Honda Rincon 680 !!!

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Honda
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 1159
Rejestracja: ndz 21 paź, 2007
Kontakt:

Post autor: Ronin » czw 11 wrz, 2008

ITAL
Czasem gaśnie ale rzadko i bez problemu odpala i jedzie dalej :)
a wiesz, że jak jedziemy pływać, to moja tez ma takie kaprycho. Na początku muszę trochę ja pilnować, żeby nie zgasła, ale jak jakiś czujnik (?) już załapie temp. to potem już chodzi pod wodą płynnie
Prawdziwi mistrzowie nie jedzą miodu, prawdziwi mistrzowie żują pszczoły

Awatar użytkownika
Romulus
Posty: 399
Rejestracja: wt 27 lut, 2007
Quad:: Nie ma. Bo nie mogę jeździć
Imię: Roman
Lokalizacja: Jabłonna

Post autor: Romulus » pt 12 wrz, 2008

ITAL napisał...
Czy to normalne z powodu przelania się oleju czy może jest coś nie tak??
Ital dokładnie tak normalka, przy dużych przechyłach konwerter nie jest w statnie wywołać odpowiedniego ciśnienia i napęd na koła zanika, trzeba ustawić quadzika w poziomie i chwilę poczekać, dobrze wtedy też go zgasić bo może być też brak oleju do smarowania silnika. Niestety w Rinconie to normalka ale nie zdaża się zbyt często dlatego że ta pionizacja jak w Twoim przypadku czy duży przechył boczny musi trwać dość długo by wystąpiły takie objawy.
Ostatnio zmieniony pt 12 wrz, 2008 przez Romulus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ITAL
V-ce Admin
Posty: 1603
Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
Quad:: Honda Rincon 680 :)
Imię: Adam
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: ITAL » sob 13 wrz, 2008

Dzięki za pomoc. :)
Tak przypuszczałem ale chciałem mieć pewność :ok:
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red :I love HONDA:

Awatar użytkownika
Darek W.
Posty: 79
Rejestracja: czw 30 lis, 2006
Lokalizacja: TeamExtreme Płock

Post autor: Darek W. » pt 03 paź, 2008

nie wiem o czym wogóle mówicie????
albo nie uzupełniacie płynów eksplatacyjnych albo za długo czekacie w ekstremalnych sytuacjach :P ja już zjeździłem dwie 680-tki i nie miałem żadnego problemu.
Kupa nikomu niepotrzebnej roboty i to w dodatku za własne pieniądze

Awatar użytkownika
Darek W.
Posty: 79
Rejestracja: czw 30 lis, 2006
Lokalizacja: TeamExtreme Płock

Post autor: Darek W. » pt 03 paź, 2008

Romek z tym czekaniem :D to lepiej poczekać przy browarku :lol: a nie w terenie :P
Kupa nikomu niepotrzebnej roboty i to w dodatku za własne pieniądze

Awatar użytkownika
ITAL
V-ce Admin
Posty: 1603
Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
Quad:: Honda Rincon 680 :)
Imię: Adam
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: ITAL » ndz 05 paź, 2008

No widzisz Darku ,a my to połączyliśmy i czekaliśmy w terenie przy browarku :język_oko:
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red :I love HONDA:

Awatar użytkownika
Romulus
Posty: 399
Rejestracja: wt 27 lut, 2007
Quad:: Nie ma. Bo nie mogę jeździć
Imię: Roman
Lokalizacja: Jabłonna

Post autor: Romulus » pn 06 paź, 2008

Darek W.

ja już zjeździłem dwie 680-tki i nie miałem żadnego problemu
Darku wypowiadałem sie w odniesieniu do doświadczeń z 650-ką, 680 mam od nie dawna i faktycznie takie objawy jeszcze nie wystąpiły a w ostatnią sobotę stała na głowie dobrych kilka minut i nie było problemu z napędem.
Darek W.

Romek z tym czekaniem to lepiej poczekać przy browarku a nie w terenie
ITAL

No widzisz Darku ,a my to połączyliśmy i czekaliśmy w terenie przy browarku
tak, przy browarku to ja bardzo chętnie jeszcze w takim towarzystwie to już wogóle extra. :lol: :lol:
Ostatnio zmieniony pn 06 paź, 2008 przez Romulus, łącznie zmieniany 1 raz.

smiglo
Posty: 44
Rejestracja: pt 03 paź, 2008
Lokalizacja: Warszawa-Wawer

Post autor: smiglo » pn 03 lis, 2008

Cześć,
a propos Rincona 2007 - przejechałem od nowości 300mil i sprawdziłem dzisiaj olej w dyfrach - z tyłu i z przodu była BIAŁA MAŹ. Co ciekawe kolor i konsystencja była taka sama. A poziom prawidłowy - czyli teoretycznie niczego nie przybyło, niczego nie ubyło. Nawet zacząłem się zastanawiać czy to przypadkiem nie jest jakiś "specjalny" fabryczny olej Hondy... Niezależnie od zastanawiania się - wypłukałem ropą i zalałem nowym olejem. Większość z tych 300 mil spędziłem w głębokiej wodzie (snorkel!). Odpowietrzenie przedniego i tylnego dyfra jest wyprowadzone do snorkla. Dodatkowo na dolny króciec z tylnego dyfra założyłem rurkę i też doprowadziłem do snorkla. Snorkel nigdy nie wziął wody. Wygląda to na jakąś poważną nieszczelność na zimmeringach. Ale w DWÓCH dyfrach?! Co o tym sądzicie?
Śmigło

Awatar użytkownika
Mickey
Posty: 502
Rejestracja: sob 29 lip, 2006
Lokalizacja: okolice Bydgoszczy
Kontakt:

Post autor: Mickey » pn 03 lis, 2008

Pozdrawiam Mikołaj

Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 1159
Rejestracja: ndz 21 paź, 2007
Kontakt:

Post autor: Ronin » sob 21 lut, 2009

RomulusCytat:
ITAL napisał...
Czy to normalne z powodu przelania się oleju czy może jest coś nie tak??

Ital dokładnie tak normalka, przy dużych przechyłach konwerter nie jest w statnie wywołać odpowiedniego ciśnienia i napęd na koła zanika, trzeba ustawić quadzika w poziomie i chwilę poczekać, dobrze wtedy też go zgasić bo może być też brak oleju do smarowania silnika. Niestety w Rinconie to normalka ale nie zdaża się zbyt często dlatego że ta pionizacja jak w Twoim przypadku czy duży przechył boczny musi trwać dość długo by wystąpiły takie objawy.
temat stary, ale mnie to spotkało dziś po wjechaniu do głębiokiego rowu melioracyjnego z prawie pionowym zjazdem, po chwili - tle ile trzeba by wrzucić wsteczny - napędów już nie było :( nie zrobiło to rinconowi najlepszej opinii w teamie, a mi mina też zrzedła. Z taką przypadłością bez pomocy drugiego quada zostajesz "z ręką w nocniku" w dodatku często z przodem pod wodą :szok:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Honda”