Nowa Yamaha Grizzly 550

Wasze doświadczenia i problemy z quadami Yamaha Grizzly 550/660/700
Awatar użytkownika
Grzesiek G
Posty: 237
Rejestracja: czw 05 kwie, 2007
Lokalizacja: Warszawa-Wawer

Post autor: Grzesiek G » pt 20 cze, 2008

"Grzegorz Głowienka"
na pewno 550. będzie tańsza od 700
Tylko czy różnica będzie na tyle duża ,że warto będzie "nie kupić" 700tki ?
Dla mnie porażka . Myślałem , że Yamaha przedstawi model powalający na kolana i miażdżący konkurencję , a tymczasem wyskakują z jakąś popierdółką niewiadomo do końca komu dedykowaną .
Jest już przecież Grizzli 450 .
Widocznie Yamahy już nie stać na nic lepszego niż Grizzli 700 :dobani:
:dobani:
Ostatnio zmieniony sob 21 cze, 2008 przez Grzesiek G, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
BadAmstaff
Posty: 508
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Made in Poland
Kontakt:

Post autor: BadAmstaff » sob 21 cze, 2008

Dokładnie a nie jedzie tak samo jak to G700
Bomba Atomowa 800 Zamienie GRIZZLY 700 EPS 2007 rok SALON POLSKA jeszcze 1 rok gwarancji na CAN-AM RENEGADE 800

Awatar użytkownika
ASTERIX_4x4
Posty: 110
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: okolice Warszawy

Post autor: ASTERIX_4x4 » sob 21 cze, 2008

A może jest tak, że Yamaha planuje wypuszczenie jakiegoś wielkiego niedźwiedzia.
Z uwagi jednak na "świeżość" modelu G700 - wypuszczają 550'tkę która pozostanie dłużej na rynku, wykorzystując "body" G700 (tym samym linia produkcyjna nadwozia G700 zarobi jeszcze trochę $)
Za niedługi czas "zabiją" 450'tkę lub 350'tkę, albo jeszcze 250'tkę ...

Wyobrażam sobie, że Yamaha może pzostawić w ofercie:
Bruina / Grizzly 350 4x4 (rama i nadwozie wspólne z dotychczasową 450'tką)
Grizzly 550 4x4 ze wspomaganiem w nadwoziu obecnej 700'tki
Nowy Niedźwiedź np. 850 ze wspomaganiem i spadochronem :)

W ten sposób po raz kolejny wyznaczyliby nowe trendy :ok:
Tylko proszę konstruktorów żeby nowy niedźwiedź (wyimaginowany w mojej głowie) miał dłuższą kanapę i był trochę wyższy i dłuższy. Wtedy z przyjemnością kupię trzeciego w mojej karierze quada yamahy :aniołek:

Awatar użytkownika
BadAmstaff
Posty: 508
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Made in Poland
Kontakt:

Post autor: BadAmstaff » sob 21 cze, 2008

Nic im nie da 850 jak pozostaną przy jednym cylindrze :lol:
Bomba Atomowa 800 Zamienie GRIZZLY 700 EPS 2007 rok SALON POLSKA jeszcze 1 rok gwarancji na CAN-AM RENEGADE 800

shelton
Posty: 626
Rejestracja: śr 31 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: shelton » sob 21 cze, 2008

Mania wielkości. Cóż ja akurat patrzę na to innaczej nie mam tego typu kompleksów.

550 przynosi niezbędnę poprawki dostępne niebawem także w nowej G700. 10KM mniej w stosunku do G700, mniejsze spalanie i cała masa poprawek plus niższa cena ma jakiś cel.

Większe pojemności i prędkości to większa szansa na kontuzje lub nawet trwałe pożegnanie z życiem. Prędkości powyżej 100km/h w terenie na seryjnym zawieszeniu są ryzykowne, a firmą nie chodzi o elminowanie swoich klientów.

Pamiętajmy, że tu u nas brakuje edykacji, każdy chce mieć od początku 1000KM na początek, a tymczasem mniejsze pojemności są wystarczące i potrafią się dobrze sprzedawać.
KINGSAJZ dla każdego!!!!

robertyamaha
Posty: 600
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: w-wa

Post autor: robertyamaha » śr 25 cze, 2008

shelton:
Mania wielkości. Cóż ja akurat patrzę na to innaczej nie mam tego typu kompleksów.
taaaa, moc w 700 jest wystarczająca, oczywiście daleko do renegade... ale polarisy800 objeżdza jak chce. mniejsza moc nawet dla profesjonalistów jest wręcz wskazana, lepsza kontrola nad sprzętem, ja pamiętam jak zaczynałem na crossówkach., od cięzkiej 600tki., potem 450., a teraz jestem zachwycony ćwiarą., nic więcej nie potrzeba, czasy robie najlepsze na ćwiarze, jest poręczna lekka i nad nim panuje.

pozdro
Załączniki
z tej "górki" jak koziołkował quad, ze sprzetu za 30tysia  zostało częœci dobrych za 2 tys,  a już 2 w tym roku :)
z tej "górki" jak koziołkował quad, ze sprzetu za 30tysia zostało częœci dobrych za 2 tys, a już 2 w tym roku :)
Ostatnio zmieniony czw 26 cze, 2008 przez robertyamaha, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
hawranek
Posty: 111
Rejestracja: pn 15 sty, 2007
Lokalizacja: W-wa - Powsin
Kontakt:

Post autor: hawranek » czw 26 cze, 2008

Ta "gorka" to wyglada mi na Beskidek 8) widzialem zdjecia Rincona ktory z niej skoziolkowal...ciezko bylo rozpoznac co to za quad.

shelton
Posty: 626
Rejestracja: śr 31 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: shelton » czw 26 cze, 2008

Wiecej szczegółów na temat Yamahy G550 znajdziecie tutaj:

http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic ... 864#136864
Ostatnio zmieniony czw 26 cze, 2008 przez shelton, łącznie zmieniany 1 raz.
KINGSAJZ dla każdego!!!!

Awatar użytkownika
Strugal
Posty: 1037
Rejestracja: pn 19 lut, 2007
Lokalizacja: Warszawa Wawer

Post autor: Strugal » czw 26 cze, 2008

robertyamaha bys wrzucił fotki quada po rolowaniu
[size=75]Jesli mieszkasz na prowincji, znasz prawdziwe, mocne przeżycia i gardzisz mieszczańską manierą, doskonale wiesz co czuję,gdy zasiadam za kierownicą mojego quada.Szacunek dla wszystkich, którzy kumają o co w tym wszystkim chodzi.[/size]

robertyamaha
Posty: 600
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: w-wa

Post autor: robertyamaha » czw 26 cze, 2008

hawranek:
Ta "gorka" to wyglada mi na Beskidek 8) widzialem zdjecia Rincona ktory z niej skoziolkowal...ciezko bylo rozpoznac co to za quad.

beskidek jest zaje*****, kolega spalił pasek w polarisie bo końcówka jest dosyć pionowa....
ja tam wchodze na pełnym gwincie starając się nie stracić tempa, bo po drodze są takie półki na których się wyskakuje i wytraca prędk

zdjęc zrolowanego quada nie mam, rozmawiałem z dzikim - z miejscowym serwisem, on rozbiera te quady po rolowaniu i próbuje odzyskać jakiekolwiek części....

pozdro
Ostatnio zmieniony czw 26 cze, 2008 przez robertyamaha, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Yamaha Grizzly 550/660/700”