Niedawno zakupiłem Kawasaki KVF 360 z napędem 4x4, ale okazało się że był zatarty wałek rozrządu przez pęknięta pompę oleju. Po wymianie walka na inny sprawny, zająłem się wymianą pompy która była pęknięta (pękła część wewnętrzna). Był problem ze znalezieniem więc zakupiłem pompę od .odepu z większą pojemnością gdzie pompa była dokładnie taka sama tylko grubość miała o 7 mm większą więc została idealnie sfrezowana na 9mm. Po złożeniu ciśnienie wróciło na kilka godzin użytkowania, potem znowu ten sam problem, czujnik sprawdzany, jest dobry, drugi który mam w zapasie również. Rozebrałem znowu stronę od pompy okazało się że na dole znalazłem kawałek metalu który mógł się gdzieś pojawić, sam nie wiem skąd, ale został wyjęty, lecz po złożeniu to samo a tutaj wysyłam zdjęcia pompy oraz miejsca za pompa gdzie widoczne jest prawdopodobnie uszkodzenie przez ten kawałek metalu. Czy brak ciśnienia może być przez tą szczelinę czy jednak ma to mniejsze znaczenie? Przewody były sprawdzane i są szczelne, pozdrawiam
kawasaki Kvf 360 brak ciśnienia oleju
-
- Posty: 1
- Rejestracja: pn 01 maja, 2023
- Quad:: Kawasaki KVF 360
- Imię: Adam
kawasaki Kvf 360 brak ciśnienia oleju
Cześć wszystkim!
Niedawno zakupiłem Kawasaki KVF 360 z napędem 4x4, ale okazało się że był zatarty wałek rozrządu przez pęknięta pompę oleju. Po wymianie walka na inny sprawny, zająłem się wymianą pompy która była pęknięta (pękła część wewnętrzna). Był problem ze znalezieniem więc zakupiłem pompę od .odepu z większą pojemnością gdzie pompa była dokładnie taka sama tylko grubość miała o 7 mm większą więc została idealnie sfrezowana na 9mm. Po złożeniu ciśnienie wróciło na kilka godzin użytkowania, potem znowu ten sam problem, czujnik sprawdzany, jest dobry, drugi który mam w zapasie również. Rozebrałem znowu stronę od pompy okazało się że na dole znalazłem kawałek metalu który mógł się gdzieś pojawić, sam nie wiem skąd, ale został wyjęty, lecz po złożeniu to samo a tutaj wysyłam zdjęcia pompy oraz miejsca za pompa gdzie widoczne jest prawdopodobnie uszkodzenie przez ten kawałek metalu. Czy brak ciśnienia może być przez tą szczelinę czy jednak ma to mniejsze znaczenie? Przewody były sprawdzane i są szczelne, pozdrawiam
Niedawno zakupiłem Kawasaki KVF 360 z napędem 4x4, ale okazało się że był zatarty wałek rozrządu przez pęknięta pompę oleju. Po wymianie walka na inny sprawny, zająłem się wymianą pompy która była pęknięta (pękła część wewnętrzna). Był problem ze znalezieniem więc zakupiłem pompę od .odepu z większą pojemnością gdzie pompa była dokładnie taka sama tylko grubość miała o 7 mm większą więc została idealnie sfrezowana na 9mm. Po złożeniu ciśnienie wróciło na kilka godzin użytkowania, potem znowu ten sam problem, czujnik sprawdzany, jest dobry, drugi który mam w zapasie również. Rozebrałem znowu stronę od pompy okazało się że na dole znalazłem kawałek metalu który mógł się gdzieś pojawić, sam nie wiem skąd, ale został wyjęty, lecz po złożeniu to samo a tutaj wysyłam zdjęcia pompy oraz miejsca za pompa gdzie widoczne jest prawdopodobnie uszkodzenie przez ten kawałek metalu. Czy brak ciśnienia może być przez tą szczelinę czy jednak ma to mniejsze znaczenie? Przewody były sprawdzane i są szczelne, pozdrawiam