[DB] "DZICZ BIESZCZADZKA"

Archiwum imprez przeprawowych, które już się odbyły.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Adamiak Jarosła
Kontakt:

Post autor: Adamiak Jarosła » wt 18 mar, 2008

Sądząc po zdjęciach przesłanych przez organizatora MAXXIS BIGHORN będzie dobrym wyborem. Jeżdżę na nich od roku ( założył je Marek Talar ) i moim zdaniem są optymalną oponą . Mam też komplet XL ale kiedyś zrobiłem doświadczenie i jednego dnia jeździłem na Maxxis-ach a drugiego na XL ( taka sama trasa i te samo błoto ) i zauważyłem że jeździ mi się lepiej na Maxxis-e. Podobno to kwestia przyzwyczajenia. W błocie można zejść z quada i pomóc ale na trawersie wolę mieć trzymającą oponę - a takie na trawersach są Maxxis-y.
Na pewno bardziej doświadczeni koledzy będą polemizować w kwestii doboru opon ale do tego służy FORUM.
Nowy syntetyk + ślizg i dodatkowy akumulator wszedł na wyposażenie mojego quadzika.
Akumulator oczywiście jako dodatkowy balast , ale po MC gdzie umarł mi , wolę zabrać dodatkowy.
Historia reanimacji KQ na MC po zalaniu do opowiedzenia przy piwku na " Dziczy". Wszelkie "plagi egipskie" które sobie możemy wymyślić tam się zleciały nad moją łysą głową.

grot

Post autor: grot » wt 18 mar, 2008

Pamiętam, pamiętam... A wszystko przez te małe rowki w których spędziliśmy milutko czas na nocnym etapie.
Co do dziczy to wole stalową linkę. Pewnie jestem staroświecki ale jakoś tak nie ufam syntetykom. Oczywiście są pełne zalet ale ... cóż pewnie to przyzwyczajenie i wiara w siłę stali.
KQ 700

brylant
Quad:: G7
Kontakt:

Post autor: brylant » wt 18 mar, 2008

NIe chce sie tu wymądrzać ale lepiej miejcie stalówki chłopaki na takie wincze plisss.

Rajdy w górach tzw. rajd wyciągarek
tylko stalowa lina wyobrażacie sobie wiszącego quada na syntetyku który jest w połowie zachaczony o jakiś kamień korzeń.