[DB] "DZICZ BIESZCZADZKA"
- Adamiak Jarosła
- Kontakt:
Sądząc po zdjęciach przesłanych przez organizatora MAXXIS BIGHORN będzie dobrym wyborem. Jeżdżę na nich od roku ( założył je Marek Talar ) i moim zdaniem są optymalną oponą . Mam też komplet XL ale kiedyś zrobiłem doświadczenie i jednego dnia jeździłem na Maxxis-ach a drugiego na XL ( taka sama trasa i te samo błoto ) i zauważyłem że jeździ mi się lepiej na Maxxis-e. Podobno to kwestia przyzwyczajenia. W błocie można zejść z quada i pomóc ale na trawersie wolę mieć trzymającą oponę - a takie na trawersach są Maxxis-y.
Na pewno bardziej doświadczeni koledzy będą polemizować w kwestii doboru opon ale do tego służy FORUM.
Nowy syntetyk + ślizg i dodatkowy akumulator wszedł na wyposażenie mojego quadzika.
Akumulator oczywiście jako dodatkowy balast , ale po MC gdzie umarł mi , wolę zabrać dodatkowy.
Historia reanimacji KQ na MC po zalaniu do opowiedzenia przy piwku na " Dziczy". Wszelkie "plagi egipskie" które sobie możemy wymyślić tam się zleciały nad moją łysą głową.
Na pewno bardziej doświadczeni koledzy będą polemizować w kwestii doboru opon ale do tego służy FORUM.
Nowy syntetyk + ślizg i dodatkowy akumulator wszedł na wyposażenie mojego quadzika.
Akumulator oczywiście jako dodatkowy balast , ale po MC gdzie umarł mi , wolę zabrać dodatkowy.
Historia reanimacji KQ na MC po zalaniu do opowiedzenia przy piwku na " Dziczy". Wszelkie "plagi egipskie" które sobie możemy wymyślić tam się zleciały nad moją łysą głową.
NIe chce sie tu wymądrzać ale lepiej miejcie stalówki chłopaki na takie wincze plisss.
Rajdy w górach tzw. rajd wyciągarek
tylko stalowa lina wyobrażacie sobie wiszącego quada na syntetyku który jest w połowie zachaczony o jakiś kamień korzeń.
tak jest moja opinia a uwierzcie mi naoglągałem sie lecących quadów na rajdach jak spadają niczym jabłka z jabłoni urwanie szelest i walniecie... uuuu oby ktoś tam na dole nie stał bo lecące 300 kilo może zabić na miejscu.
Rajdy w górach tzw. rajd wyciągarek