No to zaczynamy...
Trochę późno, ale zawsze
Mam na imię Darek, lat 32 , mieszkam w Wołominie. Forum to czytam od dawna- nawet kilka razy się odezwałem... a tu taka gafa - zapomniałem się przywitać.
Od roku posiadam Suzuki LTZ400.
Witam i Pozdrawiam wszystkich !!!
Od roku posiadam Suzuki LTZ400.
Witam i Pozdrawiam wszystkich !!!
Black Ltz400
-
- Kontakt:
Witam
Zwą mnie Tomek, mieszkam teraz 2km od Puszczy Kampinowskiej na takim malutkim zadupiu zwanym Strojec. Wiosen mi już minęło 26, quady mnie zakręciły po imprezie integracyjnej i zabawach polowych zorganizowanych w robocie. Z wykształcenia jestem teleinformatykiem i w zawodzie nawet sie udaje pracować.
Mam nadzieje na udane i wielce merytoryczne konwersacje z wami na forum.
Pzdr
Zwą mnie Tomek, mieszkam teraz 2km od Puszczy Kampinowskiej na takim malutkim zadupiu zwanym Strojec. Wiosen mi już minęło 26, quady mnie zakręciły po imprezie integracyjnej i zabawach polowych zorganizowanych w robocie. Z wykształcenia jestem teleinformatykiem i w zawodzie nawet sie udaje pracować.
Mam nadzieje na udane i wielce merytoryczne konwersacje z wami na forum.
Pzdr
Witam :)
Hej! w paru słowach o sobie: jestem kobietą, na chorobę zwaną Quad'y zapadłam spontanicznie podczas urlopu Mam na imię Carola, jestem z, i mieszkam w grodzie Kraka, na codzień ciężko pracuję, a w wolnych chwilach oglądam sporty ekstremalne (niestety najcześciej w TV Bardzo lubię każdy sport który brudzi, obija lub/i pozwala na szaleństwo absolutne (narty, snowboard, rolki, wrotki, snakeboard, deskorolka, wspinaczka to, to, co obecnie mnie pochłania:) Quada "jeszcze" nie mam, ale to już tylko ( mam nadzieję) kwestia czasu. Lubię fantastykę oraz ludzi uśmiechniętych )))
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
- Załączniki
-
- Tutaj włanie się zaczęło :)
- Kymco.JPG (28.2 KiB) Przejrzano 4978 razy
^_^ my way or highway ^_^
Witam wszystkich quado maniaków