KTM 525 XC - Ready to Race

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami KTM
Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

KTM 525 XC - Ready to Race

Post autor: Krzysztof Wronowski » czw 27 gru, 2007

Obrazek





-waży 161 kg

-nowa, super mocna ośka

-opony Maxxis Razr z felgami Douglasa

-przednie zawieszenie z regulacją odbicia i kompresji a tylne z PDS - systemem regulacji zapożyczonym z motocykli terenowych KTM

-z przodu wentylowane tarcze hamulcowe z hamulcami 4 tłoczkowymi Magury!

-silnik 525 ma 53 KM a 450 49 KM

-zbiornik paliwa- około 15 litrów !

- bieg wstczny!

-ściągane błotniki - nie trzeba obcinać

-w standardzie bardzo dobra hermetyczna zrywka



Tim Farr - fabryczny rider KTMa wygrał pierwsze zawody, w których wystartował na XC.



http://www.atvriders.com/atvnews/ktm200 ... xcatv.html



Motocykl o tych maszynach napisał:

...Do 450 oraz 525 XC od razu przyklejono przydomek "ekstremalnie sportowe " . Po zaprezentowaniu tych nowości na rynku amerykańskim , nowe cztreokółki będą od lata 2008 r. dostępne również w Europie . KTM-owe hasło "Ready to race" na pewno przyświecało podczas konstrułowania nowych pojazdów . Oba quady są napędzane silnikami pochodzącymi z 2-kołowych maszyn . Każdy z napędów otrzymał bieg wsteczny . Rama powstała z rurowych profili stalowych i aluminium .Zaprojektowano ją w Mattighofen w Austrii - głównej siedzibie KTM-a .

W pełni regulowane zawieszenia pochodzą od Öhlinsa , aluminiowe felgi obuto w opony Maxxis Razr , a kierownice dostarcza Magura. Czyste ostre linie nadwozia nie pozostawiają żadnych wątpliwości - te quady napewno są stworzone przez KTM-a.





Quad KTM 525 XC każdy z Was będzie mógł "pomacać" i "powąchać" 2 lutego na Targach Moto Expo na Prądzyńskiego na naszym stoisku.

Cena detaliczna 36100 brutto raczej nie odstrasza zważywszy na tak zaawansowany technologicznie produkt.

Egzemplarz będzie później przeznaczony do testów i jazd próbnych.
3fun - bo quady są naszą pasją

Awatar użytkownika
hawranek
Posty: 111
Rejestracja: pn 15 sty, 2007
Lokalizacja: W-wa - Powsin
Kontakt:

Post autor: hawranek » czw 27 gru, 2007

Bedzie jeszcze wiekszym diablem jak wsadza do niego silniki z nowej serii RC4 - te same co w nowych 2- kolowych - 450 czy 530 8)
pzdr,
hawranek

Awatar użytkownika
Grzesiek G
Posty: 237
Rejestracja: czw 05 kwie, 2007
Lokalizacja: Warszawa-Wawer

Post autor: Grzesiek G » czw 27 gru, 2007

W takim razie sezon 2008 należy do KTMa . Nowicjusz w klasie ATV a tak wysoko od razu podniósł poprzeczkę . Tylko patrzeć jak wyskoczą z przeprawówką , przed którą klęknie Japonia i Ameryka :lol:

Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Posty: 1179
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
Kontakt:

Post autor: mesel » pt 28 gru, 2007

Jestem pod ogromnym wrażeniem.

Zawsze mówiłem że KTM ma potencjał ;-)

SENSI
Posty: 21
Rejestracja: pt 18 maja, 2007

Post autor: SENSI » sob 29 gru, 2007

KTM = AMERYKA > JAOPNIA


hehe co genialnego poprostu :) ale zoabczymy jak sie bedzie mial w odniesieniu do Polaris Outlaw 525 :) Pozdro

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » sob 29 gru, 2007

:wink: nie zapominajmy o ośce polarisa 450 i 525 ....nowości na 2008r oczywiście z silnikami KTM...
.:GALEON:.

shelton
Posty: 626
Rejestracja: śr 31 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: shelton » pn 31 gru, 2007

KTM = AMERYKA > JAOPNIA
Takie małe przypomnienie KTM produkowany jest w Austrii. Więc powyższe zestawienie nie ma większego sensu. :D
Ostatnio zmieniony pn 31 gru, 2007 przez shelton, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » pn 07 sty, 2008

o drapieżnych ośkach Polarisa jeszcze nie słyszałem ale chyba przejade sie do Polsonu po jakis katalog co by byc na bierząco. Swoja droga to juz jest naprawde wysoka poprzeczka.
Ciekawe jak tam sprawdza sie KTMy w rajdach. Niby jest juz pierwsze zwycięstwo ale wszystko wyjdzie na jaw po calym sezonie

Awatar użytkownika
BadAmstaff
Posty: 508
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Made in Poland
Kontakt:

Post autor: BadAmstaff » pn 14 sty, 2008

Oh nie zapominajmy o DS 450
Uważam że ta ośka KTM-a będzie wymiatała, w standardzie Ohlins OMG!
Będe na targach i z zapytaniem kieruje do sprzedających czy czy czy yyyy... Można sie będzie karnąć mając 16 lat? :D
Bomba Atomowa 800 Zamienie GRIZZLY 700 EPS 2007 rok SALON POLSKA jeszcze 1 rok gwarancji na CAN-AM RENEGADE 800

Awatar użytkownika
2m.team
Posty: 127
Rejestracja: wt 28 sie, 2007
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: 2m.team » czw 17 sty, 2008

jak będzie tak awaryjny jak motocykle KTM to lipa - i z częściami od ręki podobno krucho.

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”