River Ride IV- powrót legendy
2can no i popsułes impreze. Co wy z tymi roadbookami???????
Najlepsze w RR była własnie nawigacja według wainpontów. A teraz co??
Nie wszyscy tu sa ksiegowymi zeby papierki ciagle przezucac. Roadbook sprawdza sie w innym terenie niz w Płocku(czyt. łatwiejszym). Tam gdzie jest duzo kilometrow i wolne przestrzenie moze byc. Ale w typowo przeprowowym terenie jak na RR to chyba raczej nie. Jak to wszystkie karteczki beda wygladały po jakims zalaniu quada, co sie zdaza czesto. No i montaz tego wszystkiego zajmuje kupe miejsca + metromiez no i GPS no i dodatkowe oswietlenie no i maczeta no i karta do odbijania punktów no i ze dwie torby no i karnisterek paliwka no i troche lin no i troche kluczy itp.??????? Przeciez to nie jest jakas ekspedycja na Ural ,tylko prawdziwa przeprawa gdzie praktycznie kazdy metr trasy jest trudnym terenem a nie sciezka zdrowia dla emeryta. Tego wszystkiego sie robi za duzo przez co quady staja sie mniej sterowne trudniej je wyczuc z takimi bagazami no i kolejne urzadzenia to kolejne potencjalne rzeczy do popsucia lub urwania w terenie.
Najlepsze w RR była własnie nawigacja według wainpontów. A teraz co??
Nie wszyscy tu sa ksiegowymi zeby papierki ciagle przezucac. Roadbook sprawdza sie w innym terenie niz w Płocku(czyt. łatwiejszym). Tam gdzie jest duzo kilometrow i wolne przestrzenie moze byc. Ale w typowo przeprowowym terenie jak na RR to chyba raczej nie. Jak to wszystkie karteczki beda wygladały po jakims zalaniu quada, co sie zdaza czesto. No i montaz tego wszystkiego zajmuje kupe miejsca + metromiez no i GPS no i dodatkowe oswietlenie no i maczeta no i karta do odbijania punktów no i ze dwie torby no i karnisterek paliwka no i troche lin no i troche kluczy itp.??????? Przeciez to nie jest jakas ekspedycja na Ural ,tylko prawdziwa przeprawa gdzie praktycznie kazdy metr trasy jest trudnym terenem a nie sciezka zdrowia dla emeryta. Tego wszystkiego sie robi za duzo przez co quady staja sie mniej sterowne trudniej je wyczuc z takimi bagazami no i kolejne urzadzenia to kolejne potencjalne rzeczy do popsucia lub urwania w terenie.
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
Spokojnie , bez nerwacji
Roadbook będzie tylko tam gdzie przejazd będzie przebiegał przez newralgiczne tereny , czyli tam gdzie może pojawić się konflikt na linii uczestnicy Rajdu - mieszkańcy lub władze. To co na RR jest podstawą pozostanie.
Poza tym zawsze na początku i na końcu roadbooka będą podane współrzędne GPS. Jednak omijanie go nie będzie się opłacało. Poza wszystkim w "poważnych" rajdach system nawigowania za pomocą metromierza i roadbooka jednak dominuje.
Roadbook będzie tylko tam gdzie przejazd będzie przebiegał przez newralgiczne tereny , czyli tam gdzie może pojawić się konflikt na linii uczestnicy Rajdu - mieszkańcy lub władze. To co na RR jest podstawą pozostanie.
Poza tym zawsze na początku i na końcu roadbooka będą podane współrzędne GPS. Jednak omijanie go nie będzie się opłacało. Poza wszystkim w "poważnych" rajdach system nawigowania za pomocą metromierza i roadbooka jednak dominuje.
3fun - bo quady są naszą pasją
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
Fajny banerek... Wpada w oko
Krzysiek ponawaim prośbę
Zaopiekuj się proszę nami fotoreporterami... Przygotuj proszę waypointy dla mediów na gps'y... Ja planuję przyjechać swoim BF'em, ale jako fotoreporter właśnie... Nie znam całej trasy, nie całą chcę objechać, ale tam gdzie można zrobić ciekawe foty chciałbym szybko dojechać (są między nami reporterzy którzy chcieli by dojechać tak autem jak i quadem....)
Pomyślisz coś nad tym?
Krzysiek ponawaim prośbę
Zaopiekuj się proszę nami fotoreporterami... Przygotuj proszę waypointy dla mediów na gps'y... Ja planuję przyjechać swoim BF'em, ale jako fotoreporter właśnie... Nie znam całej trasy, nie całą chcę objechać, ale tam gdzie można zrobić ciekawe foty chciałbym szybko dojechać (są między nami reporterzy którzy chcieli by dojechać tak autem jak i quadem....)
Pomyślisz coś nad tym?
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
Statystyki RR czyli jakie sprzety do tej pory się zgłosiły:
Suzuki KQ 700 – 6 szt
Susuki Eiger – 1 szt
Suzuki LTZ 400- 1szt
Suzuki LTZ250 – 1szt
Yamaha Gr 660 – 16 szt
Yamaha GR 700- 5 szt
Yamaha Blaster 200 – 2szt
Yamaha Raptor 660 – 1szt.
Yamaha Kodiak 450 - 2 szt.
Honda TRX 350 – 5 szt.
Honda TRX 450 – 2 szt.
Honda TRX 650 – 6 szt.
Honda TRX 680 – 5 szt.
Kawasaki 750 BruteForce – 8 szt.
Kawasaki 650 – 2 szt.
Kawasaki 360 – 1 szt.
Bombardier 800 XT MAX – 1 szt.
Bombardier 400 XT MAX – 1 szt.
Bombardier 400 – 1szt.
Polaris 600 – 1 szt.
Suzuki KQ 700 – 6 szt
Susuki Eiger – 1 szt
Suzuki LTZ 400- 1szt
Suzuki LTZ250 – 1szt
Yamaha Gr 660 – 16 szt
Yamaha GR 700- 5 szt
Yamaha Blaster 200 – 2szt
Yamaha Raptor 660 – 1szt.
Yamaha Kodiak 450 - 2 szt.
Honda TRX 350 – 5 szt.
Honda TRX 450 – 2 szt.
Honda TRX 650 – 6 szt.
Honda TRX 680 – 5 szt.
Kawasaki 750 BruteForce – 8 szt.
Kawasaki 650 – 2 szt.
Kawasaki 360 – 1 szt.
Bombardier 800 XT MAX – 1 szt.
Bombardier 400 XT MAX – 1 szt.
Bombardier 400 – 1szt.
Polaris 600 – 1 szt.
3fun - bo quady są naszą pasją
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa