dyfry g700

Wasze doświadczenia i problemy z quadami Yamaha Grizzly 550/660/700
shelton
Posty: 626
Rejestracja: śr 31 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: shelton » śr 07 maja, 2008

cała przyjemnośc posiadania zapinanej ręcznie pełnej blokady. Oby to nie było nic powaznego....
Defetysta. :D Możliwość ręcznego zapięcia blokady powinna byc we wszystkich pojazdach tego typu. Do precyzyjnego podjeżdżania lub rockcrawlingu nie wymyślono nic lepszego.
KINGSAJZ dla każdego!!!!

Awatar użytkownika
darekk310
Posty: 63
Rejestracja: wt 22 sie, 2006
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: darekk310 » śr 07 maja, 2008

shelton
cała przyjemnośc posiadania zapinanej ręcznie pełnej blokady. Oby to nie było nic powaznego....
Defetysta. :D Możliwość ręcznego zapięcia blokady powinna byc we wszystkich pojazdach tego typu. Do precyzyjnego podjeżdżania lub rockcrawlingu nie wymyślono nic lepszego.

Dokładnie tak np. visco-lok plus możliwośc zblokowania w 100 % cud miód :D
Ostatnio zmieniony pt 09 maja, 2008 przez darekk310, łącznie zmieniany 1 raz.
Moc Jest Bogiem, Prędkość Nałogiem, Nitro Zabawą, a Turbo Podstawą

Awatar użytkownika
AtvKamin
Posty: 57
Rejestracja: śr 13 cze, 2007
Lokalizacja: Poznań

Post autor: AtvKamin » czw 08 maja, 2008

Tutaj nie pomogło zapięcie blokady http://pl.youtube.com/watch?v=M7hnuzuv9Hw
Quad zawisł i pozostała wyciągarka. :(

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » pt 09 maja, 2008

Czego dowodzi ten filmik ATVKamin? Chyba tego ze koleś nawet nie wpadł na to by popchnać quada. Myślisz ze jakas inna blokada by to cos pomogła?
Jeśli masz pewnośc ze blokada Ci się przyda na danym odcinku, masz czas by się zatrzymac i ja zapiąc i wiesz ze nie przeszkodzi Ci w innych manewrach w tym momencie i wierzysz ze się ona w ogóle zapnie to jak nic potrzebujesz pełnej blokady jak w Grizzly ale jeśli masz kilka ciasnych drzew i rówów z błotem i nie masz czasu by się zatrzymywac by włączać i wyłączać ryzykując ze z pospiechu możesz nie wytrzymac i dac w palnik troche za szybko to proponuje cos lepszego niż rozwiązanie z Grizzly.

norbi
Posty: 28
Rejestracja: pt 28 mar, 2008
Lokalizacja: Kraków

Post autor: norbi » pt 09 maja, 2008

Motyf, nic nie zastapi manualnej blokady.

Awatar użytkownika
ITAL
V-ce Admin
Posty: 1603
Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
Quad:: Honda Rincon 680 :)
Imię: Adam
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: ITAL » pt 09 maja, 2008

No chyba że Torsen :myśl:
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red :I love HONDA:

norbi
Posty: 28
Rejestracja: pt 28 mar, 2008
Lokalizacja: Kraków

Post autor: norbi » pt 09 maja, 2008

:nie:

Awatar użytkownika
maciejpawel
Posty: 57
Rejestracja: pt 29 cze, 2007
Lokalizacja: Białystok, podlaskie
Kontakt:

Post autor: maciejpawel » ndz 11 maja, 2008

u mnie tak samo jak http://www.atvpolska.pl/f...ghlight=blokada w tym temacie

;pęknięta zębatka, spowodowane włączeniem blokady podczas jazdy

Obrazek ->użyłem zdjęcia z tematu wyżej, ponieważ wygląda to identycznie



część ta jest tu z numerkiem 6: Obrazek

kosztu cudeńka to 'jedyne' 464$ :?
Ostatnio zmieniony pn 12 maja, 2008 przez maciejpawel, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » pn 12 maja, 2008

oj norbi....proszę Cię, jeździłeś automatem?
z choinki sie urwałes by pisac takie teksty z takim 100% przekonaniem? jak pojeździsz automatem to porozmawiamy bo teraz nie ma to sensu, masz tu chociazby 2 przykłady rozwalenia blokady:-)

Awatar użytkownika
maciejpawel
Posty: 57
Rejestracja: pt 29 cze, 2007
Lokalizacja: Białystok, podlaskie
Kontakt:

Post autor: maciejpawel » pn 12 maja, 2008

Motyf

z choinki sie urwałes
moze z palmy 8)


przepraszam, musiałem
Ostatnio zmieniony pn 12 maja, 2008 przez maciejpawel, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Yamaha Grizzly 550/660/700”