Nowe ATV od KTM - jeszcze więcej jadu !
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
Nowe ATV od KTM - jeszcze więcej jadu !
Fakty:
KTM jako pierwsze wprowadza na rynek typowo motocrossowe ATV.
Zaprojektowalismy maszynę specjalnie do motocrossu poprzez:
1. Obniżenie srodka cieżkości:
- Elementy zawieszenia WP z przodu i z tyłu: regulowana wysokiej lub niskiej kompresji (!!!), crossowy design, regulowane tłumienie tylnego amortzyatora z puszką.
- Specjalne MX opony (mały srednica), tylne felgi Douglas
- Pomniejszony zbiornik paliwa o pojemności ok. 10 litrów
2. Więcej mocy:
- Silniki KTM SX: charakteryzujące się największą mocą w segmencie quadów sportowych, Brak wstecznego biegu.
3. Większe rozmiary:
- szerokość przedniej i tylnej ośi 1.265 mm– osiągnięta poprzez poszerzenie tylnej osi i ramion przedniego zawieszenia
4. Specialne motocrossowe akcesoria:
- Nerf Bars, tyne felgi z mocowaniem beadlock, plastikowa ochrona przedniego swiatła, SX wydech, SX kanapa (obniżona w tylnej czesci) etc.
Podstawowe różnice między ATV serii SX i XC:
SX – Motocross:
1. Aby zapewnić doskonałą sterowność na torze motocrossowym dodano szersze ramiona przedniego zawieszenia oraz szerszą oś tylną, obniżając przy tym środek ciężkości, zmniejszając zbiornik paliwa oraz dodając mniejsze koła.
2. Silnik KTM charakteryzujący się największą mocą w segmencie quadów sportowych. Podobnie przełożenie mocy jak w motocyklach. Aby utrzymać niską wagę brak biegu wstecznego.
3. Elementy zawieszenia WP z przodu i z tyłu: regulowana wysokiej lub niskiej kompresji (!!!), crossowy design, regulowane tłumienie tylnego amortzyatora! Najlepsze amortyzatory na rynku.
XC – Cross Country:
1.Pojazd jest bardziej komfortowy podczas dluższych wypraw, komfort uzyskany poprzez wiekszy skok amortyzatora, większe opony i większy zbiornik paliwa. Wysokie połozenie pojazdu względem podłoża pomaga lepiej pokonywać przeszkody. Zawieszenie przednie i tylne zaprojektowane z myślą o zawodnikach cross country.
2.Silnik znany z perfekcyjnego oddawania mocy co doskonale sprawdza się w warunkach cross country.
3.Amortyzatory Öhlins: w pełni regulowane, zawieszenie doskonałe również do jazdy enduro ze wzgledu na wysoki zakres tlumienia.
Jeździłem, wrażenia są niesamowite, choć wydaje się to nie możliwe nowy KTM ma jeszcze wiecej jadu, wydaje się wprost odrywać od ziemii przy starcie , dużo lepiej pracuje też zawieszenie a szeroko rozstawione koła dają pewność prowadzenia w zakrętach. Od września dostępny model testowy.
3fun - bo quady są naszą pasją
- Ruszko
- Moderator
- Posty: 2014
- Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
- Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Drezdenko
- Kontakt:
KTM zaczyna wymiatać.
Ps. czytając ten temat myślałem, że stworzyłi przeprawówkę:D
Ps. czytając ten temat myślałem, że stworzyłi przeprawówkę:D
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
- Ruszko
- Moderator
- Posty: 2014
- Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
- Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Drezdenko
- Kontakt:
w serii napewno KTM, raz że to jest nowy model dwa że seryjnie ma niezłe wyposażenie i można nim startować w zawodach!
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
Chyba kazdą 450 w MX mozna startowac nawet nowy Lucky starem
nie wiem Ruszko po co piszesz takie brednie bycie modem zobowiązuje
I to ze jest to nowy model nie znaczy ze jest lepszy od innych wszystko okaze sie w praniu
Pozdrawiam
nie wiem Ruszko po co piszesz takie brednie bycie modem zobowiązuje
I to ze jest to nowy model nie znaczy ze jest lepszy od innych wszystko okaze sie w praniu
Pozdrawiam
[size=75]Jesli mieszkasz na prowincji, znasz prawdziwe, mocne przeżycia i gardzisz mieszczańską manierą, doskonale wiesz co czuję,gdy zasiadam za kierownicą mojego quada.Szacunek dla wszystkich, którzy kumają o co w tym wszystkim chodzi.[/size]
- Grzegorz Głowienka
- Administrator
- Posty: 2030
- Rejestracja: ndz 14 sie, 2005
- Quad:: testowy :)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: mazowieckie
- Kontakt:
Ja strartowałem w Pucharz MX na seryjnej Yamaha YFZ450 i też dawałem radę... Ale zapewne, gdybym miał zrobione zawieszenie miałbym jeszcze lepsze wyniki.
Na początku sezonu rozmawiałem z osobą z KTMa i raczej nie powinniśmy spodziewać się przeprawówki ze stajni KTMa - to nie ich żywioł. Ale mogę powiedzieć że testowałem ostatnio na torze w Łomiankach KTM 450 (szczegóły wkrótce) i muszę przyznać, że nieźle wymiata, a jak wprowadzą wersję przystosowaną typowo do MX to również chętnie ją przetestuję...
P.S.
Strugal - przeczytaj wiadomość, którą Ci wysłałem na PW i daj już spokój tak jak Ci to Mickey doradził
Na początku sezonu rozmawiałem z osobą z KTMa i raczej nie powinniśmy spodziewać się przeprawówki ze stajni KTMa - to nie ich żywioł. Ale mogę powiedzieć że testowałem ostatnio na torze w Łomiankach KTM 450 (szczegóły wkrótce) i muszę przyznać, że nieźle wymiata, a jak wprowadzą wersję przystosowaną typowo do MX to również chętnie ją przetestuję...
P.S.
Strugal - przeczytaj wiadomość, którą Ci wysłałem na PW i daj już spokój tak jak Ci to Mickey doradził
Póki co quadowa emeryturka :)