KTM 525 XC - Ready to Race
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
KTM 525 XC - Ready to Race
-waży 161 kg
-nowa, super mocna ośka
-opony Maxxis Razr z felgami Douglasa
-przednie zawieszenie z regulacją odbicia i kompresji a tylne z PDS - systemem regulacji zapożyczonym z motocykli terenowych KTM
-z przodu wentylowane tarcze hamulcowe z hamulcami 4 tłoczkowymi Magury!
-silnik 525 ma 53 KM a 450 49 KM
-zbiornik paliwa- około 15 litrów !
- bieg wstczny!
-ściągane błotniki - nie trzeba obcinać
-w standardzie bardzo dobra hermetyczna zrywka
Tim Farr - fabryczny rider KTMa wygrał pierwsze zawody, w których wystartował na XC.
http://www.atvriders.com/atvnews/ktm200 ... xcatv.html
Motocykl o tych maszynach napisał:
...Do 450 oraz 525 XC od razu przyklejono przydomek "ekstremalnie sportowe " . Po zaprezentowaniu tych nowości na rynku amerykańskim , nowe cztreokółki będą od lata 2008 r. dostępne również w Europie . KTM-owe hasło "Ready to race" na pewno przyświecało podczas konstrułowania nowych pojazdów . Oba quady są napędzane silnikami pochodzącymi z 2-kołowych maszyn . Każdy z napędów otrzymał bieg wsteczny . Rama powstała z rurowych profili stalowych i aluminium .Zaprojektowano ją w Mattighofen w Austrii - głównej siedzibie KTM-a .
W pełni regulowane zawieszenia pochodzą od Öhlinsa , aluminiowe felgi obuto w opony Maxxis Razr , a kierownice dostarcza Magura. Czyste ostre linie nadwozia nie pozostawiają żadnych wątpliwości - te quady napewno są stworzone przez KTM-a.
Quad KTM 525 XC każdy z Was będzie mógł "pomacać" i "powąchać" 2 lutego na Targach Moto Expo na Prądzyńskiego na naszym stoisku.
Cena detaliczna 36100 brutto raczej nie odstrasza zważywszy na tak zaawansowany technologicznie produkt.
Egzemplarz będzie później przeznaczony do testów i jazd próbnych.
3fun - bo quady są naszą pasją
- Grzesiek G
- Posty: 237
- Rejestracja: czw 05 kwie, 2007
- Lokalizacja: Warszawa-Wawer
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
o drapieżnych ośkach Polarisa jeszcze nie słyszałem ale chyba przejade sie do Polsonu po jakis katalog co by byc na bierząco. Swoja droga to juz jest naprawde wysoka poprzeczka.
Ciekawe jak tam sprawdza sie KTMy w rajdach. Niby jest juz pierwsze zwycięstwo ale wszystko wyjdzie na jaw po calym sezonie
Ciekawe jak tam sprawdza sie KTMy w rajdach. Niby jest juz pierwsze zwycięstwo ale wszystko wyjdzie na jaw po calym sezonie
- BadAmstaff
- Posty: 508
- Rejestracja: pn 26 mar, 2007
- Lokalizacja: Made in Poland
- Kontakt:
Oh nie zapominajmy o DS 450
Uważam że ta ośka KTM-a będzie wymiatała, w standardzie Ohlins OMG!
Będe na targach i z zapytaniem kieruje do sprzedających czy czy czy yyyy... Można sie będzie karnąć mając 16 lat?
Uważam że ta ośka KTM-a będzie wymiatała, w standardzie Ohlins OMG!
Będe na targach i z zapytaniem kieruje do sprzedających czy czy czy yyyy... Można sie będzie karnąć mając 16 lat?
Bomba Atomowa 800 Zamienie GRIZZLY 700 EPS 2007 rok SALON POLSKA jeszcze 1 rok gwarancji na CAN-AM RENEGADE 800