Quad Eagle 250 czy Shineray 250 ??
Quad Eagle 250 czy Shineray 250 ??
Witam !!
Chciałbym kupić quada do 5,500 zł są dwa chińskie (niestety ) typy taki do jazdy trochę po mieście trochę po lesie , biorę tylko z oponami terenowymi , chodzi tylko którego wybrać
http://www.allegro.pl/item492378519_qua ... _raty.html
czy
http://www.allegro.pl/item495134214_qua ... _raty.html
jeden jest chłodzony powietrzem drugi cieczą ....nie wiem jak to będzie w praniu
panowie doradźcie coś !! który będzie lepszy
Chciałbym kupić quada do 5,500 zł są dwa chińskie (niestety ) typy taki do jazdy trochę po mieście trochę po lesie , biorę tylko z oponami terenowymi , chodzi tylko którego wybrać
http://www.allegro.pl/item492378519_qua ... _raty.html
czy
http://www.allegro.pl/item495134214_qua ... _raty.html
jeden jest chłodzony powietrzem drugi cieczą ....nie wiem jak to będzie w praniu
panowie doradźcie coś !! który będzie lepszy
-
- Posty: 7
- Rejestracja: sob 27 gru, 2008
- Lokalizacja: mragowo
nietoporek,
Czesc mam pytanie dlaczego quad chłodzony powietrzem jest lepszy od chłodzony ciecza?
Ostatnio znalazłem na allegro quada o nazwie ACXA 250ccm.Wiem ze to jest produkcja Chinska, silnik podobny jest a nawet taki sam ja k w Bashanie.Powiedz mi jesli wiesz czym to to sie rózni?czy to tylko nazwa a reszta jest taka sama
Pozrawiam
Czesc mam pytanie dlaczego quad chłodzony powietrzem jest lepszy od chłodzony ciecza?
Ostatnio znalazłem na allegro quada o nazwie ACXA 250ccm.Wiem ze to jest produkcja Chinska, silnik podobny jest a nawet taki sam ja k w Bashanie.Powiedz mi jesli wiesz czym to to sie rózni?czy to tylko nazwa a reszta jest taka sama
Pozrawiam
O wyższości chłodzenią cieczą nad powietrznym i odwrotnie możnaby spokojnie napisać książkę. Przede wszystkim należałoby zrobić podział chłodzenia cieczą i podział chłodzenia powietrzem. W tym pierwszym może być chłodzenie zarówno płynem chłodzącym jak i olejem, chłodzenie powietrzem może być wymuszne i niewymuszone...
BTW konstrukcja ożebrowania zarówno samego cylindra jak i karteru silnika jest przystosowana do jak najszybszego oddawania ciepła, dzięki temu krótkotrwała praca silnika przy dużym obciążeniu nawet przy małych prędkościach lub jej braku nie spowoduje przegżania silnika. Jeżeli przytrzymasz na gwizdku przez dluższą chwilę silnik chłodzony cieczą także złapie temperaturę i go zagotujesz...
Silniki chłodzone powietrzem w pojazdach takich jak MXU 150 czy Yamaha BearTracker 250, które eksploatujemy pomimo braku dodatkowego chłodzenia powietrzem nawet w ciężkich warunkach terenowych, normalnych letnich temperaturach nigdy nie przyklękły. A ciecz w kilku pojazdach towarzyszących wrzała...
Wszystko ma swoje wady i zalety, nie można jednoznacznie powiedziećc o jest lepsze. Układ chłodzenia powietrzem jest mniej awaryjny i mniej obsługowy, układ chłodzenia cieczą natomiast daje nam teoretycznie większe szanse przetrwania podczas dużego obciążenia przy małym przepływie powietrza. Ale to wszystko jest teoretyzowaniem...
BTW konstrukcja ożebrowania zarówno samego cylindra jak i karteru silnika jest przystosowana do jak najszybszego oddawania ciepła, dzięki temu krótkotrwała praca silnika przy dużym obciążeniu nawet przy małych prędkościach lub jej braku nie spowoduje przegżania silnika. Jeżeli przytrzymasz na gwizdku przez dluższą chwilę silnik chłodzony cieczą także złapie temperaturę i go zagotujesz...
Silniki chłodzone powietrzem w pojazdach takich jak MXU 150 czy Yamaha BearTracker 250, które eksploatujemy pomimo braku dodatkowego chłodzenia powietrzem nawet w ciężkich warunkach terenowych, normalnych letnich temperaturach nigdy nie przyklękły. A ciecz w kilku pojazdach towarzyszących wrzała...
Wszystko ma swoje wady i zalety, nie można jednoznacznie powiedziećc o jest lepsze. Układ chłodzenia powietrzem jest mniej awaryjny i mniej obsługowy, układ chłodzenia cieczą natomiast daje nam teoretycznie większe szanse przetrwania podczas dużego obciążenia przy małym przepływie powietrza. Ale to wszystko jest teoretyzowaniem...
.:GALEON:.