Hamulce atv200cc

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
cichy
Posty: 278
Rejestracja: pt 29 wrz, 2006
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: cichy » pt 18 lip, 2008

To nie reguluj na maksa tylko odkręc regulacje tak zeby bylo dobrze. Naciągaj i sprawdzaj... Przecież to żaden problem, prawda!?
.:GALEON:.

motoman31
Posty: 16
Rejestracja: pn 14 lip, 2008
Lokalizacja: Maciejowice

Post autor: motoman31 » pt 18 lip, 2008

tak ale to nic nie daje

cichy
Posty: 278
Rejestracja: pt 29 wrz, 2006
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: cichy » pn 21 lip, 2008

Jeżeli piszesz, że po naciągnięciu jest zaciśnięty hamulec to chyba jednak to naciąganie coś daje...
.:GALEON:.

motoman31
Posty: 16
Rejestracja: pn 14 lip, 2008
Lokalizacja: Maciejowice

Post autor: motoman31 » śr 23 lip, 2008

po ostatnim dochodzeniu zauważyłem, że jednak hamulec przy manetce służy jedynie do postojów. Blokuje lekko tylne koła. A ten nożny hamuje zarówno na przód jak i na tył

motoman31
Posty: 16
Rejestracja: pn 14 lip, 2008
Lokalizacja: Maciejowice

Post autor: motoman31 » śr 23 lip, 2008

Jeszcze jedno : przy wchodzeniu w zakręt bokiem spada mi łańcuch. Co może buć tego przyczyną?

Awatar użytkownika
TomekD
Posty: 299
Rejestracja: czw 08 maja, 2008
Lokalizacja: wawa i okolice

Post autor: TomekD » śr 23 lip, 2008

niestety chyba chińskie jedzenie producenta...
KQ750axi

maciejbmx
Posty: 8
Rejestracja: pt 25 lip, 2008
Lokalizacja: Ustka

Post autor: maciejbmx » ndz 27 lip, 2008

Może krzywa ośka?

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Posty: 2014
Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Post autor: Ruszko » ndz 27 lip, 2008

Raczej nie. Masz za słabo naciągnięty łancuch(identyczne zjawisko bylo w ltz, znaczy łancuch nie spadał ale klekotał przy skrecaniu). Po prostu przy skręcaniu na tylną ośkę działa bardzo duża siła. Raz, że dodajesz gazu dwa, że same wejście w zakręt przy np 40km/h powoduje spadanie łancucha.

Jeżeli to nie jest przyczyna to nie mam pojęcia. Chociaż sprawdź jeszcze zębatke w silniku(nie wiem czy to ma jakiś wpływ ale metodą prób i błędów coś znajdziesz-próbuj).
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

iras
Posty: 84
Rejestracja: wt 22 maja, 2007

Post autor: iras » pn 28 lip, 2008

Hmmm,ciekawa rada - "sprawdż zębatkę w silniku " :lol: .Ruszko a może Ty byś otworzył jakiś kącik "wydumanych porad". :P

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Posty: 2014
Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Post autor: Ruszko » pn 28 lip, 2008

Wiedziałem, że o to spytacie. :P Ale już nie miałem siły myśleć jak to nazwać. Chodzi mi o zębatkę, która wychodzi z silnika(!) i napędza poprzez łancuch koła.

Co do kącika :D hm... dobry pomysł ale narazie nie mam na to czasu :P
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”