Rincon650 dusi się na wstecznym
Rincon650 dusi się na wstecznym
Tak jak w temacie, mam Rincona z 2005 roku (do około 3 miesięcy). Problem zaczął się kiedy zakopałem się w błotku, zapodałem wsteczny bieg i "gaz do końca" (wcześniej tego nie zaobserwowałem) kiedy dodałem gazu na max zaczął przerywać napęd (jakby brakowało powietrza) normalnie quad się dusi. To samo następnego dnia przy wyjeździe z garażu kiedy quadzik był zimny i suchy (dodam, że podczas jazdy do przodu czy na ESP czy AUTO wszystko jest ok) dławienie dotyczy tylko wstecznego biegu (jak daję 1/3/ gazu wydaje się ok jak daję 1/2 już zaczynam odczuwać dławienie). Jeśli miał ktoś z Wasz taki problem proszę o radę, co może być, czego szukać!!!!!!???????????????
To, że się czegoś boisz nie znaczy, że nie możesz tego zrobić. Honda680 kurczak na ostro.
- Romulus
- Posty: 399
- Rejestracja: wt 27 lut, 2007
- Quad:: Nie ma. Bo nie mogę jeździć
- Imię: Roman
- Lokalizacja: Jabłonna
dokładnie tak,mesel
Może znawcą Hondy to nie jestem ale sporo quadów ma ogranicznik obrotów przy załączonym wstecznym biegu. Być może twój do tego grona się zalicza. Wszystko to dla bezpieczeństwa
Ostatnio zmieniony sob 23 sie, 2008 przez Romulus, łącznie zmieniany 1 raz.
Być może tak jest ale wydaje mi się, że ten ogranicznik (jeżeli to naprawdę on) działa trochę zbyt "agresywnie", bardzo szarpie. Jest jakiś czujnik który steruje obrotami wstecznego biegu? Można to jakoś sprawdzić/wyregulować?? Z góry dzięki.
To, że się czegoś boisz nie znaczy, że nie możesz tego zrobić. Honda680 kurczak na ostro.
- Romulus
- Posty: 399
- Rejestracja: wt 27 lut, 2007
- Quad:: Nie ma. Bo nie mogę jeździć
- Imię: Roman
- Lokalizacja: Jabłonna
tak on działa, nie słyszałem żeby było można to regulować, nigdy nie potrzebowałem z tym walczyć, jak będę miał czas to poszperam w manualu może coś na temat jest napisane.futro111
Być może tak jest ale wydaje mi się, że ten ogranicznik (jeżeli to naprawdę on) działa trochę zbyt "agresywnie", bardzo szarpie.
Ostatnio zmieniony sob 23 sie, 2008 przez Romulus, łącznie zmieniany 1 raz.
To jest ogranicznik mocy na wstecznym, działa to na zasadzie wyłączenia co drugiej lub co trzeciej iskry na cewce zapłonowej i dalej świecy zapłonowej. Steruje tym wyłącznik przy biegu wstecznym.
Można to obejść przez dodatkowy przełącznik, który znosi ograniczenie w momencie jego naciskania. Włączenie tego na stałe może być niebezpieczne dla ridera.
Można to obejść przez dodatkowy przełącznik, który znosi ograniczenie w momencie jego naciskania. Włączenie tego na stałe może być niebezpieczne dla ridera.
dobrze że mesel się łatwo nie obraża bo zabrzniało jakbyś przytaknął na jego powyższyą wypowieź"Romulus"Cytat:
mesel
[shadow=red][glow=yellow]Może znawcą Hondy to nie jestem ale ...[/glow][/shadow]
dokładnie tak
a tak dla dodania kropki nad "i" dodam że Rincon nie posiada rzeczonego przycisku override i zazwyczaj jak nie wyjedzież przy dostępnej mocy zanim przerwie to raczej i override by nie pomogło
ale zawsze pozostaje to wrażenie że może by się udało
mi też chodziło po głowie obejście tego zabezpieczenia ale z powodu trudności w zakupie schludnego przycisku na kierownice (najlepiej takiego do klaksonu z napisem HORN) dałem sobie spokój
Pozdrawiam
- Romulus
- Posty: 399
- Rejestracja: wt 27 lut, 2007
- Quad:: Nie ma. Bo nie mogę jeździć
- Imię: Roman
- Lokalizacja: Jabłonna
czajnikz, wycinasz z kontekstu. Zacytowałem cały post Mesel-a, a moja odpowiedź dotyczyła sprawy głównego pytania czyli "Rincon650 dusi się na wstecznym" i Mesel to wie. (w każdym razie mam nadzieję, że wie)czajnikz:
Cytat:
"Romulus"Cytat:
mesel
Może znawcą Hondy to nie jestem ale ...
dokładnie tak
dobrze że mesel się łatwo nie obraża bo zabrzniało jakbyś przytaknął na jego powyższyą wypowieź
Ostatnio zmieniony czw 28 sie, 2008 przez Romulus, łącznie zmieniany 1 raz.