Polaris a tuning...
także przez podbicie limitu odcięcia o np. 500 obr./min. Co daje pare km/h więcej.
Raczej nie ma mozliwosci zeby pasek spadl, bo talerze sciskajace pasek zejda sie do pewnego maxymalnego polozenia i dalej nie pojda wiec pasek zostanie na swym "najszybszym polozeniu", ale za to zwieksza sie obroty silnika - co w bezposredni sposob zwiekszy predkosc quada, choc tez nie tak dokonca. Wiele zalezy od przebiegu krzywej momentu i mocy, i wieksze obroty nie musza oznaczac wiekszej mocy czy predkosci.markus napisał...Hmm a czy przekładnia pasowa ma mozliwość przeniesienia wiekszych obrotów, bez uszkadzania obudowy?? Czy pasek przy max. fabrycznych obrotach nie wchodzi juz maksymalnie wysoko na koło pasowe??
Ostatnio zmieniony wt 02 wrz, 2008 przez xpak, łącznie zmieniany 5 razy.
Większe obroty spowodują późniejsze odcięcie zapłonu - dławienie się silnika, co z a tym idzie przynajmniej teoretycznie jak zauważyłeś osiągniemy większą prędkość maksymalną. Maszyny typu UTV i ATV są często zadławione wcześniejszym odcięciem zapłonu, ze względów bezpieczeństwa.
KINGSAJZ dla każdego!!!!