Regulacja zaworów
Regulacja zaworów
Dziś samodzielnie wyregulowałem zawory w swoim G700, nalatane było 750km. Po 3 godz. zmaganiach z przygotowaniem, regulacją i składaniem wszystkiego w całość serce quada zagadało niezmąconym dźwiękiem - teraz wiem że warto było
P.S. Nie bójcie się samodzielnej regulacji, zamiast płacić fachowcom lepiej zatankować swoją maszynkę. W razie problemów służę pomocą.
P.S. Nie bójcie się samodzielnej regulacji, zamiast płacić fachowcom lepiej zatankować swoją maszynkę. W razie problemów służę pomocą.
Nie bądż śmieszny do regulacji zaworów są potrzebne odpowiednie narzędzia miarki itd a jak blaszkę zaworową trzeba wymienić to co sugerujesz żeby ktoś sam rozkręcał wałki rozrządu ?? 100 zł za zabieg raz na kilka tys km lub kilka sezonów to malutko lepiej zapłacić i mieć git majonez niż 3 dni siedzieć przy tym i jeszcze coś zepsuć
Inna sprawa gdy ktoś już ma z tym doświadczenie wtedy to już wiadomo że koleś sam sobie zrobi , a nie jak ktoś przeczytał manuala lub kolega mu powiedział to się będzie zabierał za tak skomplikowane coś jak rozrząd
Inna sprawa gdy ktoś już ma z tym doświadczenie wtedy to już wiadomo że koleś sam sobie zrobi , a nie jak ktoś przeczytał manuala lub kolega mu powiedział to się będzie zabierał za tak skomplikowane coś jak rozrząd
Suzuki ltz 400 the best
Do regulacji zaworów w G700 potrzebne są: szczeliniomierz, nasadka 22, klucz 10 i własnoręcznie dorobiony klucz na kwadrat 3-4mm plus narzędzia podstawowe do zdjęcia osłon i pokryw z quada. Nie namawiam nikogo do samodzielnego remontu silnika więc się kolego [shadow=red]Barfek[/shadow] nie podniecaj
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
..Barfek
miarki itd
Kolego wyrastasz na spamera numer jeden na forum. W każdym temacie masz dużo do powiedzenia ale jak nie jesteś pewien to lepiej nic nie pisz. Tu nie ma zawodów w ilości postów.
ralph, zrobił to w 3 godziny a nie 3 dni a za te jak to nazwałeś 100 zł naprawdę lepiej sobie pojeździć bo z tego co wiem serwis bierze prawie 2 razy więcej za regulacje zaworów.
Pozdrawiam
-
- Posty: 600
- Rejestracja: wt 01 sty, 2008
- Lokalizacja: w-wa
http://quadzik.pl/forum/viewtopic.php?t ... dda1dc325a
vr6 to ile masz w końcu tych kilometrów nakręcone 3000 czy 4000 bo różnica nie mała
vr6 to ile masz w końcu tych kilometrów nakręcone 3000 czy 4000 bo różnica nie mała