Rincon650 dusi się na wstecznym

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
futro111
Posty: 27
Rejestracja: ndz 22 cze, 2008
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Rincon650 dusi się na wstecznym

Post autor: futro111 » pt 22 sie, 2008

Tak jak w temacie, mam Rincona z 2005 roku (do około 3 miesięcy). Problem zaczął się kiedy zakopałem się w błotku, zapodałem wsteczny bieg i "gaz do końca" (wcześniej tego nie zaobserwowałem) kiedy dodałem gazu na max zaczął przerywać napęd (jakby brakowało powietrza) normalnie quad się dusi. To samo następnego dnia przy wyjeździe z garażu kiedy quadzik był zimny i suchy (dodam, że podczas jazdy do przodu czy na ESP czy AUTO wszystko jest ok) dławienie dotyczy tylko wstecznego biegu (jak daję 1/3/ gazu wydaje się ok jak daję 1/2 już zaczynam odczuwać dławienie). Jeśli miał ktoś z Wasz taki problem proszę o radę, co może być, czego szukać!!!!!!???????????????
To, że się czegoś boisz nie znaczy, że nie możesz tego zrobić. Honda680 kurczak na ostro.

Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Posty: 1179
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
Kontakt:

Post autor: mesel » pt 22 sie, 2008

Może znawcą Hondy to nie jestem ale sporo quadów ma ogranicznik obrotów przy załączonym wstecznym biegu. Być może twój do tego grona się zalicza. Wszystko to dla bezpieczeństwa .

Awatar użytkownika
Romulus
Posty: 399
Rejestracja: wt 27 lut, 2007
Quad:: Nie ma. Bo nie mogę jeździć
Imię: Roman
Lokalizacja: Jabłonna

Post autor: Romulus » sob 23 sie, 2008

mesel
Może znawcą Hondy to nie jestem ale sporo quadów ma ogranicznik obrotów przy załączonym wstecznym biegu. Być może twój do tego grona się zalicza. Wszystko to dla bezpieczeństwa
dokładnie tak,
Ostatnio zmieniony sob 23 sie, 2008 przez Romulus, łącznie zmieniany 1 raz.

futro111
Posty: 27
Rejestracja: ndz 22 cze, 2008
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: futro111 » sob 23 sie, 2008

Być może tak jest ale wydaje mi się, że ten ogranicznik (jeżeli to naprawdę on) działa trochę zbyt "agresywnie", bardzo szarpie. Jest jakiś czujnik który steruje obrotami wstecznego biegu? Można to jakoś sprawdzić/wyregulować?? Z góry dzięki.
To, że się czegoś boisz nie znaczy, że nie możesz tego zrobić. Honda680 kurczak na ostro.

Awatar użytkownika
Romulus
Posty: 399
Rejestracja: wt 27 lut, 2007
Quad:: Nie ma. Bo nie mogę jeździć
Imię: Roman
Lokalizacja: Jabłonna

Post autor: Romulus » sob 23 sie, 2008

futro111
Być może tak jest ale wydaje mi się, że ten ogranicznik (jeżeli to naprawdę on) działa trochę zbyt "agresywnie", bardzo szarpie.
tak on działa, nie słyszałem żeby było można to regulować, nigdy nie potrzebowałem z tym walczyć, jak będę miał czas to poszperam w manualu może coś na temat jest napisane.
Ostatnio zmieniony sob 23 sie, 2008 przez Romulus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
AtvKamin
Posty: 57
Rejestracja: śr 13 cze, 2007
Lokalizacja: Poznań

Post autor: AtvKamin » sob 23 sie, 2008

To jest ogranicznik mocy na wstecznym, działa to na zasadzie wyłączenia co drugiej lub co trzeciej iskry na cewce zapłonowej i dalej świecy zapłonowej. Steruje tym wyłącznik przy biegu wstecznym.
Można to obejść przez dodatkowy przełącznik, który znosi ograniczenie w momencie jego naciskania. Włączenie tego na stałe może być niebezpieczne dla ridera. :shock:

futro111
Posty: 27
Rejestracja: ndz 22 cze, 2008
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: futro111 » wt 26 sie, 2008

Dzięki za info. Śmigam dalej jak gdyby nigdy nic. Mam nadzieję, że macie racje.
To, że się czegoś boisz nie znaczy, że nie możesz tego zrobić. Honda680 kurczak na ostro.

Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Posty: 1179
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
Kontakt:

Post autor: mesel » śr 27 sie, 2008

punkt 1 - zawsze mamy rację ;-)
punkt 2 - jakbyśmy jej nie mieli to patrz punkt 1 :-)

Awatar użytkownika
czajnikz
Posty: 109
Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
Lokalizacja: Podgórzyn
Kontakt:

Post autor: czajnikz » śr 27 sie, 2008

"Romulus"Cytat:
mesel
[shadow=red][glow=yellow]Może znawcą Hondy to nie jestem ale ...[/glow][/shadow]

dokładnie tak
dobrze że mesel się łatwo nie obraża bo zabrzniało jakbyś przytaknął na jego powyższyą wypowieź

a tak dla dodania kropki nad "i" dodam że Rincon nie posiada rzeczonego przycisku override i zazwyczaj jak nie wyjedzież przy dostępnej mocy zanim przerwie to raczej i override by nie pomogło
ale zawsze pozostaje to wrażenie że może by się udało
mi też chodziło po głowie obejście tego zabezpieczenia ale z powodu trudności w zakupie schludnego przycisku na kierownice (najlepiej takiego do klaksonu z napisem HORN) dałem sobie spokój
Pozdrawiam 8) :rotfl:

Awatar użytkownika
Romulus
Posty: 399
Rejestracja: wt 27 lut, 2007
Quad:: Nie ma. Bo nie mogę jeździć
Imię: Roman
Lokalizacja: Jabłonna

Post autor: Romulus » czw 28 sie, 2008

czajnikz:
Cytat:
"Romulus"Cytat:
mesel
Może znawcą Hondy to nie jestem ale ...

dokładnie tak


dobrze że mesel się łatwo nie obraża bo zabrzniało jakbyś przytaknął na jego powyższyą wypowieź
czajnikz, wycinasz z kontekstu. Zacytowałem cały post Mesel-a, a moja odpowiedź dotyczyła sprawy głównego pytania czyli "Rincon650 dusi się na wstecznym" i Mesel to wie. (w każdym razie mam nadzieję, że wie) :D :D
Ostatnio zmieniony czw 28 sie, 2008 przez Romulus, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”