W imieniu vojtek85 proszę o odpowiedzi w tym temacie.aa tak apropo, możecie mi wyjaśnić jedną rzecz. jak mamy quada 4x4 z mozliwością 2x4. to on ma mechanizm różnicowy i wogole.. wszystko ladnie pięknie, ale oco chodzi z blokowaniem np: przedniego napędu ? tzn o sesn blokowania rozumiem, ale co to daje podczas jazdy ? w jakich sytuacjach się to przydaje ?
pozdrawiam
Blokada przedniego mostu - po co to w ogóle?
- Grzegorz Głowienka
- Administrator
- Posty: 2030
- Rejestracja: ndz 14 sie, 2005
- Quad:: testowy :)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: mazowieckie
- Kontakt:
Blokada przedniego mostu - po co to w ogóle?
W innym temacie vojtek85 napisał:
- Grzegorz Głowienka
- Administrator
- Posty: 2030
- Rejestracja: ndz 14 sie, 2005
- Quad:: testowy :)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: mazowieckie
- Kontakt:
Vojtek 85 - poczytaj sobie przy okazji ten temat: JAk radzić sobie bez blokady mostu
Tam Krzysiek opisuje jak sobie radzić bez blokady przedniego mostu w quadach wyposażonych w w most z mechanizmem TORSEN.
Tam Krzysiek opisuje jak sobie radzić bez blokady przedniego mostu w quadach wyposażonych w w most z mechanizmem TORSEN.
Ostatnio zmieniony ndz 28 sty, 2007 przez Grzegorz Głowienka, łącznie zmieniany 1 raz.
Przeczytałem posta Krzyska o torsenie i chyba sie z tym nie zgodze. Z tego co mi wiadomo torsena ma chyba tylko honda. Natomiast u mnie w eigerze jak i na pewno w kingu wymuszanie zblokowania przedniego mostu działa na 100% i to wysmienicie. Osobiscie uwazam ze jest to o wiele lepsze rozwiazanie niz mechaniczna blokada która zeby właczyc trzeba sie zatrzymac. Przy odpowiedniej wprawie mozna regulowac siłe blokady mostu co na podjazdach o nierównym terenie jest niezastapione. Działa to tak dobrze że niektórzy znajomi majac pełna elektryczie właczana blokade i tak jej nie uzywaja. Zamiast tego przedni hamulec czyni cuda.
No chyba ze o czyms nie wiem.[/scroll]
No chyba ze o czyms nie wiem.[/scroll]
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
A zamiast namiastki blokady czyli używania hamulca polecam blokadę dynamiczną - rozwiązanie idealne , tak samo nie musisz się zatrzymywać , dawkujesz blokadę dźwignią nad lewym hamulcem tyle ile Ci potrzeba , rozwiązanie najlepsze na świecie , poza tym zero elektryki - sama mechanika
3fun - bo quady są naszą pasją
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
Honda TRX Fourtrax 300 4x4
Yamaha Bruin 350 4x4
Yamaha BearTracker 250 - ostatnimi dniami moja ulubiona
Kymco MXU 300
Kymco MXU 250
Kymco MXU 150
to na codzien i do roboty, zdarzalo m isie jednak jezdzic pojazdami z blokada przedniego jak i tylnego mostu, rowniez automatyczna - elektroniczna... jezeli o to chodzi...
Yamaha Bruin 350 4x4
Yamaha BearTracker 250 - ostatnimi dniami moja ulubiona
Kymco MXU 300
Kymco MXU 250
Kymco MXU 150
to na codzien i do roboty, zdarzalo m isie jednak jezdzic pojazdami z blokada przedniego jak i tylnego mostu, rowniez automatyczna - elektroniczna... jezeli o to chodzi...
.:GALEON:.