No to zaczynamy...
-
- Kontakt:
Witam Koleżanki i Kolegów:)
Cześć,
jestem z Krakowa, mam 37 lat i quada... tylko LS 250, ale na początek wystarczy
No cóż, jestem bardzo początkująca, ale bardzo mi sie to wszystko podoba:)D
Czasem aż za bardzo....
Pozdrawiam wszystkich Użytkowników i liczę na Waszą wyrozumiałość w przypadku moich gaf.
Iza
jestem z Krakowa, mam 37 lat i quada... tylko LS 250, ale na początek wystarczy
No cóż, jestem bardzo początkująca, ale bardzo mi sie to wszystko podoba:)D
Czasem aż za bardzo....
Pozdrawiam wszystkich Użytkowników i liczę na Waszą wyrozumiałość w przypadku moich gaf.
Iza
- homarek
- Lucky ATV Team
- Kontakt:
Witam, mam na imię Marek, mam 30 lat i jestem z Kamienia Pomorskiego. Od niedawna posiadam Kawasaki BF 750 '06. Wczesniej jezdzilem na Aeonie Cobra 180, ale szybko stal sie za maly. Pozdrawiam wszystkich.
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
-
Witam,
Mam na imię Tomek i mam 27 lat. Na codzień nie mam zbyt dużo czasu na hobby pod tytułem quad ale jak już mi się uda wygospodarować kilka godzin to czuję się z tym świetnie.
Bardzo lubię jazdę przeprawową i chciałbym się jej nauczyć jeszcze bardziej.
Mam nadzieję że w tym roku uda mi się wybrać na jakąś większą tego typu imprezę...
Powodzenia dla Wszystkich Quadowiczów!
Tomek
Mam na imię Tomek i mam 27 lat. Na codzień nie mam zbyt dużo czasu na hobby pod tytułem quad ale jak już mi się uda wygospodarować kilka godzin to czuję się z tym świetnie.
Bardzo lubię jazdę przeprawową i chciałbym się jej nauczyć jeszcze bardziej.
Mam nadzieję że w tym roku uda mi się wybrać na jakąś większą tego typu imprezę...
Powodzenia dla Wszystkich Quadowiczów!
Tomek
Witam.
Posiadam quada, Linhai'a Muddy ( Naklejki Tornado ) z napedem 4x4
Sprzecik dobry, uzywam go juz ponad roczek
Jestem ze Świecia nad Wisłą, ~50 km od Bydgoszczy i ~50 od Torunia, ~30 od Grudziądza.