Silnik chłodzony cieczą czy powietrzem
Silnik chłodzony cieczą czy powietrzem
Cześć. Jestem tu nowy, i mam problem bo nie wiem czy lepszy jest silnik chłodzony cieczą czy powietrzem. Mam na oku tego quada http://moto.allegro.pl/item386398725_qu ... dzony.html i nie wiem czy on jest dobry. Proszę o jego ocenę
- Ruszko
- Moderator
- Posty: 2014
- Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
- Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Drezdenko
- Kontakt:
lepszy jest silnik chłodzony ciecza, ale ten quad niestety nie jest wysokich polotow.jest to typowy chinol. wiecej o nim w wyszukiwarce na stronie quadzika.
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
-
- Posty: 4
- Rejestracja: wt 10 cze, 2008
- Lokalizacja: Skarszewy
Re: Silnik chłodzony cieczą czy powietrzem
Lepsze jest wodne chldzenie jednostki, poniewaz przy ostrej jezdzie wodne chlodzenie niedoprowadzi do zagrzania sie silnika i jego zatarcia a jak kupisz sobie chlodzony powietrzem to przy ostrej jezdzie bedziesz musiał stwac co jakis czas i czekac az silnik ochlonie bo go poprostu zatrzesz. Widze ze za duzo kasy nie masz do wydania, ae 200 to jednak troszke malo, jak na twoja kase do wydania polecił bym ci to lepiej teraz wladowac kase w quada niz potem dawac pieniadze na jego naprawy. http://allegro.pl/item381059443_atv_250 ... html#photo
Silnik robiony na licencji Hondy zastanow sie !
Silnik robiony na licencji Hondy zastanow sie !
Chłopie na Allegro to niektórzy takie bzdury wypisują więc lepiej w to że jest to silnik na licencji Hondy wiele wiary nie wkładaj. Bez 10 tys to za quady nie ma co sie brac, no chyba że ktos lubi grzebanie w garażu zamiast jazdy.HaTEr_1992
Silnik robiony na licencji Hondy zastanow sie !
Czerwona Honda Rancher 350 ES 4x4 - i styka bo musi ;P :I love HONDA: :I love HONDA:
- Romulus
- Posty: 399
- Rejestracja: wt 27 lut, 2007
- Quad:: Nie ma. Bo nie mogę jeździć
- Imię: Roman
- Lokalizacja: Jabłonna
zapomniałeś o Foremanie który był chłodzony powietrzem i nic nie było go w stanie zatrzymać, grzały się sprzęty chłodzone płynem a ten parł do przodu.HaTEr_1992
Lepsze jest wodne chldzenie jednostki, poniewaz przy ostrej jezdzie wodne chlodzenie niedoprowadzi do zagrzania sie silnika i jego zatarcia a jak kupisz sobie chlodzony powietrzem to przy ostrej jezdzie bedziesz musiał stwac co jakis czas i czekac az silnik ochlonie bo go poprostu zatrzesz
Ostatnio zmieniony wt 24 cze, 2008 przez Romulus, łącznie zmieniany 1 raz.
Potwierdzam to co napisał Romulus
Ja jeszcze dodam że najlepszym wedlug mnie z mozliwych rozwiazań chłodzenia silnika jest takie jak ma Suzuki Eiger 400. Tam jest chłodzenie powietrzno olejowe. Czyli jest mała chłodnica oleju i wiatrak z wymuszonym obiegiem powietrza.
Wyjatkowo żadko sie wogule wlacza co swiadczy o sporym zapasia na przegzania silnika.
Ja jeszcze dodam że najlepszym wedlug mnie z mozliwych rozwiazań chłodzenia silnika jest takie jak ma Suzuki Eiger 400. Tam jest chłodzenie powietrzno olejowe. Czyli jest mała chłodnica oleju i wiatrak z wymuszonym obiegiem powietrza.
Wyjatkowo żadko sie wogule wlacza co swiadczy o sporym zapasia na przegzania silnika.
SUZUKI VINSON KING 500 4x4
BOMBARDIER RENEGADE X BLACK
BOMBARDIER RENEGADE X BLACK