Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
W zasadzie lepkość oleju w przednim moście jest dowolna ale nie niższa niż 75W90 gl5. Były próby stosowania 75w140 ze względu na jego podwyższoną odporność na obciązenia ale to nie ma większego sensu chyba że jeździ się non stop z dołączonym pzrednim napędem.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- Robson102
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
- Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Wołów
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Zgadza się, mój błąd.oolsztyniak pisze:Przedni most powinien mieć 75W90
Nie wiem skąd mi się wzięło te 80W90.
Robert
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Panowie, wiem ze temat rzeka, ale czy ktos ma dluzsze doswiadczenie z jakims konkretnym olejem silnikowym do 1000-czki. Chodzi mi konkretnie czy ktos lal przez 5000 - 10000km jakis konkretny olej i ma pozytywne doswiadczenia? Czytalem ze czesc z Was uzywa Motul 300V, podczas Motul zaleca 5W40 Atv power albo 7100 4T.
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
300v jest Ok ori canama tez daje rade ja stosuje te dwa
Ozo Drapers Squad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Kumpel jeździ na olejach XPS od 12 000 km i zero problemów jeśli chodzi o silnik.
Kolejny jeździ na 300v od 8 000 km (od nowości) i zero problemów.
Jeden i drugi wymienia olej co około 1000-1200 km.
Jazda mieszana ale bez ciężkiej przeprawy.
Out 1000 ltd i xtp
Ja leję 300v offroad bo jest o nim więcej info w sieci i dla mnie łatwiej dostępny niż xps.
I nie widzę różnicy między jednym a drugim.
Chociaż testów nie robiłem bo najlepiej byłoby rozebrać silnik i zobaczyć co tam w środku.
Ale znam też takich, co leją 5100 i też nie narzekają.
Kolejny jeździ na 300v od 8 000 km (od nowości) i zero problemów.
Jeden i drugi wymienia olej co około 1000-1200 km.
Jazda mieszana ale bez ciężkiej przeprawy.
Out 1000 ltd i xtp
Ja leję 300v offroad bo jest o nim więcej info w sieci i dla mnie łatwiej dostępny niż xps.
I nie widzę różnicy między jednym a drugim.
Chociaż testów nie robiłem bo najlepiej byłoby rozebrać silnik i zobaczyć co tam w środku.
Ale znam też takich, co leją 5100 i też nie narzekają.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Myślę że każdy olej syntetyczny znanego producenta zapewni wlasciwa ochronę silnika. Co prawda Can-am zaleca również polsyntetyk na lato,ale chyba lepiej lać syntetyk. Silnik w moim starym xxc przejechał 12kkm na 300v i trzyma się świetnie przy wymianie łańcuchów i czyszczeniu smoka olejowego nie było widać żadnego szlamu czy nagarów.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Dzieki za konkrety. Zamowilem 300V
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Dawno nic się nie działo bo i nic się nie dzieje spektakularnego jeśli chodzi o eksploatację.
Quadzik nadal śmiga bez większych problemów.
Po pospawaniu zwrotnicy i wymiany łożyska wszystko jest ok, spaw trzyma.
Quadzik właśnie się "przegląda"
Wymiana paska napędowego, uszczelki pokrywy zaworów - zaczęła się pocić delikatnie więc dojdzie regulacja zaworów i wymiana dwóch uszczelek. Łożysko jednokierunkowe ma już delikatny luz także również idzie do wymiany.
W zawieszeniu delikatny luz na tulejkach górnych przednich amortyzatorów oraz delikatny luz końcówek drążków wewnętrznych.
Także można stwierdzić, że same tematy eksploatacyjne.
Quadzik nadal śmiga bez większych problemów.
Po pospawaniu zwrotnicy i wymiany łożyska wszystko jest ok, spaw trzyma.
Quadzik właśnie się "przegląda"
Wymiana paska napędowego, uszczelki pokrywy zaworów - zaczęła się pocić delikatnie więc dojdzie regulacja zaworów i wymiana dwóch uszczelek. Łożysko jednokierunkowe ma już delikatny luz także również idzie do wymiany.
W zawieszeniu delikatny luz na tulejkach górnych przednich amortyzatorów oraz delikatny luz końcówek drążków wewnętrznych.
Także można stwierdzić, że same tematy eksploatacyjne.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Doszły jeszcze tuleje wahacza i dolny lewy sworzeń (cena bagatela 180 zł )
I do wymiany jeszcze czujnik stopu bo czasem łapie czasem nie.
Zawory nie wymagały regulacji, brak luzów czy podparcia.
I do wymiany jeszcze czujnik stopu bo czasem łapie czasem nie.
Zawory nie wymagały regulacji, brak luzów czy podparcia.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Robson102
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
- Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Wołów
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
A czy zawory nie powinny mieć luzu?oolsztyniak pisze:Zawory nie wymagały regulacji, brak luzów czy podparcia.
Gdyby była hydraulika to ok.
Robert