Honda Rincon 680 !!!
- ITAL
- V-ce Admin
- Posty: 1603
- Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
- Quad:: Honda Rincon 680 :)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Torsen to rewelacyjny wynalazek .Przekazywanie momentu na bardziej przyczepne koło i to w sposób mechaniczny, więc właściwie niezawodny w przeciwieństwie do elektroniki ,jest moim zdaniem korzystniejsze niż równe dzielenie momentu między dwa koła z których jedno dynda w powietrzu.
Rownież zawieszenie jest lepiej wykonane niż w BF-ie. Wachacze odlane z aluminium świadczą o poszukiwaniu rązwiązań zaawansowanych technologicznie a nie za wszelką cenę obniżania kosztów nie wspomne o drążkach kierowniczych i ich końcówkach (które zresztą w BF-ie założyłem od Hondy TRX 450)
Mam wrażenie ,że pomimo najmniejszego prześwitu z wszystkich quadów w tej klasie Honda nadrabia skokiem zawieszenia, bo nie odczułem specjalnego problemu przy pokonywaniu błotnych OES-ów na ostatnim PT natomiast zachowanie się quada na trawersach nie bez przyczyny stalo się już najczęściej wymienianym atutem Rincona.
Siła potrzebna do skrętu w miejscu jest niewspółmiernie mniejsza niż ta w BF-ie pomimo założenia na przód kół o szerokości 10 cali.
Bardzo dobrze spisał się również Power Commander III w połączeniu z filtrem K&N i Big Gunem.Zużycie paliwa wzrosło maksymalnie o 1 - 1,5 l/zbiornik ,a dzięki świetnemu ustawieniu parametrów (Szacun dla PRO-ATV) reakcja na gaz jest dużo żwawsza i nieporównywalnie lepsza dostępność momentu obrotowego w dolnym i średnim zakresie obrotów. W górze różnica jeśli jest ,jest niewyczuwalna.
Ogólnie same superlatywy i może się wydawac ,że jestem mało obiektywny,ale krótko jeżdżę tym quadem i niczego co by mi przeszkadzało jeszcze nie znalazłem.
Nie ustaję jednak w poszukiwaniach i jak tylko natrafię na problem to odrazu poinformuję
O przepraszam !!!
Przy pierwszej próbie odpalenia quada szarpakiem ,ten zaciął się i nie powrócił do wyjściowej pozycji ...i tak do dzisiaj
Oczywiście wiem jak przywrócić go do stanu wyjściowego ale dam mu jeszcze szansę
Rownież zawieszenie jest lepiej wykonane niż w BF-ie. Wachacze odlane z aluminium świadczą o poszukiwaniu rązwiązań zaawansowanych technologicznie a nie za wszelką cenę obniżania kosztów nie wspomne o drążkach kierowniczych i ich końcówkach (które zresztą w BF-ie założyłem od Hondy TRX 450)
Mam wrażenie ,że pomimo najmniejszego prześwitu z wszystkich quadów w tej klasie Honda nadrabia skokiem zawieszenia, bo nie odczułem specjalnego problemu przy pokonywaniu błotnych OES-ów na ostatnim PT natomiast zachowanie się quada na trawersach nie bez przyczyny stalo się już najczęściej wymienianym atutem Rincona.
Siła potrzebna do skrętu w miejscu jest niewspółmiernie mniejsza niż ta w BF-ie pomimo założenia na przód kół o szerokości 10 cali.
Bardzo dobrze spisał się również Power Commander III w połączeniu z filtrem K&N i Big Gunem.Zużycie paliwa wzrosło maksymalnie o 1 - 1,5 l/zbiornik ,a dzięki świetnemu ustawieniu parametrów (Szacun dla PRO-ATV) reakcja na gaz jest dużo żwawsza i nieporównywalnie lepsza dostępność momentu obrotowego w dolnym i średnim zakresie obrotów. W górze różnica jeśli jest ,jest niewyczuwalna.
Ogólnie same superlatywy i może się wydawac ,że jestem mało obiektywny,ale krótko jeżdżę tym quadem i niczego co by mi przeszkadzało jeszcze nie znalazłem.
Nie ustaję jednak w poszukiwaniach i jak tylko natrafię na problem to odrazu poinformuję
O przepraszam !!!
Przy pierwszej próbie odpalenia quada szarpakiem ,ten zaciął się i nie powrócił do wyjściowej pozycji ...i tak do dzisiaj
Oczywiście wiem jak przywrócić go do stanu wyjściowego ale dam mu jeszcze szansę
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red
Rincon jest bardzo udana i bezawaryjna konstrukcja. Pomimo braku regulacji ma jedno z najlepszych zawieszeń. Ja jednak za chiny nie moge wyczuc tego całego Torsena. Jakoś dziwnie przekazuje moment miedzy przednimi a tylnymi kołami. Mowie tu oczywiście o ekstrymalnych sytuacjach.
Ale może za mało jeszcze nim pojezdziłem.
Czekam niecierpliwie na nowy model Rincona.
Ale może za mało jeszcze nim pojezdziłem.
Czekam niecierpliwie na nowy model Rincona.
SUZUKI VINSON KING 500 4x4
BOMBARDIER RENEGADE X BLACK
BOMBARDIER RENEGADE X BLACK
- ITAL
- V-ce Admin
- Posty: 1603
- Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
- Quad:: Honda Rincon 680 :)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
W wypadku Hondy Rincon moment dzielony jest tylko na przedniej osi między przednim prawym a przednim lewym kołem.
W konstrukcjach samochodowych Torsen jest wykorzystywany jako centralny mechanizm różnicowy i wtedy następuje podział pomiedzy przednią a tylną osią w zależności od przyczepności w danej chwili.
Chyba ,że o czymś nie wiem
W konstrukcjach samochodowych Torsen jest wykorzystywany jako centralny mechanizm różnicowy i wtedy następuje podział pomiedzy przednią a tylną osią w zależności od przyczepności w danej chwili.
Chyba ,że o czymś nie wiem
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red
Iltal? A nie gasnie Tobie czasami silnik przy wjezdzaniu do glebokiej wody? Na MCH mi raz gasl a raz nie...
Wydaje mi sie ze mniej gasl przy powolnym wjechaniu i pozniej dopiero dodaniu gazu...
Moze snorkel jest rozwiazaniem na ten problem, wtedy nie zasysy moze pary z rozgrzanego silnika.
Pzdr,
Hawranek
Wydaje mi sie ze mniej gasl przy powolnym wjechaniu i pozniej dopiero dodaniu gazu...
Moze snorkel jest rozwiazaniem na ten problem, wtedy nie zasysy moze pary z rozgrzanego silnika.
Pzdr,
Hawranek
ITAL
Torsen to nie elektronika!!!
Jest to rozwiązanie w 100% mechaniczne
NA schemacie przedniego dyfra widziałem dwa czujniki prędkościu znajdujące się w nim i myślałem że to wałśnie coś związanego z blokadą
Ostatnio zmieniony czw 24 kwie, 2008 przez darekk310, łącznie zmieniany 1 raz.
Moc Jest Bogiem, Prędkość Nałogiem, Nitro Zabawą, a Turbo Podstawą