Wykryto narzędzie do blokowania reklam: Nasza stronie istnieje dzięki wyświetlaniu specjalnych treści dla użytkowników. Rozważ wyłączenie blokowania reklam.
Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
-
ralph
- Posty: 13
- Rejestracja: pn 19 maja, 2008
- Lokalizacja: Legnica
Post
autor: ralph » sob 15 lis, 2008
Dziś samodzielnie wyregulowałem zawory w swoim G700, nalatane było 750km. Po 3 godz. zmaganiach z przygotowaniem, regulacją i składaniem wszystkiego w całość serce quada zagadało niezmąconym dźwiękiem - teraz wiem że warto było
P.S. Nie bójcie się samodzielnej regulacji, zamiast płacić fachowcom lepiej zatankować swoją maszynkę. W razie problemów służę pomocą.
-
Barfek
- Posty: 37
- Rejestracja: ndz 09 lis, 2008
- Lokalizacja: ok. Łomża
Post
autor: Barfek » sob 15 lis, 2008
Nie bądż śmieszny do regulacji zaworów są potrzebne odpowiednie narzędzia miarki itd a jak blaszkę zaworową trzeba wymienić to co sugerujesz żeby ktoś sam rozkręcał wałki rozrządu ?? 100 zł za zabieg raz na kilka tys km lub kilka sezonów to malutko lepiej zapłacić i mieć git majonez niż 3 dni siedzieć przy tym i jeszcze coś zepsuć
Inna sprawa gdy ktoś już ma z tym doświadczenie wtedy to już wiadomo że koleś sam sobie zrobi , a nie jak ktoś przeczytał manuala lub kolega mu powiedział to się będzie zabierał za tak skomplikowane coś jak rozrząd
Suzuki ltz 400 the best
-
ralph
- Posty: 13
- Rejestracja: pn 19 maja, 2008
- Lokalizacja: Legnica
Post
autor: ralph » sob 15 lis, 2008
Do regulacji zaworów w G700 potrzebne są: szczeliniomierz, nasadka 22, klucz 10 i własnoręcznie dorobiony klucz na kwadrat 3-4mm plus narzędzia podstawowe do zdjęcia osłon i pokryw z quada. Nie namawiam nikogo do samodzielnego remontu silnika więc się kolego [shadow=red]Barfek[/shadow] nie podniecaj
![:no no no:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/paluszkiem.gif)
-
mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
-
Kontakt:
Post
autor: mesel » sob 15 lis, 2008
Barfek
miarki itd
..
Kolego wyrastasz na spamera numer jeden na forum. W każdym temacie masz dużo do powiedzenia ale jak nie jesteś pewien to lepiej nic nie pisz. Tu nie ma zawodów w ilości postów.
ralph, zrobił to w 3 godziny a nie 3 dni a za te jak to nazwałeś 100 zł naprawdę lepiej sobie pojeździć bo z tego co wiem serwis bierze prawie 2 razy więcej za regulacje zaworów.
Pozdrawiam
-
robertyamaha
- Posty: 600
- Rejestracja: wt 01 sty, 2008
- Lokalizacja: w-wa
Post
autor: robertyamaha » ndz 16 lis, 2008
czasami trudno odkręca się ten wizjerek w którym widać położenie wału i wałka, ostatnio musiałem użyć młotka...., rzeczywiście regulacja luzów w g7 jest bajecznie prosta, wedłg książki peirwsza regulacja powinna być po 300km potem co 2500
-
vr6
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz 02 mar, 2008
- Lokalizacja: ESI
Post
autor: vr6 » czw 01 sty, 2009
Panowie a jaki powinien być luz na zaworach ? Ja mam nalatane 3000 km i jeszcze nie regulowalem
![Shocked :shock:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_eek.gif)
-
PIOTR_15
- Lucky ATV Team
- Posty: 1099
- Rejestracja: sob 02 lut, 2008
- Lokalizacja: z Powiatu Drawskiego
Post
autor: PIOTR_15 » czw 01 sty, 2009
Wydech- 0,16~0,20
Dolot- 0,09~0,13
"vr6"
Ja mam nalatane 3000 km i jeszcze nie regulowalem
Po takim przebiegu możesz mieć już przykro np. ponadpalane gniazda zaworowe, ale może być też wszystko git i tego Ci życzę, pozdrawiam.
-
vr6
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz 02 mar, 2008
- Lokalizacja: ESI
Post
autor: vr6 » czw 01 sty, 2009
Dokładnie 3662 km
![Very Happy :D](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Dzięki za dane i biore się za regulacje.
-
neos14
- Posty: 4
- Rejestracja: czw 14 sie, 2008
- Lokalizacja: Płock
-
Kontakt:
Post
autor: neos14 » sob 03 sty, 2009
a wie ktos moze jaki musza byc luzy na zaworach w Raptorze 660 bede wdzieczny za pomoc