jak podnieść moc KM w LS-300
jak podnieść moc KM w LS-300
Siemka, jak podniść moc w LS300, czy można wymienić moduł zapłonowy na jkiś czipowy tuningowy co by mocy dodał, szczególnie chodzi mi o start i przyspieszenie
- Ruszko
- Moderator
- Posty: 2014
- Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
- Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Drezdenko
- Kontakt:
na początku zmien zębatki z przodu na mniejsza z tylu na wieksza(popatrz na rower, latwiej pedalujesz-wieksze przyspieszenie, trudniej pedalujesz-wieksza sila,predkosc maxymalna)
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
- Ruszko
- Moderator
- Posty: 2014
- Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
- Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Drezdenko
- Kontakt:
sam tlumik nie wystarczy, zestaw dynojet plus regulacja mieszanki plus tlumik dadza pozadany efekt
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
- tede74
- Administrator
- Posty: 1033
- Rejestracja: sob 19 maja, 2007
- Quad:: Scrambler XP 1000 S
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Stargard
- Kontakt:
Ruszko ty lepiej rad nie udzielaj jak masz takie dawać. Zmiana zębatek nie doda ci przyrostu mocy. Jedynie albo zwiększysz przyspieszenie kosztem prędkości max, lub zwiększysz prędkość maksymalną kosztem przyśpieszenia. Najtańszym i naj mniej inwazyjnym sposobem jes przywrócenie programu fabrycznego, poprzez przecięcie zielonej pentelki na CDI i wyjęcie kryzy z tłumika. Jak chcesz mieć lepszy start włącz poprostu reduktor (bieg 1) będziesz miał to samo oczym pisał Ruszko, nie wymieniając zębatek.

- Ruszko
- Moderator
- Posty: 2014
- Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
- Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Drezdenko
- Kontakt:
no i chyba tede74 się troszkę pospieszyłeś ewentulanie nie przeczytałeś wypowiedzi Bartosza, więć proszę przyhamuj:)Bartosz
Hello, no dzieki za odp, mysle że zebatki to jedna z najlepszych wyjść, najprostsza i raczej najtańsza, na poczatek sprawdze dostępność zębatek z ilościa zębów, z tłumikiem sie wstrzymam bo i tak mój chodzi jak traktor, a w miejscu w którym mieszkam już każdy wie że jeżdżę na LS-ie
wiem dobrze ze zmiana zębatek nie da mu przyrostu mocy tylko przyspieszenie lub prędkości maxymalnej. zmieniając tłumik (czyt. wyciągając kryzę) będzie quad głośniejszy a jak idzie wywnioskować z wypowiedzi Bartosza nie chce on, żeby quad był głośny.
Tak więc Tede prosze następnym razem przeczytać posty wyżej.
Ostatnio zmieniony pn 21 lip, 2008 przez Ruszko, łącznie zmieniany 1 raz.
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!