Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Bombardier / Can-am
Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: DKfan » wt 06 lut, 2018

W zasadzie lepkość oleju w przednim moście jest dowolna ale nie niższa niż 75W90 gl5. Były próby stosowania 75w140 ze względu na jego podwyższoną odporność na obciązenia ale to nie ma większego sensu chyba że jeździ się non stop z dołączonym pzrednim napędem.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
Robson102
Posty: 339
Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
Imię: Robert
Lokalizacja: Wołów

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Robson102 » wt 06 lut, 2018

oolsztyniak pisze:Przedni most powinien mieć 75W90
Zgadza się, mój błąd.
Nie wiem skąd mi się wzięło te 80W90.
Robert

koniorc
Posty: 42
Rejestracja: śr 24 sie, 2016
Quad:: can am outlander 1000 pro

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: koniorc » śr 07 lut, 2018

Panowie, wiem ze temat rzeka, ale czy ktos ma dluzsze doswiadczenie z jakims konkretnym olejem silnikowym do 1000-czki. Chodzi mi konkretnie czy ktos lal przez 5000 - 10000km jakis konkretny olej i ma pozytywne doswiadczenia? Czytalem ze czesc z Was uzywa Motul 300V, podczas Motul zaleca 5W40 Atv power albo 7100 4T.

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Ikar » śr 07 lut, 2018

300v jest Ok ori canama tez daje rade ja stosuje te dwa
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » śr 07 lut, 2018

Kumpel jeździ na olejach XPS od 12 000 km i zero problemów jeśli chodzi o silnik.
Kolejny jeździ na 300v od 8 000 km (od nowości) i zero problemów.

Jeden i drugi wymienia olej co około 1000-1200 km.
Jazda mieszana ale bez ciężkiej przeprawy.

Out 1000 ltd i xtp

Ja leję 300v offroad bo jest o nim więcej info w sieci i dla mnie łatwiej dostępny niż xps.
I nie widzę różnicy między jednym a drugim.

Chociaż testów nie robiłem bo najlepiej byłoby rozebrać silnik i zobaczyć co tam w środku.

Ale znam też takich, co leją 5100 i też nie narzekają.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: DKfan » śr 07 lut, 2018

Myślę że każdy olej syntetyczny znanego producenta zapewni wlasciwa ochronę silnika. Co prawda Can-am zaleca również polsyntetyk na lato,ale chyba lepiej lać syntetyk. Silnik w moim starym xxc przejechał 12kkm na 300v i trzyma się świetnie przy wymianie łańcuchów i czyszczeniu smoka olejowego nie było widać żadnego szlamu czy nagarów.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

koniorc
Posty: 42
Rejestracja: śr 24 sie, 2016
Quad:: can am outlander 1000 pro

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: koniorc » śr 07 lut, 2018

Dzieki za konkrety. Zamowilem 300V

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » wt 20 lut, 2018

Dawno nic się nie działo bo i nic się nie dzieje spektakularnego jeśli chodzi o eksploatację.

Quadzik nadal śmiga bez większych problemów.
Po pospawaniu zwrotnicy i wymiany łożyska wszystko jest ok, spaw trzyma.

Quadzik właśnie się "przegląda"

Wymiana paska napędowego, uszczelki pokrywy zaworów - zaczęła się pocić delikatnie więc dojdzie regulacja zaworów i wymiana dwóch uszczelek. Łożysko jednokierunkowe ma już delikatny luz także również idzie do wymiany.
W zawieszeniu delikatny luz na tulejkach górnych przednich amortyzatorów oraz delikatny luz końcówek drążków wewnętrznych.
Także można stwierdzić, że same tematy eksploatacyjne.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » pt 23 lut, 2018

Doszły jeszcze tuleje wahacza i dolny lewy sworzeń (cena bagatela 180 zł :shock: )
I do wymiany jeszcze czujnik stopu bo czasem łapie czasem nie.

Zawory nie wymagały regulacji, brak luzów czy podparcia.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Robson102
Posty: 339
Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
Imię: Robert
Lokalizacja: Wołów

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Robson102 » pt 23 lut, 2018

oolsztyniak pisze:Zawory nie wymagały regulacji, brak luzów czy podparcia.
A czy zawory nie powinny mieć luzu?
Gdyby była hydraulika to ok.
Robert

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bombardier / Can-am”