Polaris a tuning...

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
shelton
Posty: 626
Rejestracja: śr 31 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: shelton » śr 13 sie, 2008

Tak, mogę to zrobić, ale na zamówienie przez wysyłkę do USA. To jedyna opcja.
KINGSAJZ dla każdego!!!!

xpak
Posty: 18
Rejestracja: wt 08 sty, 2008
Lokalizacja: Bytom

Post autor: xpak » wt 02 wrz, 2008

także przez podbicie limitu odcięcia o np. 500 obr./min. Co daje pare km/h więcej.
markus napisał...Hmm a czy przekładnia pasowa ma mozliwość przeniesienia wiekszych obrotów, bez uszkadzania obudowy?? Czy pasek przy max. fabrycznych obrotach nie wchodzi juz maksymalnie wysoko na koło pasowe??
Raczej nie ma mozliwosci zeby pasek spadl, bo talerze sciskajace pasek zejda sie do pewnego maxymalnego polozenia i dalej nie pojda wiec pasek zostanie na swym "najszybszym polozeniu", ale za to zwieksza sie obroty silnika - co w bezposredni sposob zwiekszy predkosc quada, choc tez nie tak dokonca. Wiele zalezy od przebiegu krzywej momentu i mocy, i wieksze obroty nie musza oznaczac wiekszej mocy czy predkosci.
Ostatnio zmieniony wt 02 wrz, 2008 przez xpak, łącznie zmieniany 5 razy.

shelton
Posty: 626
Rejestracja: śr 31 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: shelton » wt 02 wrz, 2008

Większe obroty spowodują późniejsze odcięcie zapłonu - dławienie się silnika, co z a tym idzie przynajmniej teoretycznie jak zauważyłeś osiągniemy większą prędkość maksymalną. Maszyny typu UTV i ATV są często zadławione wcześniejszym odcięciem zapłonu, ze względów bezpieczeństwa.
KINGSAJZ dla każdego!!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”