Kupilem Quada Polaris SP500 na wytrysku z homolomo
Kupilem Quada Polaris SP500 na wytrysku z homolomo
na wstepie chcialem napisac, iz jest to moja prywatna i obiektywna opinia na temat quada, ktorego kupilem i uzytkuje... SP500
nie jestem zawodnikiem EXTREME, prowadze wypozyczalnie, uprawiam turystyke quadowa, ktora bardzo lubie, dlatego 500ccm w zupelnosci mi wystarcza - i nie ukrywam, jak na razie jest az nadto...
Polarisa kupilem z premedytacja, wielu ludzi odradzalo mi go, wielu ludzi polecalo, czesc byla bez zdania... generalnie opinia ludzi byla z tendencja na NIE, ze sie psuja, sa slabe itp...
po wizycie w Polsonie poddany zostalem "obrobce" ale generalnie o wyborze tego wlasnie quada zadecydowala cena, jaka dostalem oraz fakt przejecia mojego uzywanego quada przez sprzedawce w cenie takiej, w jakiej ja chcialem sprzedac...
na razie zrobilem nim 50 km i jestem zachwycony, o wszystkich zadach i waletach, bede pisal na lamach tego tematu sukcesywnie....
wieczorkiem opisze wrazenia z jazdy...
nie jestem zawodnikiem EXTREME, prowadze wypozyczalnie, uprawiam turystyke quadowa, ktora bardzo lubie, dlatego 500ccm w zupelnosci mi wystarcza - i nie ukrywam, jak na razie jest az nadto...
Polarisa kupilem z premedytacja, wielu ludzi odradzalo mi go, wielu ludzi polecalo, czesc byla bez zdania... generalnie opinia ludzi byla z tendencja na NIE, ze sie psuja, sa slabe itp...
po wizycie w Polsonie poddany zostalem "obrobce" ale generalnie o wyborze tego wlasnie quada zadecydowala cena, jaka dostalem oraz fakt przejecia mojego uzywanego quada przez sprzedawce w cenie takiej, w jakiej ja chcialem sprzedac...
na razie zrobilem nim 50 km i jestem zachwycony, o wszystkich zadach i waletach, bede pisal na lamach tego tematu sukcesywnie....
wieczorkiem opisze wrazenia z jazdy...
.:GALEON:.
Marco i jego obelgi w całej okazałości:D
ceikawe jak tam Polarki będą sie spisywac w wypożyczalni. Nie wiem czy to nie jest zbyt wygodny i komfortowy sprzęt jak na wypożyczalnie, takiego Polariska to trzeba kochać i głskać a nie oddawac cały czas w inne ręce:-( ja bym tam dal im jakąś twarda deskę np. Eigera
ceikawe jak tam Polarki będą sie spisywac w wypożyczalni. Nie wiem czy to nie jest zbyt wygodny i komfortowy sprzęt jak na wypożyczalnie, takiego Polariska to trzeba kochać i głskać a nie oddawac cały czas w inne ręce:-( ja bym tam dal im jakąś twarda deskę np. Eigera
- Krawco
- Posty: 472
- Rejestracja: sob 01 gru, 2007
- Quad:: XP 850 ;)
- Imię: Arkadiusz
- Lokalizacja: Polska ;)
Marcolife:
Widzę, że Polson zaczął dostarczać towar na naszą stronę rzeki. Polson, ty ośmiornico!!!
a może to nie Polson...
Ostatnio zmieniony sob 09 lut, 2008 przez Krawco, łącznie zmieniany 1 raz.
Pojazdy Polaris www.polariscenter.pl i nie tylko...
uwazam, is SP500 nie nadaje sie do wypozyczalni, tak jak kazdy duzy quad, ludzie nie maja tolerancji odleglosci zarowno w dluz jak i w szerz, i oczywiscie predkosci, przy tym, co ja robie, tak quad, a przede wszystkim uzytkownik jest narazony na "zepsucie"... a potem sa problemy... do wypozyczalni powinno sie kupowac dla ludzi, maksymalnie 250 - 300ccm, ktore i tak nalezy co niektorym poskrecac...
natomiast znakomicie nadaje sie dla mnie lub dla innego instruktora, jest duzy i robi wrazenie, do tego bardzo komfortowy...
natomiast znakomicie nadaje sie dla mnie lub dla innego instruktora, jest duzy i robi wrazenie, do tego bardzo komfortowy...
.:GALEON:.
wracajac do tematu:
wrazenia z jazdy (dodac musze, iz do tej pory poruszalem sie wystarczajaco dlugo, aby moc porownac, takimi quadami jak: Bruin350, MXU300, MXU500, FourTrax300, LS250):
Walety:
- komfort - zajefajny, co prawda siedzi sie wysoko, ale w zakretach czuje, ze trzyma sie podloza, chociaz raz juz mialem opcje na dwa boczne kola, ponioslo mnie
- dodatkowo jak dla mnie - 120 kilo i 192 wzrostu jak sie nie garbie - idealnie spasowana kierownica, chyba diler ustawil ja pode mnie, cienkie raczki na poczatku smieszyly mnie (jak w rowerze) ale potem zdalem sobie sprawe, iz pomagaja mi wyczuc sprzet...
- zawieszenie - rewelka, oddalem juz pare solidnych skokow, zawsze spadal na 4 lapy, trzeba pomagac sobie gazem, bo ma tendencje "skoku na glowke", czyli nurkuje przodem w dol... - kwestia wycwiczenia, zawieszenie znakomicie wybiera doly, duze, 26 calowe opony znakomisie trzymaja sie poki co podloza...
- prace w ogrodzie - do tej pory ciagnie mi wszystko, co mu podczepie...
- prowadzi sie ladnie i przyjemnie, nie mam wrazenia, iz na nierownosciach ucieka mi spod tylka...
- przedni bagaznik, mozna pare rzeczy tam poupychac, mialem kiedys malucha, mial bagaznik z 10 litrow wiekszy
- fajny jest patent z blokada przedniego mostu...
Zady:
- wkurza mnie brak SERYJNIE przedniego bampera, w sytuacji kryzysowej, moglem sobie "wlozyc malego palca" w oczko do linki, aby go wyciagnac... nie ma gdzie przymocowac liny z przodu, jak nie masz wyciagarki to kibel - jest tylko na samym spodzie male, jak sadze oczko do holowania - to samo z tylu...
- za zderzak trzeba zaplacic (nie malo) a jest niezbedny, przy moich doswiadczeniach i przedni i tylni... czesto klient wjezdza w d***...
- jak narazie pochlania straszne ilosci paliwa, mam nadzieje, ze to kwestia dotarcia...
- na wolnych obrotach jest nie przyjemnie - wszystko drzy, nie ma zadnej plynnosci, jak sie doda gazu, albo w trakcie jazdy wszystko wraca do normy
- mialem juz pierwsza zasadzke, w miejscu, gdzie Bruinem przelatywalem z predkoscia, tu malo nie mialem dzwona, trzeba PAMIETAC, ze jest duzo szerszy niz moje dotychczasowe pojazdy...
kolejne zady i walety - jak cos nowego przerzyje, na razie docieram...
wrazenia z jazdy (dodac musze, iz do tej pory poruszalem sie wystarczajaco dlugo, aby moc porownac, takimi quadami jak: Bruin350, MXU300, MXU500, FourTrax300, LS250):
Walety:
- komfort - zajefajny, co prawda siedzi sie wysoko, ale w zakretach czuje, ze trzyma sie podloza, chociaz raz juz mialem opcje na dwa boczne kola, ponioslo mnie
- dodatkowo jak dla mnie - 120 kilo i 192 wzrostu jak sie nie garbie - idealnie spasowana kierownica, chyba diler ustawil ja pode mnie, cienkie raczki na poczatku smieszyly mnie (jak w rowerze) ale potem zdalem sobie sprawe, iz pomagaja mi wyczuc sprzet...
- zawieszenie - rewelka, oddalem juz pare solidnych skokow, zawsze spadal na 4 lapy, trzeba pomagac sobie gazem, bo ma tendencje "skoku na glowke", czyli nurkuje przodem w dol... - kwestia wycwiczenia, zawieszenie znakomicie wybiera doly, duze, 26 calowe opony znakomisie trzymaja sie poki co podloza...
- prace w ogrodzie - do tej pory ciagnie mi wszystko, co mu podczepie...
- prowadzi sie ladnie i przyjemnie, nie mam wrazenia, iz na nierownosciach ucieka mi spod tylka...
- przedni bagaznik, mozna pare rzeczy tam poupychac, mialem kiedys malucha, mial bagaznik z 10 litrow wiekszy
- fajny jest patent z blokada przedniego mostu...
Zady:
- wkurza mnie brak SERYJNIE przedniego bampera, w sytuacji kryzysowej, moglem sobie "wlozyc malego palca" w oczko do linki, aby go wyciagnac... nie ma gdzie przymocowac liny z przodu, jak nie masz wyciagarki to kibel - jest tylko na samym spodzie male, jak sadze oczko do holowania - to samo z tylu...
- za zderzak trzeba zaplacic (nie malo) a jest niezbedny, przy moich doswiadczeniach i przedni i tylni... czesto klient wjezdza w d***...
- jak narazie pochlania straszne ilosci paliwa, mam nadzieje, ze to kwestia dotarcia...
- na wolnych obrotach jest nie przyjemnie - wszystko drzy, nie ma zadnej plynnosci, jak sie doda gazu, albo w trakcie jazdy wszystko wraca do normy
- mialem juz pierwsza zasadzke, w miejscu, gdzie Bruinem przelatywalem z predkoscia, tu malo nie mialem dzwona, trzeba PAMIETAC, ze jest duzo szerszy niz moje dotychczasowe pojazdy...
kolejne zady i walety - jak cos nowego przerzyje, na razie docieram...
.:GALEON:.
Tak, pojawiły sie łzy ale od wiatru. Kilka uwag ode mnie. Tak na prędce.
Zalety:
- jak dla mnie mega silny i szybki (porownanie przede wszystkim z powyższymi quadami)
- super zawieszenie, skoki, dziury, korzenie praktycznie nie istnieją
- duze koła plus duzy prześwit to chyba to, co misie lubią najbardziej
- komfort, duża kanapa, duzo miejsca
Wady:
- brak bumperów
- brak prawej klamki
To jest tyle co moge napisać po kilku rundach na torze.W trakcie eksploatacji na pewno jeszcze pojawia sie jakies uwagi, które na pewno opiszemy.
Zalety:
- jak dla mnie mega silny i szybki (porownanie przede wszystkim z powyższymi quadami)
- super zawieszenie, skoki, dziury, korzenie praktycznie nie istnieją
- duze koła plus duzy prześwit to chyba to, co misie lubią najbardziej
- komfort, duża kanapa, duzo miejsca
Wady:
- brak bumperów
- brak prawej klamki
To jest tyle co moge napisać po kilku rundach na torze.W trakcie eksploatacji na pewno jeszcze pojawia sie jakies uwagi, które na pewno opiszemy.
.:GALEON:.