
-waży 161 kg
-nowa, super mocna ośka
-opony Maxxis Razr z felgami Douglasa
-przednie zawieszenie z regulacją odbicia i kompresji a tylne z PDS - systemem regulacji zapożyczonym z motocykli terenowych KTM
-z przodu wentylowane tarcze hamulcowe z hamulcami 4 tłoczkowymi Magury!
-silnik 525 ma 53 KM a 450 49 KM
-zbiornik paliwa- około 15 litrów !
- bieg wstczny!
-ściągane błotniki - nie trzeba obcinać
-w standardzie bardzo dobra hermetyczna zrywka
Tim Farr - fabryczny rider KTMa wygrał pierwsze zawody, w których wystartował na XC.
http://www.atvriders.com/atvnews/ktm200 ... xcatv.html
Motocykl o tych maszynach napisał:
...Do 450 oraz 525 XC od razu przyklejono przydomek "ekstremalnie sportowe " . Po zaprezentowaniu tych nowości na rynku amerykańskim , nowe cztreokółki będą od lata 2008 r. dostępne również w Europie . KTM-owe hasło "Ready to race" na pewno przyświecało podczas konstrułowania nowych pojazdów . Oba quady są napędzane silnikami pochodzącymi z 2-kołowych maszyn . Każdy z napędów otrzymał bieg wsteczny . Rama powstała z rurowych profili stalowych i aluminium .Zaprojektowano ją w Mattighofen w Austrii - głównej siedzibie KTM-a .
W pełni regulowane zawieszenia pochodzą od Öhlinsa , aluminiowe felgi obuto w opony Maxxis Razr , a kierownice dostarcza Magura. Czyste ostre linie nadwozia nie pozostawiają żadnych wątpliwości - te quady napewno są stworzone przez KTM-a.
Quad KTM 525 XC każdy z Was będzie mógł "pomacać" i "powąchać" 2 lutego na Targach Moto Expo na Prądzyńskiego na naszym stoisku.
Cena detaliczna 36100 brutto raczej nie odstrasza zważywszy na tak zaawansowany technologicznie produkt.
Egzemplarz będzie później przeznaczony do testów i jazd próbnych.