Kupiłem Cecteka - parę lat temu miałem już takiego, stesknilem się i udało się zakupić.
Chcę go trochę popoprawiać - pierwszą sprawą jest:
przekaźnik wentylatora - poprzedni wlasciciel mówi, że mu się spalił - i skrecil na sztywno kable - teraz wentylator pracuje cały czas- ja chciałbym przywrócić ten czujnik - pytanie do Was - użytkowników - czy ktoś mógłby zrobić fotkę gdzie on powinien być zamontowany oraz abym wiedział jak on ma wyglądać ?
oto zdjecia skrzynki bezpiecznikow - z jeszcze jakimis przewodami
zaciekawil mnie ten na drugim zdjeciu - co to w ogóle jest ?nie dosc ,ze wypiety to ta skrzynka też ciekawa...
Cectek Gladiator przekaźniki - przekaźnik wentylatora
- DIABLO_W
- DIABLO TEAM ZGIERZ
- Posty: 1539
- Rejestracja: sob 23 maja, 2009
- Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gdzieś w centrum
Re: Cectek Gladiator przekaźniki - przekaźnik wentylatora
Witam
Widać że brakuje przekaźnika 1, bo powinno być ich 6 i prawdopodobnie to bedzie ten od wentylatora , powinien byc taki sam jak reszta mozesz zamienić na chwilę np. ten od swiateł drogowych i sprawdzić czy jest juz ok .
Co do 2 fotki co to jest ? więc jest to sterownik odpowiadający za blokady mostów przedniego i tylnego , jeżeli jest wypięty to oznacza że jest on uszkodzony lub blokady lub blokada któregoś z mostów jest uszkodzona , to tak z grubsza .
Widać że brakuje przekaźnika 1, bo powinno być ich 6 i prawdopodobnie to bedzie ten od wentylatora , powinien byc taki sam jak reszta mozesz zamienić na chwilę np. ten od swiateł drogowych i sprawdzić czy jest juz ok .
Co do 2 fotki co to jest ? więc jest to sterownik odpowiadający za blokady mostów przedniego i tylnego , jeżeli jest wypięty to oznacza że jest on uszkodzony lub blokady lub blokada któregoś z mostów jest uszkodzona , to tak z grubsza .
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts
Re: Cectek Gladiator przekaźniki - przekaźnik wentylatora
Dzięki, podładuje akumulator bo poadł i sprawdzę te przekaźniki, na sczęście nowy to koszt tylko 50 zł i jest akurat dostępny , a teraz już wiem gdzie on ma być - więc myśle, że będzie dobrze
ew jak sprawdzić które blokady są uszkodzone ?
to mnie bardziej martwi przyznam szczerze... czyli jak go wepne to co się powinno wydarzyć ?więc jest to sterownik odpowiadający za blokady mostów przedniego i tylnego , jeżeli jest wypięty to oznacza że jest on uszkodzony lub blokady lub blokada któregoś z mostów jest uszkodzona , to tak z grubsza .
ew jak sprawdzić które blokady są uszkodzone ?
- DIABLO_W
- DIABLO TEAM ZGIERZ
- Posty: 1539
- Rejestracja: sob 23 maja, 2009
- Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gdzieś w centrum
Re: Cectek Gladiator przekaźniki - przekaźnik wentylatora
to mnie bardziej martwi przyznam szczerze... czyli jak go wepne to co się powinno wydarzyć ?więc jest to sterownik odpowiadający za blokady mostów przedniego i tylnego , jeżeli jest wypięty to oznacza że jest on uszkodzony lub blokady lub blokada któregoś z mostów jest uszkodzona , to tak z grubsza .
ew jak sprawdzić które blokady są uszkodzone ?[/quote]
Po w pięciu sprawdź czy coś się pali na liczniku , sprawdź przełacznik po prawej stronie kiery z napisem FDS powinien być przełączony na 0 i ftedy nic nie powinno się dziwnego zapalać na zegarach .
Poz 1 FDS to blokada tylnego mostu i na zegarze zapala sie kontrolka tyłu
Poz 2 FDS to blokada przedniego mostu i tak samo powinna się zapalic kontrolka przodu .
Jeżeli wszystko działa to przy właczeniu na poz 1 powinno najpierw się zapalić tak jak by bieg R po przejechaniu kawałka w slalomie powinna zgasnąc i zapalić się kontrolka bokady tyłu i tak samo z przodem .
Sprawdź i napisz jakie masz objawy przy tych manewrach .
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts
Re: Cectek Gladiator przekaźniki - przekaźnik wentylatora
co do przekaźnika z wentylatorem podmieniłem ze światłami i wydaje się być ok.
z rożnych przyczyn natomiast nie uzywałem ok rok quada- stał w ciepłym garażu w domu.
umarł akumulator kupiłem nowy -- założyłem próbuję zapalić , kręci niby chciałby zagadać ale nic z tego ...
stwierdzilem, że paliwo odciągne z baku i wleje nowe --- nie pomogło dalej nie zapala...
przed przerwą wszystko było ok ? - co może być przyczyną ?
druga sprawa także przed przerwą było wszystko ok...
otóż po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki ciągle stacyjka się swieci .... muszę wcisnąć start (jak bym chciał zapalać) i wtedy gasnie dopiero ... ale słychać buczenie - doszedłem do wniosku,ze to pompa paliwa bo na korku wlewu i baku sa wibracje odczuwalne... mam wrazenie,ze wylacza się po wlozeniu i przekreceniu kluczyka dopiero bo wibracje mijają...
a bez kluczyka aby ja odlaczyc trzeba odpiąć klemę ...
padło na stacyjkę - ale wizualnie wygląda jak nowa:/
poszedłem dalej w szukaniu problemu skoro stacyjka wygląda ok ----
po wpieciu akumulatora (nie ruszania jeszcze stacyjką) coś mi tak sobie cyka pod pokrywą filtra powietrza --- po odłączeniu przewodu z tego lub wypieciu bezpiecznika 'paliwowego' przestaje....
wydaje mi się,ze wczesniej cykalo tak dopiero po przekreceniu kluczyka... a teraz nonstop jak jest prad ...
druga opcja aby to wylaczyc: odloczenie przekaznikow 1 i 2 ze zdjecia i wtedy też nie dziala
(ten na zolto przewod od wentylatora pochodzi - czeka na swoj przekaznik)
kolejna rzecz jaka mi się rzuciala w oczy -- to ta z pytajnikiem - co to ? też wspolpracuje chyba z tym ukladem ponieważ po wylaczeniu stacyjki (ona się nie wylacza, ale przekrecenie kluczykiem) powoduje cykniecie tego urzadzenia....
takie rzeczy mi się jeszcze nasunęły... bo nic ciągle objawy są takie same...
z rożnych przyczyn natomiast nie uzywałem ok rok quada- stał w ciepłym garażu w domu.
umarł akumulator kupiłem nowy -- założyłem próbuję zapalić , kręci niby chciałby zagadać ale nic z tego ...
stwierdzilem, że paliwo odciągne z baku i wleje nowe --- nie pomogło dalej nie zapala...
przed przerwą wszystko było ok ? - co może być przyczyną ?
druga sprawa także przed przerwą było wszystko ok...
otóż po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki ciągle stacyjka się swieci .... muszę wcisnąć start (jak bym chciał zapalać) i wtedy gasnie dopiero ... ale słychać buczenie - doszedłem do wniosku,ze to pompa paliwa bo na korku wlewu i baku sa wibracje odczuwalne... mam wrazenie,ze wylacza się po wlozeniu i przekreceniu kluczyka dopiero bo wibracje mijają...
a bez kluczyka aby ja odlaczyc trzeba odpiąć klemę ...
padło na stacyjkę - ale wizualnie wygląda jak nowa:/
poszedłem dalej w szukaniu problemu skoro stacyjka wygląda ok ----
po wpieciu akumulatora (nie ruszania jeszcze stacyjką) coś mi tak sobie cyka pod pokrywą filtra powietrza --- po odłączeniu przewodu z tego lub wypieciu bezpiecznika 'paliwowego' przestaje....
wydaje mi się,ze wczesniej cykalo tak dopiero po przekreceniu kluczyka... a teraz nonstop jak jest prad ...
druga opcja aby to wylaczyc: odloczenie przekaznikow 1 i 2 ze zdjecia i wtedy też nie dziala
(ten na zolto przewod od wentylatora pochodzi - czeka na swoj przekaznik)
kolejna rzecz jaka mi się rzuciala w oczy -- to ta z pytajnikiem - co to ? też wspolpracuje chyba z tym ukladem ponieważ po wylaczeniu stacyjki (ona się nie wylacza, ale przekrecenie kluczykiem) powoduje cykniecie tego urzadzenia....
takie rzeczy mi się jeszcze nasunęły... bo nic ciągle objawy są takie same...