Moje stwierdzenie , że wszystko jest lepsze od G 700 wywołało burzę , nie miałem pojęcia, że moje prywatne zdanie wzbudzi tak wielkie zainteresowanie , że trafi nawet do Polskich Bogów od marki na Y
![Smile :)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
i będzie argumentem w dyskusjach.
Powiem Wam , że trochę mnie to śmieszy , trochę dziwi , a na pewno pochlebia
Czuję się winny , Shelton już wylał na mnie pomyje , że ja człowiek reprezentujący coś tam nie powinienem się w ten sposób wypowiadać ...
Dlaczego nie pytam? To jest forum wymiany wolnych myśli i naszych wzajemnych doświadczeń , na podstawie których mogę wyrazić moje własne , prywatne zdanie Krzysztofa Wronowskiego bez patrzenia przez pryzmat kogo to dotknie lub urazi ! Jestem osobą nie instytucją i moje zdanie to moje zdanie poparte własnym doświadczeniem i opiniami innych użytkowników- moich przyjaciół i znajomych.
Argumenty na nie dla G 700 są proste :
zbyt krótki sprzęt powoduje wywrotność pojazdu do tyłu przy stromych podjazdach dowód : kilka groźnych wypadków choćby ostatnio złamane biodro u Zenka, naderwane ucho (tylko na ostatnim RR). Nawet sam Mistrz na Croatii jeździł z przymocowanym na stałe kołem zapasowym (nawet gdy złapał gumę nie zdejmował go
![Smile :)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
na bagazniku by w razie "stójki" uniknąć wywrotki przez plecy
Doświadczeni zawodnicy (którzy nie muszą jeździć na G700 ) przesiadają się na inne marki
przykład: Mariusz Kulak po krótkiej przygodzie z G700 zrezygnował z niego na rzecz Hondy , czemu? Ja wiem , jak chcecie zapytajcie go sami...
Rama w tym modelu jest zrobiona z cieńszych rurek w wyniku czego łatwo się odkształca i ulega uszkodzeniu. Jest to wynikiem obniżenia wagi ze względu między innymi na zamontowane wspomaganie.
Przykład : wyrwany u Kreta wahacz na Croatii po kolizji z Darkiem , gdy tymczasem w Hondzie nie stało się nic! Drugi przykład u doświadczonego zawodnika Big Błoto, który po zderzeniu z kamieniem polnym na łące musiał wyzłomować swoje nowe G 700 , trzeci przykład rajd BB gdzie również w wyniku uszkodzenia mechanicznego szanse na miejsce na pudle stracił jeden z Polaków jadących na G 700.
To jest również argumentem obalającym tezę Sheltona że to G700 wygrał te rajdy ,
wygrali przede wszystkim Ludzie , którzy dzięki swoim wyjątkowym umiejętnościom mogli by wygrać choćby na Kymco 500!
Kolejnym argumentem na nie dla tego modelu jest słynne wspomaganie , w którym zamontowano wadliwą konstrukcję uszczelnienia przez co ulega uszkodzeniu elektryka i wspomaganie odmawia posługi.
Dowód: wypowiedź Sheltona o awaryjności tego układu i opinie użytkowników , którym się to przytrafiło
Każdy model ma wady i żaden nie jest doskonały , jednak dopiero skumulowanie kilku wad i błędów konstrukcyjnych powoduje negatywne opinie o danym modelu i tak jest w tym wypadku.
Gdybym to samo napisał o Brucie z 2005 roku gwarantuję , że pies z kulawą nogą by się do tego nie odniósł , jednak mit Yamahy jest godny podziwu.
Pozdrowienia dla wszystkich czytających to forum , również dla Pani Magdy P.
![Wink ;)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_wink.gif)