A może jest tak, że Yamaha planuje wypuszczenie jakiegoś wielkiego niedźwiedzia.
Z uwagi jednak na "świeżość" modelu G700 - wypuszczają 550'tkę która pozostanie dłużej na rynku, wykorzystując "body" G700 (tym samym linia produkcyjna nadwozia G700 zarobi jeszcze trochę $)
Za niedługi czas "zabiją" 450'tkę lub 350'tkę, albo jeszcze 250'tkę ...
Wyobrażam sobie, że Yamaha może pzostawić w ofercie:
Bruina / Grizzly 350 4x4 (rama i nadwozie wspólne z dotychczasową 450'tką)
Grizzly 550 4x4 ze wspomaganiem w nadwoziu obecnej 700'tki
Nowy Niedźwiedź np. 850 ze wspomaganiem i spadochronem
W ten sposób po raz kolejny wyznaczyliby nowe trendy
Tylko proszę konstruktorów żeby nowy niedźwiedź (wyimaginowany w mojej głowie) miał dłuższą kanapę i był trochę wyższy i dłuższy. Wtedy z przyjemnością kupię trzeciego w mojej karierze quada yamahy