Luzy zaworowe SPORTSMAN 500

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
Seba500
Posty: 1
Rejestracja: wt 08 sty, 2008
Lokalizacja: Waksmund/Nowy Targ

Luzy zaworowe SPORTSMAN 500

Post autor: Seba500 » wt 08 sty, 2008

Witam!!! Jeste nowy na forum i widze ze znacie sie na czterokulkach :) Wiec chcialbym was zapytac o luzy zaworowe jakie powinny byc w POLARIS SPORTSMAN 500 2004 :?:
Z gory wielkie dzieki!!!!

shelton
Posty: 626
Rejestracja: śr 31 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: shelton » wt 08 sty, 2008

Jeśli konstrukcja jest taka sama ja kw SP800 to nie masz się o co martwić - masz automatyczne kasowniki - ustalacze luzu. Nie reguluje się zaworów. Tylko przy naprawie głównej robisz pomiar.
KINGSAJZ dla każdego!!!!

Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » śr 09 sty, 2008

Mi sie wydaje ze owe są, bo u mnei regulacji jeszcze nie robiłem.... a gdyby była taka potrzeba to już bym miał powypalane hehe
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » śr 09 sty, 2008

Ty swojego sprzętu nie oszczędzasz Kokos a masz taka samą jednoste także jestem spokojny :D

Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » śr 09 sty, 2008

hehe, co jak co ale silniki w Polarisie są akurat jak brzytwa, przynajmniej te 500H.O.
Mój chodzi jak ta lala, jedyne rzeczy jakich przestrzegam to w miare regularna zmiana oleju ( dlatego w miare że nie ma licznika, więc zmieniam na czucie :P )
no i nie deptanie jak silnik jest zimny....
No a jak się już rozgrzeje to marny jego żywot :lol:
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”