 stopniowym dniu wczorajszym) ruszyć w dal wedle wcześniejszych planów śladem A2 spod Łodzi, w stronę Konina, a nawet za, do błotnych rozlewisk. A2ójką wyszłoby pewnie ze 70-80 kilosów, jednakże jadąc wzdłuż, omijając przeszkody, pola, asfalty rzeczywistość zweryfikowała ten dystans na dwa razy dłuższy... już po godzinie jazdy i pokonaniu ledwo 30 kilometrów wiedzieliśmy, że za szybko tam nie dotrzemy.
Pierwsze 20-25 kilometrów od Emilii to głównie jazda wzdłuż asfaltu drogi pomocniczej (na szczęście dla opon - był spory pas trawy) i omijanie co chwila poprzecznych przejazdów nad autostradą.
Dopiero dalej zaczęły brać górę lasy, łąki, ciekawsze drogi, a przejazdy poprzeczne przybrały często formę szerszej rzeczki...
I tak dotarliśmy do, jak się później okazało, strategicznego miejsca - skrzyżowania z Wartą
Tu, po głębszej analizie dystansu (ok. 70 kilometrów nawiniętych i ok. 30 w linii prostej [z 60 realnych] do punktu Konin, pogody, która zaczęła coraz bardziej dawać się we znaki i czasu który zaczął przechodzić w coraz bardziej 'popołudniowy', doszliśmy do wniosku, że na Konin wybierzemy jednak kiedy indziej, a dzisiaj realniej zawiniemy, kierując się wzdłuż Warty, w stronę Uniejowa. A tu też droga całkiem całkiem - lecieliśmy fajnym wałem, po drodze trochę zabawy na piaseczku, trochę trawersowania między domostwami a rzeką, aż w końcu dotarliśmy nad wody termalne do Uniejowa... Niestety z biegiem czasu i z nabywaniem kolejnego dystansu ilość wykonywanych fotek zaczęła sukcesywnie maleć - powód prozaiczny - deszcz dawał się już mocno we znaki, a aparat ciężej się wyjmuje ze skrzynki, aniżeli z kieszeni kurtki, która już do suchych nie należała
No i tak od Uniejowa zaczęliśmy się rozglądać za jakimś szamaniem, bo niestety Orlen na którym tankowaliśmy, poza nowym szyldem niczym się nie różnił od starego CPNu przy drodze o mały znaczeniu strategicznym , tak też na gorącego psa czy inne przysmaki nie było co liczyć. Zwiedzając kilka lokali wykładanych kaflami i ładnymi białymi obrusami (mimo małego komfortu termicznego mieliśmy odrobinę 'kultiury') w końcu dotarliśmy w miejsce gdzie nie było głupio wejść w 'lekko' mokrych fatałaszkach Chińczyk w Poddębicach
Po godzince w ciepełku, włożeniu ciepłego 'kuciaka na osztro w sosie fong dong' w usta i wypiciu ciepłej herbatki mogliśmy ruszać dalej. I mimo, że śnieg już napierdzielał zdrowo, ilość suchego miejsca na ciele zaczynała drastycznie spadać dzielnie wracaliśmy już do domu
Ale jak na prawdziwych tfardzieli przystało jeszcze pojechaliśmy na myjkę a że pogoda pod psem to i kolejki nie było więc mogliśmy nasze maszyny pociągnąć aktywną pianą, polimerem, osuszaczem itp.
No i totalnie zziębnięci (bynajmniej ja), ale uradowani, zakończyliśmy dzisiejsze latanko... ależ mi dzisiaj z fotostory długa historia wyszła... może dlatego, że 'rozgrzewam' się juz 4. Warką Strong W każdym bądź razie - sprzęty przewietrzone, odporność ciuchów i organizmów na wodę i temperaturę sprawdzona... miejmy nadzieję, że następne latanko będzie cieplejsze
Wykryto narzędzie do blokowania reklam: Nasza stronie istnieje dzięki wyświetlaniu specjalnych treści dla użytkowników. Rozważ wyłączenie blokowania reklam.
Śladem A2
Ustawki, wypady, quadowanie i wszystkie nieformalne spotkania quadowe - informuj, szukaj, zapraszaj, zamieszczaj relacje i zdjęcia...
ODPOWIEDZ
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Przejdź do
- Na miły początek
- ↳ Przywitaj się z nami Quadzikowcami
- Opinie o quadach
- ↳ Jakiego quada wybrać...
- ↳ Porównania modeli
- ↳ Arctic Cat
- ↳ Bombardier / Can-am
- ↳ CF Moto
- ↳ Honda
- ↳ Kawasaki
- ↳ Kymco
- ↳ ACCESS / Lucky Star
- ↳ Polaris
- ↳ Suzuki
- ↳ Yamaha
- ↳ Yamaha Grizzly 550/660/700
- ↳ Yamaha Raptor (YFM 250/350/660/700)
- ↳ Yamaha Blaster (YFS 200)
- ↳ Yamaha Wolverine 350/450
- ↳ Yamaha YFZ 450/450R
- ↳ Yamaha Grizzly / Bruin 250, 350
- ↳ Yamaha Kodiak/Big Bear 400, Kodiak/Grizzly 450
- ↳ Pozostałe Yamahy
- ↳ Side by Side
- ↳ Chińskie quady
- ↳ Pozostałe marki
- ↳ SYM
- ↳ Cectek
- ↳ Linhai
- ↳ KTM
- ↳ Romet
- ↳ Benyco
- Porady quadzikowe
- ↳ Garaż quadowy
- ↳ Poradnik terenowy
- ↳ Niezbędnik quadowca
- Imprezy Quadowe
- ↳ Kalendarz imprez quadowych - ZAPOWIEDZI
- ↳ Imprezy przeprawowe
- ↳ Imprezy sportowe
- ↳ Imprezy zagraniczne
- ↳ Imprezy turystyczne, integracyjne i zloty
- ↳ Różne...
- ↳ Wyprawy quadowe
- ↳ Ustawki quadowe
- sQuadzik
- ↳ Media o quadach
- ↳ Na luzie
- ↳ Strona i Forum www.Quadzik.pl
- ↳ Godne lub niegodne polecenia
- ↳ Śmietnik
- Giełda quadów, części i akcesoriów
- ↳ SPRZEDAM
- ↳ KUPIĘ
- ↳ ZAMIENIĘ
- ↳ SKRADZIONO
- Fora klubowe
- ↳ ATV-Team Sulechów
- ↳ Relacje z działań ATV-Team Sulechów
- ↳ Lucky ATV Team
- ↳ Relacje z działań Lucky ATV Team
- ↳ DIABLO TEAM ZGIERZ
- ↳ Relacje z działań DIABLO TEAM ZGIERZ
- ↳ PingwinSquad
- ↳ Relacje z działań PingwinSquad
- ↳ Quadowa Grupa Południe
- ↳ Relacje z działań Quadowej Grupy Południe
- ↳ Squad Warszawa
- ↳ Relacje z działań Squad Warszawa
- ↳ TranS-Squad Team
- ↳ Relacje z działań TranS-Squad Team
- ↳ Team Quad Szczecin 4x4
- ↳ Relacje z działań Team Quad Szczecin 4x4
- ↳ QUAD Cartel Zielona Góra
- ↳ Relacje z działań QUAD Cartel
- ↳ GRO-CANION TEAM
- ↳ Relacje z działań GRO-CANION TEAM
- ↳ A.P.T. - ATV Poznań Team
- ↳ Relacje z działań A.P.T. - ATV Poznań Team
- ↳ Platinum Squad
- ↳ Relacje z działań Platinum Squad
- ↳ Woders Squad
- ↳ Relacje z działań Woders Squad
- ↳ POLSON Team
- ↳ Relacje z działań POLSON Team
- ↳ Polemiki Polsonowe (pytania i odpowiedzi)
- ↳ SSQuad Team
- ↳ Relacje z działań SSQuad Team
- ↳ QuadTeam
- ↳ Relacje z działań QuadTeam
- ↳ MAZOWIECKI Team
- ↳ Relacje z działań MAZOWIECKI Team