jak podnieść moc KM w LS-300

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
Bartosz
Posty: 2
Rejestracja: pt 18 lip, 2008
Lokalizacja: Gdańsk

jak podnieść moc KM w LS-300

Post autor: Bartosz » pt 18 lip, 2008

Siemka, jak podniść moc w LS300, czy można wymienić moduł zapłonowy na jkiś czipowy tuningowy co by mocy dodał, szczególnie chodzi mi o start i przyspieszenie

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Posty: 2014
Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Post autor: Ruszko » pt 18 lip, 2008

na początku zmien zębatki z przodu na mniejsza z tylu na wieksza(popatrz na rower, latwiej pedalujesz-wieksze przyspieszenie, trudniej pedalujesz-wieksza sila,predkosc maxymalna)
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

Awatar użytkownika
WoDzUu
Posty: 162
Rejestracja: śr 04 cze, 2008
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

Post autor: WoDzUu » pt 18 lip, 2008

Jakiś sportowy tłumik przypasuj :figielek:

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Posty: 2014
Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Post autor: Ruszko » pt 18 lip, 2008

sam tlumik nie wystarczy, zestaw dynojet plus regulacja mieszanki plus tlumik dadza pozadany efekt
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

Bartosz
Posty: 2
Rejestracja: pt 18 lip, 2008
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Bartosz » pn 21 lip, 2008

Hello, no dzieki za odp, mysle że zebatki to jedna z najlepszych wyjść, najprostsza i raczej najtańsza, na poczatek sprawdze dostępność zębatek z ilościa zębów, z tłumikiem sie wstrzymam bo i tak mój chodzi jak traktor, a w miejscu w którym mieszkam już każdy wie że jeżdżę na LS-ie :evil:

Awatar użytkownika
tede74
Administrator
Posty: 1033
Rejestracja: sob 19 maja, 2007
Quad:: Scrambler XP 1000 S
Imię: Tomek
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: tede74 » pn 21 lip, 2008

Ruszko ty lepiej rad nie udzielaj jak masz takie dawać. Zmiana zębatek nie doda ci przyrostu mocy. Jedynie albo zwiększysz przyspieszenie kosztem prędkości max, lub zwiększysz prędkość maksymalną kosztem przyśpieszenia. Najtańszym i naj mniej inwazyjnym sposobem jes przywrócenie programu fabrycznego, poprzez przecięcie zielonej pentelki na CDI i wyjęcie kryzy z tłumika. Jak chcesz mieć lepszy start włącz poprostu reduktor (bieg 1) będziesz miał to samo oczym pisał Ruszko, nie wymieniając zębatek.
:I love POLARIS:

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Posty: 2014
Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Post autor: Ruszko » pn 21 lip, 2008

Bartosz

Hello, no dzieki za odp, mysle że zebatki to jedna z najlepszych wyjść, najprostsza i raczej najtańsza, na poczatek sprawdze dostępność zębatek z ilościa zębów, z tłumikiem sie wstrzymam bo i tak mój chodzi jak traktor, a w miejscu w którym mieszkam już każdy wie że jeżdżę na LS-ie :evil:
no i chyba tede74 się troszkę pospieszyłeś ewentulanie nie przeczytałeś wypowiedzi Bartosza, więć proszę przyhamuj:)

wiem dobrze ze zmiana zębatek nie da mu przyrostu mocy tylko przyspieszenie lub prędkości maxymalnej. zmieniając tłumik (czyt. wyciągając kryzę) będzie quad głośniejszy a jak idzie wywnioskować z wypowiedzi Bartosza nie chce on, żeby quad był głośny.

Tak więc Tede prosze następnym razem przeczytać posty wyżej.
Ostatnio zmieniony pn 21 lip, 2008 przez Ruszko, łącznie zmieniany 1 raz.
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

Awatar użytkownika
tede74
Administrator
Posty: 1033
Rejestracja: sob 19 maja, 2007
Quad:: Scrambler XP 1000 S
Imię: Tomek
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: tede74 » pn 21 lip, 2008

Ruszko to przeczytaj temat postu :lol: jak zmieniając zębatki potrafisz podnieś KM to może wynalazłeś perpetum mobile ;). Jak nie jesteś czegoś pewny lepiej nie pisać, bo można kogoś naciągnąć na nie potrzebne koszty. Nie piszę tego złośliwie, nie mam nic kopletnie do Ciebie :)
:I love POLARIS:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”